Jaggie @ work in Helden (Z en 2x L1)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 22:39

Oh oeps ik bedoelde wat gebeurt er als je tijdens de oefeningen je hand wél opent maar daar heb je toch al antwoord op gegeven Knipoog
Maar ik denk wel dat het in orde komt hoor met jouw instelling OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 23:07

Ik denk het ook !

noekie123

Berichten: 419
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 23:17

Pervinco schreef:
Noekie, is je broer de 5e ook gestart? Ik heb er 2 foto's van gemaakt nl... Fjord in de L1, reed net voor jaggie (nummer 17 of zo?).


Klopt, dit was zijn eerste proef die naar zijn gevoel heerlijk ging. Misschien zie je dat goed dat Gaby een heel korte hals heeft (helaas fjordeigen bij het oude type) en daardoor kan ze heel moeilijk inbuigen. Maar dit keer liep ze lekker (misschien kwam dat ook omdat we voor het eerst met de andere fjordjes aan de ring kwamen staan Tong uitsteken Bloos )

Zou je me de foto willen sturen? Lachen

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 23:25

jaggie schreef:
en over het rond en diep instellen, tsja zo rijd ik standaard los, ik pak hem 10 min. voor de proef op, stel hem boven erin, enkele oefeningen en rijden, maar het 'probleem' is dat hij dat dan bijna tot niet doet, het is echt een 'proef probleem'


Dit kan ik beamen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 23:42

Citaat:
Maar ik denk wel dat het in orde komt hoor met jouw instelling

Citaat:
Ik denk het ook !


dankjewel voor jullie vertrouwen in mij OK dan!

Citaat:
jaggie schreef:
en over het rond en diep instellen, tsja zo rijd ik standaard los, ik pak hem 10 min. voor de proef op, stel hem boven erin, enkele oefeningen en rijden, maar het 'probleem' is dat hij dat dan bijna tot niet doet, het is echt een 'proef probleem'


Dit kan ik beamen


idd Lachen