is dit nu de metaliteit......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brenda1982

Re: is dit nu de metaliteit......

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:42

Ik vind dat de TS gelijk heeft. Ik heb als nieuweling in een bepaald forum een lading gezeur gekregen waarom ik me bij hun topic wilde toevoegen, ik moest bijna smeken op mijn knieen of ik aub bij hun in het forum mocht komen kletsen, sorry maar dat vind ik echt te ver gaan, ik hou net als alle andere leden van bokt van paarden en paardensport. Het is toch een openlijk forum, je mag je meningen delen maar om iemand tot de grond gelijk te maken om iets onbenulligs of hoe je je paard berijd enz??? vind ik wel erg ver gaan. Bloos

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:59

Ik word ook in een forum compleet afgezeikt omdat ik 2 keer mijn kat met haar neus door haar eigen pies met peper heb gewreven en haar een paar tikken heb verkocht. Mensen die door hun katten het hele huis ondergezeikt krijgen hebben me uitgebreid verteld dat ik mijn kat mishandel en gek ben. Maar ja heb wel geen kat die mijn huis van boven tot onder onderpiest Vork

Maar ook op andere forums zie je hoe mensen flink afgezeikt worden. Je kunt het toch met iemand niet eens zijn zonder dat je persoonlijk moet worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:01

welkom op bokt meid... Slapen

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:03

Hihi je merkt trouwens wel dat het kuddegdrag is. De een begint en al snel volgt de rest van de afzeikclub. Daarmee blijft het dan wel weer een beetje ontopic

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:14

manueeltje82 schreef:
Ik word ook in een forum compleet afgezeikt omdat ik 2 keer mijn kat met haar neus door haar eigen pies met peper heb gewreven en haar een paar tikken heb verkocht. Mensen die door hun katten het hele huis ondergezeikt krijgen hebben me uitgebreid verteld dat ik mijn kat mishandel en gek ben. Maar ja heb wel geen kat die mijn huis van boven tot onder onderpiest Vork

Maar ook op andere forums zie je hoe mensen flink afgezeikt worden. Je kunt het toch met iemand niet eens zijn zonder dat je persoonlijk moet worden.

Dat je een kat met zijn kop door zijn pies trekt is een mogelijkheid, MITS je de kat op heterdaad betrapt, ik snap alleen het peperverhaal in jouw geval niet Knipoog

Als je de kat niet op heterdaad betrapt en het pas uren later doet, ja, dan is het inderdaad mishandeling, een kat moet je binnen enkele seconden straffen voor iets wat ze doet. Geld ook voor een hond, paard of welk dier dan ook.

En om op de TS terug te komen, dat is inmiddels opgelost, toch? Lachen
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 04-12-08 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:14

Anoniem schreef:
welkom op bokt meid... Slapen

Haha!

mijn vriend zegt wel eens tegen mij wat moet je toch op dat kinderlijke penny-forum, iedereen denk nl de wijsheid in pacht te hebben, en er zijn er zoveel die je werkelijk geen ene klap gunnen en achterbaks achter je rug om via pb`s je zwart zitten te maken.

Je moet maar zo denken, mensen die oordelen over mensen die ze niet kennen, zijn niet wijzer, en is een ernstig gebrek voor ze. Ach gut Slapen
Kwestie van er boven staan meid, laat ze lekker banketstaaf, zolang je voor jezelf maar weet waar je voor staat, das het allerbelangrijkste, en ze kunnen beter over je banketstaaf(dan ben je tenminst interessant genoeg) dan van je vreten zeg ik dan maar.

Zo mogen bepaalde mensen ons graag afzeiken omdat we een bekende hengst in ons bezit hebben(afgunst heet dat) Tong uitsteken

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:52

TS,
Als je je paard te koop aanbied én er nog eens bij vermeld dat je er al heb opgezeten kan je je hand er op leggen dat je een heel hoop gezeik over je heen krijgt maar dat geeft niet de 'zeikers' het privilege om je verrot te schelden of dreigpb's te sturen.

Maar TS, het is ook aan jou om daar op een fatsoenlijke manier op in te gaan, als je dat niet doet zegt dat ook iets over jou zelf. Dan wordt het een kinderlijk 'ikke heb gelijk' gevecht.
Ik zou zeggen: welkom op bokt waar het soms hard aan toe gaat. Ik heb ook al rellen meegemaakt en scheldpb's gekregen maar ga ik daarom weg? Neen hoor Vergeet het, lach ermee en ga weer verder, ze zijn het niet waard. Maar vergeet niet:

aan een ruzie zijn 2 kanten, als jij je rustig houdt is er niets aan het handje Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:55

manueeltje82 schreef:

hmm, misschien dat je toch tever bent gegaan in je "opvoeding" -> neh, het ligt aan bokt Ja
Das natuurlijk veel makkelijker dan kritisch naar jezelf kijken....

Het met iemand niet eens zijn is idd niet zo erg, maar als het gaat om dierenmishandeling, ben ik blij dat mensen "hun mond open trekken" OK dan!

Het valt mij iig op dat mensen die over de bokkers zeiken,zelf ook niet even heilig zijn.
Laatst bijgewerkt door superwoman op 04-12-08 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:56

Armaris,
Ik ga hierin helemaal met je mee...

Als TS zich rustig houd, dan had het hele verhaal miss niet zo uit de hand hoeven lopen...

@tallie_ho
Over het katten verhaal ben ik het helemaal met je eens!
het heeft namenlijk helemaal geen zin om het zo te doen..
En peper??? Sorry!! Dat is echt mishandeling!

Bloos Sorry voor de offtopic reactie Bloos

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:57

manueeltje82 schreef:
Hihi je merkt trouwens wel dat het kuddegdrag is. De een begint en al snel volgt de rest van de afzeikclub. Daarmee blijft het dan wel weer een beetje ontopic

Kudde gedrag???

mensen met de zelfde mening in dit geval Knipoog

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:57

Dat is bokt soms net zo erg als het echt leven Knipoog
Ik hoop voor je dat het is opgelost en anders veel plezier op je eigen forum

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:04

Idd Bokt is net het echte leven.. Het paardenwereldje is m.i. gewoon een smerig wereldje waar vooral jaloezie en afgunst regeert!
Niemand gunt elkaar wat en als er iets is waar iemand op 'gepakt' kan worden, wordt het niet nagelaten!
Ik weet dat ik dit nu wel heel zwart-wit neerzet en gelukkig is niet iedereen zo.. Maar soms lijkt het alsof iedereen commentaar op iedereen heeft.

Ts; ik zou me hier persoonlijk niet zoveel van aantrekken, het is maar internet.. natuurlijk is het niet leuk, maar de mensen die jullie stal kennen weten wel beter lijkt me?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:56

marialva schreef:
Tot slot ik ben blij dat ik toen der tijd een eigen forum heb opgezet en kan ik je verzekeren dat het daar wel gezellig en leuk er aan toe gaat, en als er toch personen zijn die een ander de grond in willen trappen worden deze accounts meteen verwijderd.

hahaha shake hands Pling
Meid maak je niet druk, laat schelden die sukkels, hebben zelf geen leven of leven in grootheidswaanzin, "kunnen ze een mes in je rug steken, zullen ze het zeker niet laten". Is het praten erover niet waard Gaaaap Net doen of ze niet bestaan/negeren, lucht enorm op kan ik je vertellen Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:26

@TS: Als je jezelf dan toch zo wijs en goed en vanalles vind, dan zou je geweten hebben dat je op bokt geen topic zet dat je rijd op een 2,5 jarige. Behalve als je een bak gezeik over je heen wilt.

Hou de eer aan jezelf en negeer al die meiden als je er toch zo zeker van bent dat jij het juiste doet. Want je verlagen tot het terugsturen van schelpb's maakt je tot hetzelfde niveau...

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 02:35

Dus een paard mag je met een knuppel in elkaar slaan volgens een hoop bokkers en een kat een paar tikken verkopen (tikjes hoor, het zal haar niet eens pijn doen) Is zware mishandeling.
Van de peper krijgt ze een niesaanval en alleen haar neus krijgt een plasdipJE
Ik zie er serieus geen dierenmishandeling in. Ik ben alleen van mening dat METEEN in 1 keer goed afstraffen beter is dan bezig blijven en een kat die mij recht aankijkt en onder zich begint te piesen omdat ze jaloers is op de andere kat dat pik ik niet.
Maar goed zeik me maar af omdat ik geen zeikende kat accepteer. Een kat je huis laten onderpissen en dan naar het dierenasiel brengen omdat de stank thuis niet meer te harden is vind ik veel erger...Die kat zal waarschijnlijk nooit meer geplaatst kunnen worden. Das in ieder geval mijn reden om het zo te doen.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:30

Ja manueeltje82, het kan allemaal nog véél erger.
En och wat goed dat jij dat arme beesje in huis haalt - dat volgens jou piest door die andere kat, nee die zal nooit een beter huisje hebben gevonden....
echt hé, wat een slap excuus!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:37

Moderatoropmerking:
Het heeft geen zin om allerlei discussies, die eerder al veel gezeur opleverden, hier nog eens dunnetjes over te doen. Je kan het ook prima over het onderwerp hebben zonder die discussies opnieuw aan te halen. Graag ontopic blijven dus.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:45

TS ik deel grotendeels je mening.

Ik vind het dan ook een hele goede zaak dat je aangifte hebt gedaan tegen dergelijke personen.
Vind ik echt een hele goede zaak. Want het zijn een paar van zulke bokkers, die ik haast dierenactivisten kan noemen ...
Die idd bij elke scheet roepen over mishandeling, en overal kenbaar maken dat een stal dieren mishandeld. In hun onderschrift, in hun profiel en op andere fora.

Deze mensen gaan IMO echt te ver.
En mogen een halt toe geroepen worden.

Anderzijds, ach ik heb me bij het gezeik hier op bokt neergelegd. Idd blijven sommige topics veel te lang open, terwijl andere topics die open hadden mogen blijven, na een pagina al met een mooi groen balkje gesloten worden.

Ik vond het boktwetboek een hele goede optie die er geopperd werd Haha!
Rechtlijniger beleid, en ophouden met vriendjespolitiek!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:53

Valt wel op dat degene die nu zeiken, 'hun eigen ding' weer aanhalen en wat gek - het gebeurd weer
Misschien is het afgeven op een ander wel een excuus om niet al te kritisch naar je eigen gedrag te kijken.

Tuurlijk heb ik ook wel ens discussies gehad met bepalde personen, maar je wéét als je er op in gaat, dat je het zelf erger maakt.
Als je dat niet wil, moet je er simpelweg niet op in gaan.

Kan toch niet zó moeilijk zijn?

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:55

manueeltje82 schreef:
Dus een paard mag je met een knuppel in elkaar slaan volgens een hoop bokkers en een kat een paar tikken verkopen (tikjes hoor, het zal haar niet eens pijn doen) Is zware mishandeling.
Van de peper krijgt ze een niesaanval en alleen haar neus krijgt een plasdipJE
Ik zie er serieus geen dierenmishandeling in. Ik ben alleen van mening dat METEEN in 1 keer goed afstraffen beter is dan bezig blijven en een kat die mij recht aankijkt en onder zich begint te piesen omdat ze jaloers is op de andere kat dat pik ik niet.
Maar goed zeik me maar af omdat ik geen zeikende kat accepteer. Een kat je huis laten onderpissen en dan naar het dierenasiel brengen omdat de stank thuis niet meer te harden is vind ik veel erger...Die kat zal waarschijnlijk nooit meer geplaatst kunnen worden. Das in ieder geval mijn reden om het zo te doen.

Ik vind dat je helemaa gelijk hebt.. JOUW huis, en die laat je niet terroriseren door een piesende kat. Met jouw aanpak is het snel afgeleerd, en laten de andere dat dan maar zielig vinden, jij hebt geen stinkhuis.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:56

ik ben het volledig met je eens! het lijkt wel of sommige mensen hier alleen maar komen om ruzie te maken!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:58

Nog niet eens zozeer om ruzie te maken, maar eerder om de held uit te hangen, en zogenaamd de verkondiger van alle goeds Huilen van het lachen

Wat mij in elk geval opvalt is dat het veelal om dezelfde groep mensen gaat.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:26

Thirsa_ schreef:
Idd Bokt is net het echte leven.. Het paardenwereldje is m.i. gewoon een smerig wereldje waar vooral jaloezie en afgunst regeert!
Niemand gunt elkaar wat en als er iets is waar iemand op 'gepakt' kan worden, wordt het niet nagelaten!
Ik weet dat ik dit nu wel heel zwart-wit neerzet en gelukkig is niet iedereen zo.. Maar soms lijkt het alsof iedereen commentaar op iedereen heeft.

Ts; ik zou me hier persoonlijk niet zoveel van aantrekken, het is maar internet.. natuurlijk is het niet leuk, maar de mensen die jullie stal kennen weten wel beter lijkt me?

Precies Esther. Veel mensen reageren echt kansloos en zodra ze je zien dan lopen ze een flink eind om of doen ze net alsof ze je mogen. Daarom, eens kansloos altijd kansloos. lekker laten varen en die dwazen laten wezen voor wat ze zijn.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:34

Misschien een idee om de spellingsfout even aan te passen in de topic titel? Lachen

Ik vind bokt nog steeds een leuk forum, probeer mezelf niet in conflicten te mengen want het heeft geen zin aangezien ik de mensen in real life toch niet ken. een goede discussie ben ik overigens niet vies van Knipoog

Een ieder heeft zijn eigen manier van het omgaan met paarden ( en mensen Knipoog )

Ts: voel je niet zo aangesproken en blijf er boven staan, zolang jij zelf weet dat je goed doet voor je paarden is het toch prima!
Ik zou die pb's lekker negeren en gewoon verder bokken, niet het gehele bokt valt je af toch!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:39

Weetje, jullie klagen over dat de paardenwereld zo smerig is enzo, maar imo doen jullie er even hard aan mee.
Dit topic is voor mij een groter bewijs hoeveel afgunst en egoïsme er bestaat dan al die penny-meiden bijeen. Allemaal in een kudde achter de ts aanlopen...