Mooi weer is mooi, maar ja ... wat is mooi

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Mooi weer is mooi, maar ja ... wat is mooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 01:09

Zag net een topic van sanne222 op voedertijd, die temperaturen boven de 20 niet leuk vindt. Ik kan me hierbij wel iets voorstellen.
Zodra de temperatuur omhoog schiet moeten we het allemaal opeens zo leuk vinden ! Dat heet dan mooi weer blijkbaar. Persoonlijk zou ik bij "mooi" ook nogal wat "nuances" kunnen bedenken. Lachen
Vandaag vond ik het dus bijvoorbeeld bepaald niet prettig. Maar goed.. ik moet altijd even wennen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 01:12

Ik vind het nog steeds niet prettig, zou graag naar bed willen gaan, maar van de warmte kan ik niet slapen Scheve mond

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 01:19

Ik heb de ventilator aan.... blegh, hou niet zo van plakkerig gevoel...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 01:59

Voor mij is mooi weer, het typische 'mooi' weer!
Zoals vandaag dus.
Ik ben net klaar met werken, en het was net gewoon nog heerlijk warm buiten. Geweldig toch!

Maar heb zeker ook wel begrip voor mensen met een zonne allergie, hooikorts of andere mooi weer aandoeningen hoor.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 06:54

Mooi weer is niet zo heet Knipoog Ik plak niet graag, maar heb wel graag zon.

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 06:56

Bah nee kan er superslecht tegen, kan niet slapen en je hoeft maar iets te doen en je hebt t al warm. Geef mijn maar 15 tot 16 graden met een felblauwe lucht en een lekker briesje... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:03

euh, gisteren vond ik ook wel iets TE........

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:10

Mwa, voor een vrije dag was het gisteren mooi weer, maar als je moet werken is het veel te warm.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:11

ik vind dit dus geen mooi weer... Kga kapot van de warmte... Ben niet bepaald een koukleum, heb het zelf 's winters in m'n tshirt nog warm. Kun je nagaan hoe ik me nu voel... Van mij mag het het hele jaar door 17 tot 20 graden zijn, af en toe een regenbui... Dan ben ik in mijn element

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:30

ik zat gstr aan het zwembad in de tuin en dat was niet bepaald verkeerd, goeie zonnencreme erbij en onder de partytent wat wil je nog meer OK dan!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:31

Bllgrr Scheve mond Ja ook ik vind dit te warm of liever gezegd te benauwd... Liever een paar graden minder en wat dacht je van een klein windje Schijnheilig --> nee in NL is het meteen extreem benauwd/plakkerig enz enz.... Geef mij voor de zomer maar t weer uit bv. Portugal (porto de Lissboa) wel lekker 25-35 graden Cool maar dan met een zuchtje wind en totaal niet benauwd Tong uitsteken (wat koelt t daar heerlijk af snachts Bloos )
Maar ik kan trouwens ook ontzettend genieten van een mooie winterse dag --> Heerlijk rijden in 't zonnetje *LOL*.. en op kou kan ik me goed kleden Haha!
Heb ook echt een hekel aan non stop regen, een buitje gaat nog wel of is zelfs heerlijk met 't weer van nu, maar écht de hele dag regen

Vandaag zal ik nog extra last van de warmte hebben, omdat er onweer in de lucht hangt >;)

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:37

De temperatuur is voor mij niet het probleem, de luchtvochtigheid erbij wel Scheve mond
Met "droge warmte" kan ik prima wat doen maar zoals gisteren...
Afgelopen nacht dacht ik slim te zijn door de ventilator op de slaapkamer te zetten. Netjes op een paar meter afstand maar helaas, toch een stijve nek vanmorgen.
Maar het was wel lekker koel Clown


grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:41

MarijeR schreef:
De temperatuur is voor mij niet het probleem, de luchtvochtigheid erbij wel Scheve mond
Met "droge warmte" kan ik prima wat doen maar zoals gisteren...
Afgelopen nacht dacht ik slim te zijn door de ventilator op de slaapkamer te zetten. Netjes op een paar meter afstand maar helaas, toch een stijve nek vanmorgen.
Maar het was wel lekker koel Clown


Ja die luchtvochtigheid is voor mij ook t grootste probleem, daarom heb ik er ook altijd extra last van als er onweer in de lucht zit >;) , maar vind verder toch ook dat t in NL bijna nooit écht lekker warm is . Meestal té snel té extreem en té vochtig >;)

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:43

Ja gister was best warm ik moest van half 11 tot half 3 werken, post rondbrengen. Ik had me extra goed ingesmeerd met zonnebrand, en je raadt het al, toch verbrand in m'n gezicht AU!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:54

ik had het vanacht zo warm dat ik samen met m'n vriendin rond 04:00/04:30 naar het bos ben gegaan en was om 08:00 thuis.. nou daar was het echt lekker koel hoor Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:56

Ik heb in een zijden binnenzak geslapen... dat was precies lekker (het is tussen de 23 en 25 graden hier op zolder).
Droge hitte kan ik prima tegen, maar het is inderdaad zo vochtig nu, da's niet echt lekker vind ik.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:05

Ik ben meer een najaarstypje.. lekker windje, niet te koud en af en toe en buitje. Dit vind ik gewoon veel te heet. Max 20 graden vind ik prima.
Om een dagje te gaan zwemmen is dit weer wel lekker maar voor de rest kijk ik al weer uit naar koelere dagen.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:06

Ik vind t wel lekker dit weer, maar niet om te werken of gewoon iets te doen.
Dit is weer om de hele dag in een hangmat te liggen met een boek en een lekker drankje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:08

Ik krijg er migraine van. Scheve mond

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:16

Sammm schreef:
Ik krijg er migraine van. Scheve mond

Ach gut dat is oliebol voor je

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:51

Tja, is idd relatief dat 'mooi' weer...

Ik persoonlijk vind het 'mooier' als het tussen 22-26° zit, lekker warm en niet overdreven heet...
Ik hou ook niet zo van dat plakkerige gevoel wat je van deze temperaturen krijgt.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:54

Het is hier nu niet overdreven heet, de zon is al weg.
Wel is het heel erg benauwd. Ik hoop maar op een flinke donderbui straks, dan knapt het wel op.
Het heeft al iets geregend maar nog niet genoeg om het echt af te laten koelen...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:12

De eerste zomerse dag is voor mij altijd even wennen, hoewel ik erg goed tegen warmte kan. Daarna wil ik ook niet anders meer. Lachen

Overigens is het hier alweer behoorlijk heiig aan het worden. Misschien vanavond een onweersbui, ik zou het niet eens erg vinden.
Laatst bijgewerkt door Karin op 09-06-04 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:13

Sammm schreef:
Ik krijg er migraine van. Scheve mond


Migraine niet, dat krijg ik meestal vanwege teveel stress... Maar ik heb aan het eind van zo'n dag als gisteren wel enorme hoofdpijn ja... Boos!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:22

Ik snap het niet. Bij het eerste zonnestraaltje loopt iedereen op eens in zomerkleren, terwijl het nog maar 20 graden is.. BRRRR!
Bij ons op het werk wordt de airco zo koud gezet dat je binnen echt winterkleren aan moet hebben. En als je dan aan het einde dan de dag naar buiten gaat krijg je echt een klap.