Prijzen vergelijken tussen 2 grote winkels....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Prijzen vergelijken tussen 2 grote winkels....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 22:44

Ik verveelde mij op de WC, dus wat ga je dan normaal doen? Lezen.. juist.
Er lagen 2 gidsen van paarden bestelbladen, Divoz... en Horselov... (maak de namen niet af in verband met weet ik veel, dat dit niet mag ofzo)

Zie en huiver:

Pikeur Janett Prestige rijbroek:
H= 159.95
D=167.95
VERSCHIL: 8 euro

Pikeur GPA cap:
H=279.95
D=289.95
VERSCHIL 10 euro

Hoofdstel Kieffer:
H=104.95
D=109.95

Zadel Wintec pro
H=499.95
D=529.95
VERSCHIL 30 euro

Stel je koopt het allemaal bij de een, dan kan het je algauw 50 euro schelen!! (heb elke keer precies dezelfde merken uitgekozen.) Wel is het zo dat Divoz.. meer keus heeft, en soms ook goedkoper op andere dingen is, zoals bij de luchtzuigband (maar liefst 12 euro verschil!!) maar goed, stel je bladert tussen 2 gidsen en je zoekt het goedkoopste eruit, scheelt wel erg veel geld!

Dit zal vast en zeker wel eerder zijn geweest, maar wilde het gewoon voor de lol eens doen Lachen

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:03

Klopt, ik vergelijk ook altijd. Hier in de buurt zit een ruitersportzaak die de Thorrowgood stijgbeugels met 70 eurocent boven de adviesverkoopprijs durft te verkopen. Oftewel, zij zijn ook duur. Enkele dingen zijn goedkoper dan bij Divoza, die wil ik daar nog wel eens halen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:11

Er zit soms idd heel veel verschil tussen. Ik heb ook een catalogus van een winkel in Duitsland en die is vergleken bij de Divoz en Horsel veel goudkoper!

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 00:03

Ik zit altijd uit te pluizen waar het goedkoper is. Scheelt idd gauw veel geld.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:01

mmm moet ik ook eens gaan doen dat vergelijken wat een verschil zeg!

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:05

Nou heb ik al gemerkt dat niet iedereen zo te spreken is over Ooteman maar moet je voor de gein eens op die website kijken (www.ooteman.nl hoe simpel Knipoog ) met veel dingen is Oot nog goedkoper Lachen

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:38

Ik vergelijk ook wel veel. Niet alles, als ik een zakje elastiekjes oid nu nodig heb ga ik niet lang lopen zoeken om vervolgens voor dat ene zakje 30 km verder te moeten rijden waar je hem 20 cent goedkoper krijg.

Maar bij grote uitgave als een zadel, deken of hoofdstel kijk ik wel altijd ff.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:47

Goh, je zat wel erg lang op de WC... Haha!

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:33

Tja en als je duurder bent, maar je geeft standaard zoveel procent korting, dan komen mensen als gekken naar de winkel. Want dan kijken ze niet meer naar de prijs, maar alleen naar het woordje korting.....

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:52

Ik koop tegenwoordig eigenlijk alles bij Div..., maar ik heb mijn Eurostar Clara destijds bij een klein ruitersportzaakje bij mijn ouders gekocht, en daar was bij 3 euro goedkoper als bij D.
Heel erg vaag, want een grote keten als D koopt toch grotere partijen in, dus je zou juist verwachten dat zij goedkoper zouden zijn.
Waar zit de H?

Jaike, wat ben je toch een topper!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:59

nieuwegein, rotterdam idd. Nog wel meer plaatsen maar die weet ik even niet uit mijn hoofd.

[o]

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:54

www.horselover.nl zie je de vestigingen wel....

Tja ik verkondig al jaren dat Divoza te duur is. Ik kom er alleen maar voor (echte) koopjes en m'n spaarpuntjes in te leveren. Maar ja zelfs met die spaarpunten ben ik wel eens duurder uit...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:11

het wordt alleen tijd dat de horselover ook een goede internet verkoop site krijgen. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:09

jeeeh zeg dat scheelt,
dat had ik nie gedacht.

Teamspirit... Je bent een toppertje!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:06

Dat divoza duur was vergeleken met horselover was ik laatst ook achter gekomen toen ik dingen zat te vergelijken. Beide winkels zitten bij mij in de buurt, als ik echt iets nodig heb waarvan ik weet dat ze het in allebei de winkels hebben dan zal ik dus denk ik toch naar horselover gaan. Voordeel van divoza is dat je daar ook weer punten krijgt en als je die inlevert kan je zelfs weer goedkoper uit zijn dan bij horselover... Wil liever niet zoveel geld uitgeven aan horselover omdat ze ons een keer 'slecht behandeld' hebben maarja soms moet ik er toch iets kopen.

Gamble

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:28

Horseplaza (Nieuwegein) zit voor mij redelijk in de buurt en ik vind het best een fijne winkel, ze laten je lekker je gang gaan. Soms koop ik wel iets in een winkeltje in de buurt, omdat ik het echt snel wil hebben en dan kijk ik niet op een paar euro extra Bloos Maar als ik op shoptour ben, dan liefst zo voordelig mogelijk, des te meer kan ik kopen Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:59

Ik vind het wel jammer dat ze geen BR hebben bij horselover.

justahorse

Berichten: 3017
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 01:43

ik koopte het meestal bij de drunense ruiterhuis en die is ook een stuk duurder maar ik haalde ook wel eens bij een handelaar in gellichum en die is een stuk goed koper net als zadels en broeken, laarzen borstels,dekens enz
en net als ik paarden daar koopte die kon ik altijd terug brengen en je kreeg dezelfde geld terug ook al had je hem al 5 jaar dus dat is wel beter en je kan 2dehandse spullen daar brengen en dan krijg je ook nog geld

BJuwel

Berichten: 979
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:35

je moet gewoon goed om je heen blijven kijken en niet altijd maar naar een winkel rennenwaar je altijd komt, want die hoeft niet altijd het goedkoopste te zijn.

Toch handig zo'n gratis smart!!!

L1+2

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:53

Piafferuitersport is ook goedkoper dan Divoza.
Ik ben op de site van Horselover, maar als ik klik op winkels krijg ik alleen een kruisje te zien, niet echt handig dus.
Weet er iemand zo of er 1 in de buurt van Groningen is?

Jaike, wat ben je toch een topper!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:02

MissJ schreef:
Piafferuitersport is ook goedkoper dan Divoza.
Ik ben op de site van Horselover, maar als ik klik op winkels krijg ik alleen een kruisje te zien, niet echt handig dus.
Weet er iemand zo of er 1 in de buurt van Groningen is?


Nee, de meest Noordelijke is in Heino (ofzo) in Overijssel. Niet echt naast de deur dus!
Vroeger zat er 1 in Assen, "Hippo Assen", die winkel op zich zit er nu nog steeds maar valt niet meer onder de Horselover-keten. Tenminste hij wordt niet genoemd in het rijtje Horselover-winkels. Maar 't is wel een leuke winkel !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).


MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:06

Die ken ik wel, die in Assen.
Mijn ouders wonen vlak onder Zwolle, in de kop van gelderland.
Vanaf daar is heino niet zo ver.

Jaike, wat ben je toch een topper!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, Fayyah19, GoogleAdsense, hafpower, Lanoca, MairiMacBran, nick_en_ik, Salinah, SentiBot, Sjafrane, Spike2019, XxMariellexX en 82 bezoekers