Zeeuwse Dag vh Paard + KVTH regio Zeeland keuring

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Zeeuwse Dag vh Paard + KVTH regio Zeeland keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 12:34

Ik hoor net dat de regionale keuring van het KVTH afdeling Zeeland dit jaar plaats vindt op zaterdag 26 juni.

Meer mensen die meedoen met de keuring/bestgaand?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:52

misschien dat we met de NF naar Zeeland gaan, weet eigenlijk niet wat de bedoeling is Tong uitsteken We zien wel Knipoog

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 17:11

ik doe niet mee maar ik kom zeker kijken Haha!:D (Zoals elk jaar Tong uitsteken) kan ik Mander weer bewonderen Knipoog (als je natuurlijk komt Haha!)

vorig jaar heb ik hem ook gezien maar toen wis tik niet dat het Mander was, vond het wel een hele mooie haf!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 20:01

bliksemluver schreef:
ik doe niet mee maar ik kom zeker kijken Haha!:D (Zoals elk jaar Tong uitsteken) kan ik Mander weer bewonderen Knipoog (als je natuurlijk komt Haha!)

Yup, Mander doet mee met de ruinenkeuring en bestgaand. Tenzij we tegen die tijd het promo-team van de grond hebben en een demonstratie geven, dan doe ik niet mee met bestgaand.

Citaat:
vorig jaar heb ik hem ook gezien maar toen wis tik niet dat het Mander was, vond het wel een hele mooie haf!

OK dan! Je hebt smaak Haha!
Hij is nu nog veeeel mooier! Schijnheilig

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:03

Ik doe niet mee, maar kom zeker wel kijken, aangezien er nu waarschijnlijk al drie mensen meedoen die ik ken. En die moet ik natuurlijk wel allemaal aan komen moedigen!! Haha!

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:55

Buitenzorg"]
[quote="bliksemluver schreef:
ik doe niet mee maar ik kom zeker kijken Haha!:D (Zoals elk jaar Tong uitsteken) kan ik Mander weer bewonderen Knipoog (als je natuurlijk komt Haha!)

Yup, Mander doet mee met de ruinenkeuring en bestgaand. Tenzij we tegen die tijd het promo-team van de grond hebben en een demonstratie geven, dan doe ik niet mee met bestgaand.

Citaat:
vorig jaar heb ik hem ook gezien maar toen wis tik niet dat het Mander was, vond het wel een hele mooie haf!

OK dan! Je hebt smaak Haha!
Hij is nu nog veeeel mooier! Schijnheilig
[/quote]

jee dan kan ik hem weer bewonderen Haha! misschien neem ik miranda (fjordahluver) ook wel mee Tong uitsteken

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 12:41

Sja, jij hebt me over de streep getrokken, dus doe ik nu ook mee met bestgaand *LOL* Ik doe iig al mee met de gewone keuring, en als uitsmijter in westernstyle bij westgaand *LOL* Ben heel benieuwd naar de smoeltjes van die dressuurders Schijnheilig

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 21:13

Buitenzorg schreef:
Yup, Mander doet mee met de ruinenkeuring en bestgaand. Tenzij we tegen die tijd het promo-team van de grond hebben en een demonstratie geven, dan doe ik niet mee met bestgaand.


Wat voor een promo-team wil je eigenlijk opzetten? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor Schijnheilig

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 20:23

Valt het niet samen met het schaapsscheerdersfeest in Nisse? ik hoop het toch echt niet! Ik ga waarschijnlijk (99% zeker Haha!) met mn buurman & buurvrouw Haha! we zitten dan altijd de hele middag op de tribune, zo leuk!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 22:23

bliksemluver schreef:
Valt het niet samen met het schaapsscheerdersfeest in Nisse? ik hoop het toch echt niet! Ik ga waarschijnlijk (99% zeker Haha!) met mn buurman & buurvrouw Haha! we zitten dan altijd de hele middag op de tribune, zo leuk!


Het wat? En waar? Haha! Geen idee dus Tong uitsteken

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 11:34

Buitenzorg"]
[quote="bliksemluver schreef:
Valt het niet samen met het schaapsscheerdersfeest in Nisse? ik hoop het toch echt niet! Ik ga waarschijnlijk (99% zeker Haha!) met mn buurman & buurvrouw Haha! we zitten dan altijd de hele middag op de tribune, zo leuk!


Het wat? En waar? Haha! Geen idee dus Tong uitsteken
[/quote]

schaapsscheerdersfeest is ook 1 of ander feest Tong uitsteken ook met n paar paardenshows..... maar als het samen valt met het dag van t paard zal het minder publiek trekken denk ik.. daarom is het niet leuk als het samen valt Tong uitsteken

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:22

Het is nu toch wel heel wat dichterbij, dus vandaar het ophalen van dit oude topic Lachen

Ik zal er ook zijn, wil de keuring van Amanda (van Maya) niet missen en natuurlijk ter support *LOL* Ook bij de Tinkers zal ik rondlopen Lachen

Ik had begrepen dat Maya ondertussen niet meer meedeed bij Bestgaand met Amanda...

Kwam Buitenzorg nog wel met Mander?

Verder nog mensen?

gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:25

niet met de keuring of bestgaand.
wij rijden met het Hippotwin Dressuurteam een demonstratie.

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 15:35

Ja ik ga nog steeds Tong uitsteken
Ik ga nog steeds een hele dag op de tribune zitten. Maar vorig jaar hadden ze wel iets doms gedaan hoor. 2 showringen gemaakt, dus heb de helft niet kunnen zien Boos!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:08

Ik doe niet mee. Wil wel erg graag komen kijken, maar heb die dag wedstrijd. Mocht ik 's ochtends moeten rijden kom ik waarschijnlijk 's middags nog, maar als ik pas in de middag moet rijden ga ik het helaas niet redden om nog naar Vrouwenpolder te komen...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 22:29

snowdon schreef:
Kwam Buitenzorg nog wel met Mander?


Yups, Buitenzorg en Mander zijn van de partij. We zijn hard aan het trainen om het overtollige vet eraf te krijgen (bij beide Knipoog ) voor de keuring!

Bestgaand doen we (dus) niet, simpelweg omdat er ineens geen westernzadels meer toegelaten worden bij bestgaand. Boos!

Was eigenlijk al van plan om mijn lidmaatschap op te zeggen en niet naar de keuring te gaan, maar ach, we hebben waarschijnlijk een leuke dag en gaan weer veel bokkers meeten! En Amanda irl zien!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:36

Waar in Zeeland is het? Of lees ik er erg overheen? Veerle staat in Rockanje vlakbij zeeland. Mag ik dan niet met zeeland mee doen ipv dordrecht? Tong uitsteken Als er iemand vanuit richting rockanje gaat en we mee kunnen rijden Schijnheilig (naar 1 vd 2) dan geef ik me nog snel op voro de keuring Haha! Anders kom ik misschien wel kijken de 26ste als ik kan en het niet ver weg in zeeland is?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 22:37

Volgens mij wordt er gekeken naar de regio waar de eigenaar woont. Ander zou ik Mander bv bij elke keuring naar een andere regio kunnen verplaatsen en overal meedoen.

Als je zeker wil zijn moet je even met het KVTH bellen.

www.kvth.nl

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:39

Mh dat is wel jammer... Ze moeten kijken waar het paard woont vind ik Tong uitsteken Nou ja, ahg, misschien dat ik volgend jaar dan eens een keer mee ga doen. Zo belangrijk is het ook niet Knipoog

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 10:41

De keuring is in Vrouwenpolder, dat is 60 km uit elkaar.....

Je moet 2 eilanden over....

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:30

Eilanden? Ik ga gewoon door een tunnel Haha! Heb er nog steeds heel veel zin in, ben momenteel mijn conditie aan het trainen, ben verder wel tevreden over Amanda's conditie. Ben verder erg benieuwd naar het keuringsresultaat, en mijn zadel neem ik sowieso mee, ga gewoon een buitenritje maken, met een westernzadel. En dat Bestgaand kunnen ze in hun *** steken. Maar goed, voorlopig hebben we dus de volgende bokkers:

BTW, Joyce, ik wil al vanaf dat ik Amanda heb (ook al weer 5 jaar) naar de keuring, dit jaar gaat het me voor het eerst lukken Haha!

Buitenzorg met Mander (haf)
Maya met Amanda (haf)
Liberty, wellicht met NF???
Bliksemluver, toeschouwer
Kiamyd, toeschouwer
Snowdon, toeschouwer
Gillian, Hippotwin Dressuurteam demonstratie
Daantjuh??
Joyce??

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:02

Liberty komt niet, ze heeft dan wedstrijd...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:50

Ik kom ook met Tjody (fjord) loopt mee bij de modelmerries en Gaia komt met Rhona (tinker) en loopt bij de 3 jarigen denk ik
Natuurlijk komt Youknowwho ook mee en Fjordenmaniac denk ik ook wel en vast nog veel meer bokkende fjordenlovers.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:54

bliksemluver schreef:
Ja ik ga nog steeds Tong uitsteken
Ik ga nog steeds een hele dag op de tribune zitten. Maar vorig jaar hadden ze wel iets doms gedaan hoor. 2 showringen gemaakt, dus heb de helft niet kunnen zien Boos!


Kom je niet eens de bekendste bokfjord aanmoedigen.... Huilen
Heb je vorig jaar in de middag de demo met de fjorden gezien (jongen ging erop staan enzo), dat waren Tjody's oma en tante, Elrike en Rellrike.
Stoere oma, kan wel weer zien waar Tjo het showbloed vandaan heeft, hihihii Haha!
Hoop dat ze er dit jaar weer zijn, kan Tjo eindelijk samen met oma op de foto.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:46

Joyce schreef:
Waar in Zeeland is het? Of lees ik er erg overheen? Veerle staat in Rockanje vlakbij zeeland. Mag ik dan niet met zeeland mee doen ipv dordrecht? Tong uitsteken Als er iemand vanuit richting rockanje gaat en we mee kunnen rijden Schijnheilig (naar 1 vd 2) dan geef ik me nog snel op voro de keuring Haha! Anders kom ik misschien wel kijken de 26ste als ik kan en het niet ver weg in zeeland is?


Vrouwenpolder, manege de Eendracht?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers