Eindelijk weer op Koetje gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Eindelijk weer op Koetje gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 21:28

Hehe, ik was het zat, ik had een scheurtje in m'n bot van m'n kleine teen (ehm, tinkerlief stond er maandag vol bovenop), maar na 2 dagen rust hield ik het voor gezien, en ben ik vandaag weer op mijn Tinkertje geklommen voor wat dressuur werk. (met 1 stijgbeugel..jeeeh)

En het was heerlijk! lekker beetje stappen, draven, paar pasjes zijwaarts ging ook best redelijk, en zelfs schouder binnenwaarts in draf durfde ze 1 of 2 pasjes, iets wat ze normaal alleen in stap kan.

Achterwaarts ging 1e keer wat scheef (lees: ze stond ineens andersom)
Maar daarna ging het mooi recht en ontspannen, zonder protest dat ze d'r hoofd gelijk de lucht in deed. Hoefde maar iets m'n benen naar achteren te leggen, en ze ging al OK dan! Dit zijn van die momenten dat ik het dressuren toch wel leuk begin te vinden. Ben nu ongeveer 14 maanden bezig met haar, en we gaan de goede kant op. !! Alleen die rechtergalop nog!!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 21:30

leuk dat het beter gaat !!!
rijden is altijd leuker als het eigenlijk niet zo verstandig is Tong uitsteken


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 21:44

haha juist! Maar ik ga mij schuldig voelen als ze langer dan 2 dagen niets doen. Zit normaal elke dag in de stal met de paarden bezig, als je dan (met 30 graden) binnen op de bank moet zitten.. niets voor mij.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Eefje_Sammy, Evelinee_, Hobbyhorse, La_Lune, Lente, Oza04, Sabrinatomic, sasja0705, Sjafrane, stella92, StonedRomy, Willempie_T en 171 bezoekers