dat ook weer overleefd + da weer bij queen geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

dat ook weer overleefd + da weer bij queen geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 18:38

vandaag kwam de da dus weer voor controle vanwege haar lichte vorm van maandagziekte en kreupel. er was niets meer aan de hand. ze zag er kerngezond uit zei hij.. mooi in de vacht mooi attent en ze liep weer 100% rad..... ( wat ze al een paar dagen weer deed) Lovers
ik mag nou het springen weer langzaam opbouwen en weer rustig aan en geleidelijk aan naar het oude voerschema toe werken dus allemaal goed nieuws Lachen

toen hij weg was dacht ik laat ik eens lekker een buitenritje gaan maken want het was zo lekker weer...
queen gepoets en opgezadeld...
was nog 100 meter van het erf af of er kwam een auto aan... ik een opening in maar hij sloeg dus af... hij deed zijn knipperlicht aan en queen schrok zich toch dood bokken en steigeren en rende in paniek de andere kant op waar dus ook een auto aan kwam scheelde een haartje of we hadden tegen de auto aan gelegen had hem nog net op tijd terug gekregen. de auto bleef netjes achter mij ( was nog een klein stukje tot aan de kruising) maar op de weg lag een beetje riet natuurlijk erug eng Schijnheilig wat dus resulteerde dat ik bijna met queen in de sloot lag. maar het water stond goed hoog dus ze schrok van de natte voeten en schoot weer naar voren. dus we waren weer uit de sloot Lachenmaar we waren nog niet voorbij het riet.... eng eng eng Frusty
maar even afgestapt voordat er echt ongelukken waren gebeurd. eindelijk over de kruising sloeg de auto af dus weer knipperlicht an ENG!!! begon ze weer... nou ze was gekalmeerd dus ik er weer op toen liep ze goed en fijn nageeflijk...
eiden van de weg maar omgekeerd kwam ik de hond van de boederij tegen hem ook maar meegenomen. gelukkig is die geod opgevoed en engels ook nog ( een echte koeien-ophaal-hond) weer over de kruising kwam er weer een auto aan ik dus maar weer afgestapt queen weer in (dezelfde) opening gezet en kwam ze weer omhoog Verward
toen de auto eenmaal voorbij reed was ze heel rustig Verward
raar paard...

terug op stal ik met knikkende knieƫn van onze rit... queen afgezadeld... en toen op stal gezet met lekkers Vingers aflikken
nou dat ging er wel in want ze had zo hard gewerkt!
hard haar best gedaan om mij eraf te krijgen ja! *LOL*

dit heb ik ook weer overleefd...
enne morgen mag ik weer een beetje met haar springen!!!!
doe het wel heel rustig aan paar kruisjes maar we mogen weer!
joepie queen is weer beter en dat is te merken ook!

Love the life that you live, live the life that you love


Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:13

Wow spannende dag gehad! Maar tof dat je weer aan de gang kan, ik ben gisteren weer begonnen met Lobke. Ze had een virus gehad. Wat precies nog onbekend. Maar we kunnen weer aan het werk. Veel plezier met springen!! Kan ik helaas niet met mijn friesje!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:15

Voortaan maar even niet alleen naar buiten denk ik als ik dit zo hoor.
Gelukkig dat ze weer beter is en succes met springen morgen Lachen

:evaw:


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:48

Wat fijn!!!! Party!! Party!! Party!! Succes hoor!
Maarre, wel een "enge" rit vandaag voor Queentje! *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 23:33

tnxx ik hoop dat ze morgen wat rustiger is
ik denk dat ik ff weer wacht met buiten rijden totdat ze wat mider fris is haha

Love the life that you live, live the life that you love

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 14:20

geluukig maar!
hopelijk komen er nu voor jullie betere tijden!
heel veel geluk toegewenst van mij en Joy Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, Pinacolada en 165 bezoekers