soraya is weer blinkend schoon

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

soraya is weer blinkend schoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 14:43

*LOL* *LOL* ja ja soraya is gewassen vandaag. na te zijn weggestuurd door de boswachter vanmorgen(zal strax berichtje plaatsen op vvdd)

heb ik soraya gewassen. der manen waren grijs en zijnnu weer aardig wit geworden.

Afbeelding

hier is ze nog wat nat eerst haar rechterkant

Afbeelding

en hier haar linker maanloze kant.
let niet op haar grasbuik want ze staat dag en nacht in het gras zolang het nog neit overdreven erg is ga ik er niets aan doen ze word genoeg gereden. OK dan!

Afbeelding

haar natte hoofdje

ze vind het altijd erg lekker om met haar hoofd onder de sproeier te gaan dus tja makkelijk voor mij kan ik haar overal wassen Tong uitsteken

Afbeelding

weer hereningd met de kudde..mickey komt naar me toe om te schooien en amadeus rent gelijk naar mamsie

Afbeelding

mama niet zo snel...

dit is de nieuwe manier van snel drogen Haha!

Afbeelding

en dan hop in het hog gras...

Boos! die rotvliegen ook

Afbeelding

ff een close upje van Amadeus mijn naarling hengtveulen van verleden jaar van soraya is inmiddels gecastreerd dus incest kan neit meer Schijnheilig

Afbeelding

oowwww wat heb ik dit gras gemist

Afbeelding

een close upje vna mickey de kwpn van een vriendin van mij en tevens mijn bijrijdpaardje

Afbeelding

en de kudde Knipoog

Afbeelding

soraya!!!waar benje??

Afbeelding

mick nog een keer

Afbeelding

ik zie je wel hoor baasje

Afbeelding

de leider gaat naar de waterbak en hup de butjes rennen erachteraan

Afbeelding

snel wegwezen

Afbeelding

wat n knieactie

Afbeelding

mama ik kan je niet bijhouden

Afbeelding

het veulen van lady(haf van de buren) een hengstje zondag geboren en hij heet andor armani van der westeinde

Afbeelding

en het veulen van merlin(ook van de buren) een merrie genaamd boniza
toen ze net geboren was

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:02

Super leuke foto's!! En Soraya is weer lkkr schoon zo te zien!! Wat een schatje is die Andor zeg!!! Haha! Enne......ik ben benieuwd waarom jullie weg waren gestuurd door de boswachter.....is mij ook eens overkomen ahha...omdat we buiten het ruiterpad reden!! Haha! Ach ja, *ruiters* Tong uitsteken Maare...egt heel lieve foto's!! Super mooi beestje ook!! Haha!

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:37

Ey Maaike! Soraya ziet er juist super uit zo! Toen ik haar heb gezien, vond ik haar wat aan de dunne kant, maar zo is ze echt mooi! Kwijl En Amadeus blijft n cutie... *LOL*

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 21:26

Ullwinn schreef:
Ey Maaike! Soraya ziet er juist super uit zo! Toen ik haar heb gezien, vond ik haar wat aan de dunne kant, maar zo is ze echt mooi! Kwijl En Amadeus blijft n cutie... *LOL*


toen was ze goed haah nu heeft ze n grasbuik en tja amdeus is gewoon lief en mega schat haah maar ow zo ondeugend

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 21:27

Tinkelbel schreef:
Super leuke foto's!! En Soraya is weer lkkr schoon zo te zien!! Wat een schatje is die Andor zeg!!! Haha! Enne......ik ben benieuwd waarom jullie weg waren gestuurd door de boswachter.....is mij ook eens overkomen ahha...omdat we buiten het ruiterpad reden!! Haha! Ach ja, *ruiters* Tong uitsteken Maare...egt heel lieve foto's!! Super mooi beestje ook!! Haha!


er staat een berichtje bij vvdd dus lees maar raak( IK VERKLAP ALVAST HET WAS ONTERECHT)