Plastron vouw vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Plastron vouw vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 16:30

Hey,

Kan iemand misschien uitleggen (of heeft er een plaatje van) van zo'n mooie grote plastron.. Hoe deze gevouwen moet worden als je deze om hebt..??

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:36

ha ha, goeie James mooi zo'n ding maar dan moet je 'm wel kunnen vouwen ik snap er geen bal van Verward

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 09:21

Nee ik ook niet en zo te zien zijn er meer mensen met ons.. Niemand geeft namelijk een antwoord.. Beetje jammer....

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 10:35

je rijgt het ene uiteind door het gat wat ongeveer in het midden zit en vouwt m eenmaal rond je nek totdat alletwee de uiteinden naar beneden hangen. Dan pak je de rechterflap en die leg je over de linker heen, daarna sla je die achterlangs in een eenvoudige knoop naar linksboven(volg je t nog). Deze flap is de bovenflap. De andere hang je eronder in een lus, waarna je de bovenflap erover heen steekt en dan door de lus heen. Voorzichtig aantrekken en beide flappen net als gewone plaston over elkaar heen vouwen en met speldje vastzetten.

Snap wel waarom neimand zich waagt aan een uitleg.......Sterkte ermee.

Er is ook een simpele manier, gewoon rondom je nek, beide flappen over elkaar slaan en vastzetten met speldje, maar das minder mooi vind ik zelf!

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 14:45

Zo heb ik afgelopen zondag ook gestart op laatste manier.. Echt heel tof dat je de moeite heb genomen om deze uitleg zo goed neer te zetten.. Echt ik heb het al in iedere paardenwinkel in Noord Holland gevraagd.. Maar ook raar he dat meiden die in een paardenwinkel staan dit niet weten en er zit dus ook geen plaatje van een Truus bij die het voor doet!! Nou ik ga vanvaond beginnen met oefenen want ik start a.s. zaterdag dus moet nu helemaal goed gaan komen!!!! Thanx James