Weet iemand wat een endoscopie kost?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dotje22
Berichten: 45
Geregistreerd: 09-06-04

Weet iemand wat een endoscopie kost?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 07:33

Mijn Haflinger hoest al een paar weken nou moet ze waarschijnlijk eind deze week een endoscopie heeft iemand een idee wat dit kost?


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:08

Imker heeft het in maart ook gehad en ik was 45 euro voor de endoscopie kwijt en 33 euro voor medicijnen. Valt dus reuze mee.

Ik moet wel vertellen dat Imker niet gesedeerd hoefde te worden en alles gladjes verliep.

Toos paardloos

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:07

ik was ook zoiets kwijt als imker!! Viel allemaal wel mee. Bij mij waren het daarna meer aanpassingen rondom de stal (krullen ipv stro/ander hooi en niet vegen bij het paard in de buurt) simpele aanpassingen en daardoor zowat geen medicijnen nodig.
De scopie zelf stelde ook heel weinig voor, vond het wel interessant om te zien!!

Linda86

Berichten: 532
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Altforst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:47

Ik was 85 euro kwijt, best wel veel. Maar toch zou ik het doen. Mijn paard hoeste maar heel weinig, toch hebben ze wat gevonden wat anders ontstekingen vooroorzaakt zou hebben.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 16:55

mijn haflinger heeft 2 maanden geleden ook een scopie gehad, ik weet nog niet hoe duur het is, want ik heb de rekening nog niet.. maar die zal binnenkort wel komen.

het is in ieder geval vrij snel gebeurd en mijn pony vond het niet eens zo vervelend, ze hebben het gewoon met een praam gedaan (ze konden niet sederen omdat ze daarna nog een kreupelheidsonderzoek gingen doen).

het is wel ontzettend interessant om te zien vond ik!! en je weet dan gelijk wat er mankeert bij je paardje, dus dat is wel fijn.


Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 20:28

Verschilt per dierenarts. Het is wel heel goed om te laten doen, want zo weet je wat er daadwerkelijk aan de hand is en welke therapie ingezet moet worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barb, Brittneyx, fransje23, kiki1976 en 84 bezoekers