Nrd. Haflinger Kampioenschappen -> Dagkampioen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Nrd. Haflinger Kampioenschappen -> Dagkampioen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 17:36

Zoals meerdere bokkers heb ik ook meegedaan aan de Noordelijke Haflinger Kampioenschappen bij Smilde. Heb ook wat bokkers gemeet o.a. Mietje, Geartsje en Wendy Lachen

s'Ochtends vroeg ben ik begonnen met 2 dressuurproefjes in de B met startkaart. Dit was mijn eerste keer dat ik officieel ging starten dus was wel benieuwd.
Na anderhalf uur Bloos! te hebben ingereden, omdat het schema helemaal achter liep, heb ik mijn eerste proefje gereden die wel redelijk ging maar Siësti had niet meer zoveel energie wat begrijpelijk was na zo lang te hebben ingereden Scheve mond Ik had geen grote fouten in het proefje gemaakt maar had wel een goed gevoel.
En omdat het schema achter liep mocht ik na mijn eerste proefje direct de andere ring weer in voor mijn tweede proefje, terwijl ik eigenlijk een half uur pauze zou hebben Haha! Dit proefje ging eigenlijk een beetje hetzelfde als de andere proef, wel gewoon redelijk.

Uiteindelijk ben ik met allebei de proeven 2x eerste geworden OK dan! Met nog redelijke punten, dus heb mijn eerste 2 winstpunten gehaald.
eerste proef: 165 punten
tweede proef: 158 punten

Daarna heb ik nog meegereden voor het Bestgaand waaraan in totaal een stuk of 30 haflinger aan meededen.
We reden met zo'n 15 haflingers in Groep 1 (er waren twee groepen) in de eerste ronde waaruit er vijf haflingers doormochten naar de finale. En ik mocht ook nog door ook met Siësti naar de laatste 10. Uiteindelijk ben ik bij de Bestgaand 5de geworden met Siësti, waar ik toch best wel trots op was.

En ook nog eens meegedaan aan het M-springen (1 meter). Ik had maar 1 tegenstander want de rest waagde zich niet aan deze hoogte Knipoog
Ik was helemaal niet tevreden met het parcours want Siësti vond het veel te leuk en probeerde zo hard mogelijk de hele tijd te gaan. Dus ik was bijna alleen maar bezig met inhouden, omdat ik het verkeerde bit had ingedaan waarmee ik hem veel moeilijker kan houden Haha!
Uiteidelijk 2 balkjes eraf gegooit maar toch eerste geworden OK dan! Omdat mijn tegenstander 1 weigering en 3 bakjes eraf had gegooit.


En omdat ik zoveel had gewonnen maakte ik ook nog kans om Dagkampioen te worden onder het zadel, en dat was ik ook geworden OK dan! Dus ik had een geslaagde dag en ben nog steeds heel trots op mijn paardje Lovers

hier nog een foto van de gewonnen prijzen van die dag Haha! :
Afbeelding

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:05

Hey emma

Gefeliciteerd met je prijzen OK dan!

Vond het leuk om je eens gesproken te hebben!!

En je hebt echt een super mooi paardje

Groetjes Geartsje

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:39

Gefeliciteerd! Je mag wel een hele grote prijzenkast hebben Haha!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:06

hoi ik was met gearstje en wendy mee .
Wat een mooi paardje
en goed hoor al die prijzen Bloos!

Ik ga volgend jaar ook starten daar als ze het weer geven .
en dit jaar 18 september in ermelo kom je ook?

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:29


siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 19:06

LuvdaTossa schreef:
Gefeliciteerd! Je mag wel een hele grote prijzenkast hebben Haha!


Haha die word idd ineens heel erg vol van 4 bekers erbij, maar heb mijn prijzenkast al uitgebreid naar 2 planken nu i.p.v. 1 plank Knipoog

Citaat:
en dit jaar 18 september in ermelo kom je ook?

Jah dan ben ik ook zeker van de partij. Doe mee aan B-dressuur met startkaart, 90cm springparcours en vaardigheid Lachen

Citaat:
HE super!
Ik heb je ook nog tijdens het springen op de foto gezet.. wist eigenlijk niet dat jij het was....
Wel super hoor en ehhh mooie bekers hadden ze he!


Hartstikke leuk dat je foto's van mij hebt gemaakt, heb ze net even bekeken Lachen. En die bekers waren dit jaar idd super groot, vond ze allemaal heel erg mooi. De dagkampioenbeker vind ik ook maar asociaal groot vergeleken met mijn andere bekers Haha!

jessicatjuhh
Berichten: 409
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:03

heey gefeliciteerd! echt goed doe je ook mee 27 juni met dressuur bij ons op de manege ?????? xxx jessica

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 16:29

Dank je Lachen
En ik doe idd mee met de dressuurwedstrijd op de ''Oude Held''.
Zit bij de paarden in de L1.

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:01

wauh super zeg!
op zo'n paardje mag je trost zijn!!