dumpen of niet....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

dumpen of niet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 13:04

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik heb wat problemen met mijn vriend en ik weet echt niet wat ik ermee moet...

Ik heb sinds 8 maanden een relatie met Bouke. De laatste tijd gaat het alleen niet echt meer. Hij moet overdag stage lopen in een verzorgingstehuis. Hij werkt met dementerende bejaarden. Als hij dan 's avonds thuiskomt is hij veel te moe om ook maar iets te gaan doen. Ik heb dan nog teveel energie om op de bank tv te gaan kijken...
Hij blijft zeggen dat hij vindt dat we te weinig doen, maar als ik dan wat voorstel heeft ie er geen zin in, want hij is te moe.
Toen we wat met elkaar kregen was hij net begonnen met z'n stage en ik met mijn studie. Mijn studie bleek 3x niks te zijn en daardoor ben ik ook nogal in een dip geraakt. Gelukkig zit mijn jaar er bijna op en dan stop ik ermee. Hij moet echter nog tot februari.

We hebben het in het begin nogal moeilijk gehad, omdat ik nogal problemen had met zijn ex... Zij vind hem nog ontzettend leuk en laat dat ook duidelijk merken(toen we haar tegen kwamen zei ze dat ze hem wou p*pen, maar dat kon niet, dus moest ik het maar doen). Hij heeft 3 jaar terug een relatie met haar gehad, maar ze hebben daarna(vlak voordat hij met mij kreeg) nog een paar keer sex gehad. Hij zegt nu over haar heen te zijn, maar hij vind haar nog wel heel mooi. Vergeleken met mij is zij ook het ideale meisje voor hem(qua uitlerlijk)... hij valt op van die dunne mutsjes, en dat ben ik geen van beide.

De laatste tijd gaat het tussen ons steeds mis omdat we nooit echt wat leuks doen, want hij is te moe of heeft geen zin of geen geld. En 's weekends wil hij uitslapen en huiswerk maken...
Ook luistert hij nooit naar me, hij vergeet echt alles wat ik zeg of hoort het niet... daarover hebben we vanmorgen ruzie gehad. Ik heb hem gezegt dat ik hem voorlopig niet wil zien, want ik wil ruimte om na te denken.

Een tijdje terug was het ook even uit, maar ik miste hem zo. Iedere keer als ik hem aankeek moest ik huilen. We wonen samen op een kamer van 4x5, en hij was daar toen nog.

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. We hebben zo vaak gezegt "we proberen het nog wel, het komt wel goed" maar dat weet ik nu niet meer. Ik hou ontzettend veel van hem en denk ook niet dat ik zonder hem kan. Maar ik kan er ook niet tegen zoals het nu gaat.
Hij trekt mij en zijn stage samen niet en ik kan er zo niet tegen...

Ik wil hem niet kwijt, maar het kan zo niet meer....

Huilen

Spero melior


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:09

Je moet je gevoel met hem bespreken. Zeg hem wat je voelt. Als hij werkelijk om je geeft zoekt hij samen met jou naar een oplossing.

Als het praten niet meer mag baten en het gaat niet meer dan gaat het niet meer. Een liefde komt van 2 kanten en in een relatie moet je je goed blijven voelen.

Wanneer hij klaagt dat jullie te weinig samen doen en wanneer jij een voorstel doet jij begint te zeuren dat hij moe is than tell him to do something about it.

Hij kan niet zeggen dat jij het niet probeerd...

sterkte!
Laatst bijgewerkt door Justice op 09-06-04 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:10

God, wat rot voor je. Ik neem aan dat hij later daar ook zijn werk van wil maken... en als hij dan iedere avond uitgeblust op de bank zit en nooit iets leuks zou willen doen
Kunnen jullie er niet een weekje tussenuit? Lekker op vakantie en zien hoe het dan gaat?
Sterkte hoor!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:18

Ik zou zeggen, maak dit eerst kenbaar aan hem en praat er GOED over. Misschien komen jullie wel tot een 'overeenstemming'. Hij zijn rust en jij tijd om je gedachten op orde te krijgen? Oftewel even een pauze in de relatie? Ilona en ik hebben dat ook gehad, en het heeft erg goed gedaan moet ik eerlijk bekennen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:22

Citaat:
Je moet je gevoel met hem bespreken. Zeg hem wat je voelt. Als hij werkelijk om je geeft zoekt hij samen met jou naar een oplossing.


idd, en als hij daar ook te moe voor is kan je maar 1 conclusie trekken. Het intereseert hem dan ook blijkbaar niet genoeg.....

Je klinkt erg ongelukkig, en als je het uitmaakt zal dat in het begin echt niet veranderen, maar daarna ga je je echt wel weer beter voelen.
En als je het aanhoud en er veranderd niks, dan blijf je ongelukkig.

Dus het is echt een keuze maken, of ongelukkig in een relatie blijven of ff pijn en verdriet hebben, om daarna weer gelukkig verder te gaan met je leven.

Ik heb 3 jaar een relatie gehad met iemand die ook maar niks wou doen en maar op z'n kamer zat computeren en tv kijken. Ik heb het uitgemaakt met veel moeite, maar ik kan wel zeggen dat dat 1 van de beste beslissingen is geweest die ik ooit heb gemaakt!
Heb nu een superlieve vriend die wel graag wat doet en veel meer laten blijken dat ie echt om me geeft Lovers

Succes met je beslissing!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 13:25

we hebben het er wel over gehad, maar het schiet niet echt op... heb totaal niet het gevoel dat we er iets mee vooruit zijn gegaan.

een pauze is wel een idee, maar ook dat hebben we geprobeerd, alleen konden we ons niet aan houden...

hij wil trouwens van zijn studie niet zijn werk maken. Het was de studie die hem het minst erg leek toen hij begon. Na het eerste jaar is hij op reis gegaan, eerst naar portugal, toen terug om te werken, daarna naar Frankrijk.
Toen hij daarvan terug kwam wou hij alleen zijn studie afmaken omdat iedereen tegenwoordig zoveel waarde hecht aan dat papiertje, en hier kon hij terug in de 18+ klas, dus 3 dagen werk, 1 dag school. En hoefde hij mar 1,5 jaar heen...

Spero melior

Gulpje

Berichten: 8061
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:30

Malibu schreef:
idd, en als hij daar ook te moe voor is kan je maar 1 conclusie trekken. Het intereseert hem dan ook blijkbaar niet genoeg.....

Je klinkt erg ongelukkig, en als je het uitmaakt zal dat in het begin echt niet veranderen, maar daarna ga je je echt wel weer beter voelen.
En als je het aanhoud en er veranderd niks, dan blijf je ongelukkig.

Dus het is echt een keuze maken, of ongelukkig in een relatie blijven of ff pijn en verdriet hebben, om daarna weer gelukkig verder te gaan met je leven.


Succes met je beslissing!


Hier ga ik 100% in mee. Het zal vreselijk pijn doen in het begin, maar op de lange termijn is dit de beste beslissing voor je. Mara je moet zelf de knoop écht door durven hakken!

Succes ermee!

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:31

Tja... zo te horen hebben jullie last van een aantal relatief kleine irritaties, waar gewoon uit te komen moet zijn.
Als ik jouw tekst lees, dan komt het wel bij mij over alsof jij ook weinig begrip hebt voor zijn situatie, want jij wilt stappen en hij is te moe... nou als dat tegenwoordig ook al een reden is om iemand te dumpen.. Ik denk dat je hem wat meer moet steunen, daar heb je namelijk een relatie voor en dat opent waarschijnlijk ook zijn ogen en dan zal hij waarschijnlijk ook wat meer moeite voor jou doen.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 13:40

het is niet dat ik wil stappen, ik wil gewoon iets doen! iets anders als op de bank tv kijken de hele dag...
als hij thuiskomt gaan we boodschappen doen, eten koken en tv-kijken totdat we gaan slapen, omdat hij niks anders wil...

en ik durf het echt niet uit te maken....dan kan ik hem nooit meer zien... en het gaat nooit goed met mij als ik vrijgezel ben...

Spero melior

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:47

Jullie lijken wel getrouwd!
als jij nou meer tijd hebt dan hem waarom doe je niet een keer de boodschappen en het eten voordat hij thuis komt of 1xper week de boodschappen zoals heel veel mensen die "werken"
dan houd hij misschien meer energie over

aan de anderekant kan ik me ook wel voorstellen dat je moe thuis komt van je stage (zoals je moe thuis kunt komen uit je werk)

maar hij is dus vanzich zelf ook niet een actief typje , dus vraag je zelf af
of je dat voor de rest van je leven wil of ga je toch liever voor de actievere jongeman.....

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:04

Misschien moet je dan zelf iets meer initiatief tonen en hem desnoods een keer meesleuren vanaf de bank om iets leuks te gaan doen. Ik wil jou echt niet het gevoel geven dat het aan jou ligt hoor, maar als ik jou zo hoor wil je het eigenlijk nog niet opgeven.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 14:09

ik wil het idd echt niet opgeven!!

Boodschappen vindt hij ook leuk om te doen! Dus dat is het niet!!

@ nickyu: zo voel ik me ook!!! hij is trouwens van zichzelf wel een hele actieve jongen, alleen sinds zijn stage(of sinds mij) niet meer

Spero melior

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:20

Misschien een pauze inlassen, zodat jullie er allebei goed over na kunnen denken. Daarna kun je kijken of je echt verder wil of dat je wilt stoppen. En hij ook.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:22

je kan toch ook rustige of ontspannende 'dingen' doen???

Ik en mijn vriend hebben het ontzettend druk met de verbouwing. Als we moe zijn maar toch wat willen doen gaan we lekker ff naar het bos of naar het strand om ff rustig te wandelen..

Werkt echt super relaxend

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:22

meis_lief schreef:
en ik durf het echt niet uit te maken....dan kan ik hem nooit meer zien... en het gaat nooit goed met mij als ik vrijgezel ben...


Mij valt deze zin erg op in het verhaal.
Zeker het vet gedrukte. Waarom gaat het met jou niet goed als vrijgezel? Ben je niet zelfstandig genoeg om op eigen benen te staan? Is dat ook mede een rede waarom je zo aan deze relatie hangt?
Dat lijkt me een erg ongezonde basis voor een relatie als dat zo is.

Blijf niet bij iemand waarmee een relatie niet wil lukken, alleen omdat je bang bent alleen te zijn!

Navragen is beter dan afvragen.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 14:26

ik ben op zich wel zelfstandig genoeg als in om op mezelf te kunnen wonen, maar om alleen te zijn denk ik niet... het is voor mij zeker wel een reden om bij hem te blijven, maar niet een van de belangrijkste. Ik ben alleen al zo lang net meer echt alleen geweest, dat ik niet meer weet hoe het is.
Voor mijn huidige vriend heb ik 1,5 jaar met een andere jongen gehad, en daarvoor nog weer meer als een half jaar met weer iemand anders. tussen die relaties zat steeds maar een hele korte periode...

Spero melior


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:33

Ik denk dat jij eerst aan jezelf moet gaan werken voordat jij jezelf in een relatie gooit.. Meisje je bent pas 17 jaar hoe wil je verder met deze instelling.. Iedereen kan alleen zijn en jij dus ook, alleen dat moet je leren en dat kan ook iedereen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:37

Misschien moet je wel juist lekker op zelf gaan en leren je eigen boontjes te doppen.

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:33

Een andere kamer zoeken. En verder gaan met relatie eens zien of het beter gaat. Een beetje ruimte hebben. Beter dan elke dag samen zijn. Voor een meisje van 17 lijkt me het beter zo.

Summer , here I come !!!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 15:39

andere kamer zoeken is in Groningen niet snel te doen. Misschien dat ik hem er wel uitschop hier....het is officieel mijn kamer, maar hij woont er ook zeg maar...staat hier ook ingeschreven! Mijn kamer en huisgenoten zijn heel fijn, daarom wil ik niet weg...

Spero melior

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:46

Kan hij dan niet een tijdje bij andere gaan slapen, niet meisje tuurlijk maar bijv een kamergenoot van je gebouw,...
Maare ja,....

Summer , here I come !!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:47

Als ik jou was zal ik toch eerst aan je eigen gaan werken. Ik werk nu ook bij dementerende en ik moet zeggen. Je word er idd moe van en niet zo'n beetje ook. Geef hem ook de ruimte om te ademen en niet dat je constant bij hem op zn lip zit.

Ik neem aan dat je ook vrienden en vriendinnen hebt waarmee je naar de stad kunt of een bioscoopje kunt pikkken. Desnoods doe je dat met je vriend!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 15:47

ik woon in een eensgezinswoning!! lol, maar vanavond is ie bij zijn ouders

Spero melior

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 19:02

Heb net met Boik aan de telefoon gezeten en weet niet of ik nou weer single ben of niet! Verward Huilen
we hebben zo'n raar gesprek gehad... hebben beide besloten dat het zo niet wil en dat we er misschien beter niet mee door kunnen gaan, maar nu zitten we wel leuk aan de telefoon, dus ik snap er niks meer van.... Huilen

Ik zie hem nu 1 avond niet en hij loopt te vertellen wat ie allemaal wel niet gaat doen en bij wie hij langsgaat?! Ik snap het niet, waarom kan hij dat niet ook met mij?! Boos! Huilen

Spero melior

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 01:02

ja misschien is het wel eens goed om een weekend weg te gaan of een midweek, en ff tot rust te komen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, bente_sat, Bowo, Britta31, chocky84, DotBot, ellen05, heidy_wilco, HELder, MerleSimone, Mirre1415, Miss_Mii21, mooney, ontherun, Roos_h, Saintelette, sunshine, Unoo, Zwerte en 62 bezoekers