Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manueeltje82 schreef:Ik word ook in een forum compleet afgezeikt omdat ik 2 keer mijn kat met haar neus door haar eigen pies met peper heb gewreven en haar een paar tikken heb verkocht. Mensen die door hun katten het hele huis ondergezeikt krijgen hebben me uitgebreid verteld dat ik mijn kat mishandel en gek ben. Maar ja heb wel geen kat die mijn huis van boven tot onder onderpiest![]()
Maar ook op andere forums zie je hoe mensen flink afgezeikt worden. Je kunt het toch met iemand niet eens zijn zonder dat je persoonlijk moet worden.
Anoniem schreef:welkom op bokt meid...
manueeltje82 schreef:Ik word ook in een forum compleet afgezeikt omdat ik 2 keer mijn kat met haar neus door haar eigen pies met peper heb gewreven en haar een paar tikken heb verkocht. Mensen die door hun katten het hele huis ondergezeikt krijgen hebben me uitgebreid verteld dat ik mijn kat mishandel en gek ben. Maar ja heb wel geen kat die mijn huis van boven tot onder onderpiest![]()
Maar ook op andere forums zie je hoe mensen flink afgezeikt worden. Je kunt het toch met iemand niet eens zijn zonder dat je persoonlijk moet worden.
manueeltje82 schreef:Hihi je merkt trouwens wel dat het kuddegdrag is. De een begint en al snel volgt de rest van de afzeikclub. Daarmee blijft het dan wel weer een beetje ontopic
marialva schreef:Tot slot ik ben blij dat ik toen der tijd een eigen forum heb opgezet en kan ik je verzekeren dat het daar wel gezellig en leuk er aan toe gaat, en als er toch personen zijn die een ander de grond in willen trappen worden deze accounts meteen verwijderd.
manueeltje82 schreef:Dus een paard mag je met een knuppel in elkaar slaan volgens een hoop bokkers en een kat een paar tikken verkopen (tikjes hoor, het zal haar niet eens pijn doen) Is zware mishandeling.
Van de peper krijgt ze een niesaanval en alleen haar neus krijgt een plasdipJE
Ik zie er serieus geen dierenmishandeling in. Ik ben alleen van mening dat METEEN in 1 keer goed afstraffen beter is dan bezig blijven en een kat die mij recht aankijkt en onder zich begint te piesen omdat ze jaloers is op de andere kat dat pik ik niet.
Maar goed zeik me maar af omdat ik geen zeikende kat accepteer. Een kat je huis laten onderpissen en dan naar het dierenasiel brengen omdat de stank thuis niet meer te harden is vind ik veel erger...Die kat zal waarschijnlijk nooit meer geplaatst kunnen worden. Das in ieder geval mijn reden om het zo te doen.
Thirsa_ schreef:Idd Bokt is net het echte leven.. Het paardenwereldje is m.i. gewoon een smerig wereldje waar vooral jaloezie en afgunst regeert!
Niemand gunt elkaar wat en als er iets is waar iemand op 'gepakt' kan worden, wordt het niet nagelaten!
Ik weet dat ik dit nu wel heel zwart-wit neerzet en gelukkig is niet iedereen zo.. Maar soms lijkt het alsof iedereen commentaar op iedereen heeft.
Ts; ik zou me hier persoonlijk niet zoveel van aantrekken, het is maar internet.. natuurlijk is het niet leuk, maar de mensen die jullie stal kennen weten wel beter lijkt me?