gezwommen in het meertje met soraya

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

gezwommen in het meertje met soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 14:52

totdat de boswachter kwam...volgens hem mochten wij niet in het water...
waar staat dat dan??nou op de bordjes het eninge wat op de bordjes staat is verboden voor aangelijnde honden niets over paarden

dus wij gingen vrolijk verder..ahahaha

en de trug weg over het zandpad komt die vent er weer aan en begint ene discussie met ons..

maargoed de vorige eigenaar van soraya werkt ok bij staatsbosbeher dus ik heb ff een telefoontje gepleegd

haahha think

volgens die menner mochten wij zeker wel in dat meertje komen en ook n het bosje erachter hij moet morgen weer langshet staatsbosbeheer dus hij zal er wel ff wat van zeggen ahahha kewl he

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:57

haha leuk joh,en zolang er idd geen bordje staat dat het niet mag kun je daar lekker gaan rijden ja toch?
Dan had er maar een bordje moetne staan

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:59

haha gaaf! Had er inderdaad maar een bordje moeten staan!!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 21:30

die bordjes heoven er neit te zijn want paarden mogen er gewoon komen ook in het water behalve als er veel mensen zijn maar das logisch toch..dat heeft de andere werknemer van staatsbosbeheer me verteld dus we zemmen vrolijk verder

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 21:46

ik ga ook altijd overal in waar geen bordjes staan. ´verwaarloosde ruiterpaden´ heten dat dan
dr staat ook altijd dat er geen RUITERS in mogen. heb een keer een boswachter wijs gemaakt dat ik geen ruiter was odmat ik ernaast liep. (hij zal zich wel afgevraagd hebben hoe blond ik was... Knipoog )

lijkt me gaaf, zwemmen met je paard. is bij ons niet zoveel mogelijkheid toe, geniet er maar van!