Laura goes Sex and the City

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Laura goes Sex and the City

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 23:02

Over het motto "spice up your life" heb ik besloten maar eens mijn leven drastisch te gaan veranderen. Mijn struikelblokken zijn op dit moment: geen paard, geen werk vanaf september, geen leuke vent, geen vakantiemaatje. Huilen

Eerst maar eens een All-in abbonement genomen op de sportschool ipv paardrijden. Als ik dat nou in dezelfde frequentie kan gaan doen als het rijden komt dat zeker mijn lijf ten goede Pling Dus een personal trainer gecharterd en me ingeschreven voor de pilates en poweryoga lessen. Hyper! Natuurlijk wel de meest S&TC-like sportschool gezocht (met je koptelefoontje op de loopband naar CNN kijken en de beurskoersen bijhouden is wel véry Miranda..) Dus vandaag een paar reebok fitness schoenen gekocht en een broek en shirt van Esprit Edry. Ik bedoel, je moet er wel een béétje uitzien als je aan het sporten bent he? En als ik dan straks Brad Pitt tegen kom (of Tom Cruise, die was ook weer single he? Kwijl ) dan slaat ie natuurlijk stijl achterover van mijn perfecte lijf en valt ie als een blok voor me, koopt een paard voor me, kopen we een huis op de bahama's voor de vakantie...en hoef ik nooit meer te werken....

Maargoed, dat laatste was wat lastig in praktijk te brengen dus heb ik die baan zelf maar even geregeld. Men neme een kroeg, een meneer die nogal fan van me is met een eigen zaak en een hoop contacten, een CVtje afgeven et voila. Slim Met wat netwerken kom je er wel. Diezelfde meneer wilde ook best mee op vakantie overigens, maar aangezien meneer 42 is en twee kinders op sleeptouw heeft (en als ik au pair wilde worden deed ik dat wel) leek me dat niet zo'n goed plan. Zaken en privé trouwens altijd gescheiden houden Knipoog

Nou, dan die vakantie nog. Aangezien de meeste singles-reizen echt 3x niks bleken - vnl schapenwollensokkensingle-wandeltochen en 40ers-zeilvakanties Rolleyes - bedacht ik me dat ik ook wel wat voor "The Community" kon doen. Vrijwilligerswerk in een chateau in Frankrijk. Leek me heel romantisch, tres Charlotte. Nerd Tot ik hoorde dat je er ook nog eens voor moest betalen en het heal-the-world-gehalte nogal hoog is >;)
Dus dan maar de ultieme single-woman vakantie: Een tripje Big Apple!!! Ik ben er natuurlijk in 2001 al geweest maar dat doe ik dunnetjes over dit jaar. (en dit keer mogen ze de terroristen thuis laten Boos! ) Bovendien ben ik nu 21 dus mag ik ook nog eens clubben... Party!! Dus deze zomer ga ik Victoria's Secret leegkopen en staan kwijlen bij een paar Manolo's Wow! (creditcard thuislaten Knipoog ) Wie weet kom ik wel een leuke New Yorker tegen en wordt het zelfs Sex In the City. (Weet iemand of Tom ook een huis in NY heeft? Schijnheilig )

Dus NY, here I come. Als er nog iemand een paar Uggs nodig heeft of wat leuks van Victoria's, roept u maar. Tips welcome Knipoog

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 23:05

Haha Haha! Geweldig ! En misschien vind je jouw MR Big wel in the Big Apple Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 23:13

maar laura, jij kwam altijd zo over als een meid die geen rijke vent nodig heeft om allerlei spulletjes voor te kopen. zo'n independende dame regelt dat toch allemaal zelf? of is het woord emancipatie selectief inzetbaar? misschien zal je door de poweryoga lessen wel iets meer afstand nemen van al dat materialisme. Tong uitsteken

anyway je trip lijkt erg leuk! toch beter dan die 40+ vakanties die je in gedachten had (hoe oud is tom cruise nu eigenlijk?). ga je alleen en wanneer?

de dure uggs hoef je niet voor me mee te nemen maar doe maar gewoon een leuke foto van central park. Lachen veel plezier!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 23:17

SuperPepeijn schreef:
maar laura, jij kwam altijd zo over als een meid die geen rijke vent nodig heeft om allerlei spulletjes voor te kopen?

Heb ik ook niet nodig, maar als die meneer Pitt of Cruise van de achternaam heet maak ik gráág een uitzondering *LOL*

Citaat:
(hoe oud is tom cruise nu eigenlijk?)
42 Bloos Maar ook hier geldt dat er altijd een uitzondering op de regel moet zijn he Haha!

Die foto komt in orde hoor Cheese!

Kan iemand me trouwens ook vertellen wanneer er uitverkoop is in NYC?

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 00:39

Helemaal geweldig weer je verhaal... om in de sferen te blijven: Goed geschreven Carrie!! OK dan!

Tja dilemma hè geen vakantie partner hebben... zit met zelfde probleem, maar heb wel een baan Tong uitsteken (nog wel Schijnheilig )

Uitverkoop.. zou het niet weten, zou zeggen bel met een winkel daar (op je baas zijn kosten, voordat hij erachter is ben jij al weg Nagelbijten / Gniffelen )

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 06:07

Jij moet colum's gaan schrijven!! Benader een blad print al je verhaaltjes uit.... en madame verdient genoeg om heerlijk een vakantie naar NY te boeken. Misschien net genoeg om geen rijke vent nodig te hebben Haha!

Waarom hebben vrouwen uberhaupt mannen nodig? Was toch altijd andersom? Knipoog

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:45

Niet alleen is Tom Cruise 42 jaar maar hij is ook lid van de Scientology....... word je ook niet vrolijk van, lijkt mij Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:09

Ohhh Banana Republic! You go girl!
De kans is groot dat ik binnenkort ook alleen op vakantie moet. Hmmm zat zelf te denken aan een cursus Spaans in Barcelona... maar New York klinkt veel spannender!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:25

Oh Laura! Niet eerlijk! Ik wil ookkkkkkk. Btw was is S&TC? Verward

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 09:43

Citaat:
Niet alleen is Tom Cruise 42 jaar maar hij is ook lid van de Scientology.......
Nevermind. Zolang ik gewoon naar hem mag kijken (en ehm Bloos ) maakt het me vrij weinig uit wat hem bezig houdt Haha!

Syp: Sex & The City

http://www.nysale.com/ Whoohooo!!! Een exclusief overzicht met alle sales en store-openings van juni, juli, augustus!! Hyper!

http://www.nyc.com"Meet our NY single of the day" OK dan!
Laatst bijgewerkt door Laura op 09-06-04 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:44

Oh haha blonT! Tong uitsteken Had ik zelf ook nog wel uit kunnen vinden Knipoog.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:49

Laura, wanneer komt je boek uit?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:50

Hmmmm, als ik dat zo lees, is dat single zijn wel een aanslag op je portemonnee (of moet ik creditcard zeggen?) Haha!

Wanneer komt je boek uit en de verfilming hierop? Lachen

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:53

You Go Girl OK dan! en leer die Amerikanen eens wat minder preuts te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:58

Hoe zo preuts, ze hebben de grootste sexindustrie ter wereld Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:00

maar o wee als er tepels in het spel zijn Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 10:13

En dan moet je natuurlijk wel een S&TC tour doen....:
Citaat:
Starpoints:
**Over 35 locations on this tour for you to really capture the environment and everyday lifestyle of your favorite characters.
**Sit on Carrie's apartment stoop and see the streets of New York City through her eyes.
**Visit the pet store where Charlotte bought her "Rabbit"! *LOL*
**Have a cupcake from Miranda's favorite bakery and satisfy that sweet craving.
**Indulge a Cosmopolitan at Steve and Aidan's bar (I.D. required).
**"Say a little prayer" at the church where Samantha meets "The Friar".
**View the gallery in SoHo where Charlotte worked and see the works of art that really do exist there!
**Shop the furniture store where Aidan designs his tables and chairs and see it for yourself!
**Get the behind-the-scenes scoop on the show including what's up with your favorite past and present characters.
**Travel through New York City on a luxury motorcoach for ultimate comfort and let our professional guide point out the coolest spots to see on this tour!


Description
Follow in the fancy footsteps of Carrie and Co. as they conquer New York City! Drink where they drink, shop where they shop, and gossip where they gossip. This two-and-a-half hour tour twists and turns through the Sex and the City girls stomping ground, visiting the gyms where they work out (yes, they really work out), the restaurants where they wine and dine, the shops at the center of Carrie Bradshaws shoe fetish, and much more! Live the chic life on an air-conditioned bus, hopping on and off to catch a glimpse into the lives of four of New York's most eligible bachelorettes.

Over 40 sites included on the tour! Visit D&G in SoHo where Carrie shops for shoes. Go on location to the New York Sports Club where Miranda works out. Hang out at the bars like Tao, where Carrie, Samantha, Charlotte, and Miranda flirt with men. Get the behind-the scenes scoop on the show and its actors/actresses. Go get 'em girls!


*LOL* *LOL* *LOL*

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:32

Ohhhh jij krijgt het druk daar!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:40

Hey zeg Laura, heb je nog plaats in een groot koffer? Tong uitsteken

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 10:58

ik gok zo dat de douane daar achter gaat komen en er niet blij mee zal zij Haha! De laatste keer toen ik in NY was waren er meer FBI dan reizigers op het vliegveld...! Haha!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:41

Hahaha Geweldig!

Leef en geniet!!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:09

ik BLIJF het zeggen (word moe van mezelf) jij hebt talent om te schrijven, is een carriere als schrijfster in new york niets voor je, je belevenissen noteren, lijkt me geweldig, want ik lig altijd in een deuk bij jouw verhalen. Ik koop hem gelijk, doen !!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:34

Klinkt heel erg oki, maar ik was toch doorgevlogen naar SB hoor . Ook erg geschikt om gewoon heen te vliegen en je een paar weken te vermaken, reken maar dat je aanspraak hebt.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:41

Je moet inderdaad gaan schrijven! Ik hoop dat je vanuit NY ook zulke leuke updates kan geven over je belevingen daar! En wei weet wie je tegen komt...
Geniet er van joh!