Ik moet zo naar de tandarts :\

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Ik moet zo naar de tandarts :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 07:25

Nouja gelukkig maar, want ik heb echt zoooo'n pijn Scheve mond

Eigen schuld denk ik Bloos Want een hele tijd terug was er al een stuk van mijn kies afgebroken (tictacjes overdwars afbijten en toen KRAK) en toen had ik eigenlijk geen pijn, dus ik dacht oh volgende keer tandarts wordt er wel naar gekeken. Toen nog een keer ontstekinkje in de kaak ofzo, zo'n bult enzo, maar ja...
Tot gister ineens na het eten ofzo Verward Alsof m'n hele kaak ontstoken is rechtsboven en m'n kies voelt ook pijnlijk en raar aan Huilen

Ik heb net maar gelijk gebeld en gelukkig nog 1 plekje vrij vanochtend, ik moet om 9:40 heen. Zal wel weer een 10-dubbele wortelkanaalbehandeling worden ofzo........

En het kan ook maar allemaal net, want tussen 10 en half 11 moet ik beginnen met postbezorgen, nouja ik zie wel!

AU Huilen
Eigen schuld dikke bult

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 07:55

nou veel succes dan maar! Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 08:04

Bedankt, ik heb ECHT geen zin
Het begint nu ook steeds zeerder te doen Huilen
Ik zit nu met waterijsjes tegen m'n kaak aan, dat verdoofd een beetje..

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:09

Sucses! Knipoog
En denk maar, zometeen ben je er vanaf..... Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 08:12

Nou dat weet ik dus niet Ze moeten wel de tijd hebben!
Ik moet ook nog werken en dat kan uiterlijk vanaf 1 uur later absoluut niet. En anders smiddags ofzo geholpen worden, maar dan kan ik pas ook weer laat. Lastig Verdrietig

Waarom ook nu dan weer, vrijdag heb ik een tentamen en met die pijn kan ik me echt niet goed concentreren *zucht*

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:13

jee, dat is niet leuk, succes!!! je bent dan wel ervanaf Lachen

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:21

Denk dat je een kanaalwortel behandeling krijgt.
Ben ook niet zo'n held bij de tandarts, helemaal niet zelfs
Sterkte iig!!!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 08:26

Oh hou op Flower Tong uitsteken
Dat heb ik al een keer eerder gehad en toen in een tand! Ik had er toen al veels te lang mee rondgelopen, wist ik veel het begon pas echt pijn te doen toen het al heel erg was, daarvoor nergens last van.
Toen moest ik ook nog eens bij een andere tandarts omdat de mijne op vakantie was, en deze was zo ruw keihard met een boortje er recht op in boren! En toen kreeg ik een noodvulling Scheve mond Later weer naar m'n eigen toe na een week en die deed tenminste zachtjes, die boorde dat met de hand.

Oh ik zie er echt tegenop, terwijl ik normaal nooit moeite heb met de tandarts en boren enzo Scheve mond

Ik wil wel verdoving! Haha! Anders krijs ik wel de boel bij elkaar Schijnheilig

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:52

Nou ze zit nu op de stoel *(vast de boel bij mekaar te schreeuwen haha Tong uitsteken)* ik wacht op de verslag *LOL*

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:56

Zo te horen heb je wel een lieve TA. Dat scheelt een hoop hoor.

Ik heb ook een lieve. Door hem ben ik niet meer bang voor de TA, omdat hij echt de tijd voor me neemt en verteld wat er gaat gebeuren.

Heel veel sterkte en denk maar zo: die pijn nu is ook niet alles.

Ik heb gisteren iets dergelijks bij de HA gehad waar ik tegenop zat en nu zit ik vrolijk weer achter de pc, blij dat ik het gedaan heb Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 13:39

Ik heb meerdere tandartsen, er zijn er 3 bij deze praktijk Haha!
Nu had ik de vrouw.
Doordat ik een stuk van m'n kies had had ik daar een gaatje, en via dat gaatje had ik een ontsteking in m'n kaak. Foto's gemaakt van de kies, en ik moest een zenuwbehandeling Schijnheilig Die heeft ze meteen gedaan en nu heb ik er een noodvulling in. Verder moest ik gewoon even voor controle en toen vond ze 3 kleine gaatjes Schijnheilig OOK NOG EENS tussen m'n voortanden ofzo aan de achterkant.

Nu moet ik in juli 2 keer terugkomen, herhaling van de zenuwbehandeling en een keer voor het boren en vullen van die 3 gaatjes!

Nou ik heb vast over 5 jaar wel een kunstgebit Schijnheilig

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:41

Haha!
Het viel wel allemaal mee summertje ?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 14:08

Ja hoor en ben vanuit de tandarts meteen gaan werken, was wel minder, maar ja het moet!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:29

Ik heb de idee dat je beter moet gaan poetsen Schijnheilig

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:47

Ik moet morgen ook naar de tandarts...
Heb zo'n beetje hetzelfde als jou, boven mijn kies zit een dikke bult (opgezet tandvlees oid?) Heb ik ook al een hele tijd, maar had er nooit veel last van. Dus dan ga ik ook niet naar de ta, want daar heb ik sowieso een broertje dood aan!
Maar het doet nu toch weer pijn, beetje zeurderig niet echt heel erg stekend, maar heel irritant. Bovendien is die tand ook heel gevoellig op kou. Ik heb zelf het idee dat het van een vulling komt, want sinds die vulling er in zit is ie zo gevoellig voor kou en is mn tandvlees boven die kies opgezet. Dus vanochtend toch de telefoon maar gepakt en gebeld.. Morgen vroeg kan ik langskomen...

Nog even een vraagje trouwens, ik zie heel vaak het woord wortelkanaal behandeling voorbij komen, maar wat is dat precies? (Ik heb het zelf nl nog nooit gehad)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 14:53

dan word de binnenkant & zenuwen van de tand schoongemaakt, het is pijnlijk heb ik begrepen van mijn broertje Scheve mond *weet niet of ik het goed heb*

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:35

hey... sterkte morgen bij de tandarts Ach gut
ik moet morgen ook Scheve mond twee gaatjes...
gaat echt pijn doen....,

....................

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 15:37

MoonChloe schreef:
Ik heb de idee dat je beter moet gaan poetsen Schijnheilig


Ik heb gewoon een rotgebit Schijnheilig

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 15:38

Ohja, Volcano en Christiane, sterkte morgen! Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 15:46

*als je een tijdje op bokt zit weet je toch wel dat je berichtjes kan wijzigen Haha! *

maar volcano en christiane sterkte morgen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie