Link "veulen"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link "veulen"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 12:57

Ik was gisteren bij Omar en dacht even lekker het knuffelveulen (tobi) te gaan poetsen (was echt vies!) Maar dat liep even wat anders af. Tobi krijgt genoeg aandacht maar wordt niet vaak helemaal gepoetst. Ik stap zijn landje (8x30) in en ga 'm lekker borstelen, op zijn hoofd vind íe heerlijk. Oortjes naar voeren. Nekkie, buik rug, allemaal prima. Maar hij wilde dat ik meer op zijn hoofd kriebelde Hij gaat in mijn benen staan bijten. Dus ik ze Tobi Uh! (best hard). Begint íe me toch te stijgeren met zijn oortjes naar voren, hij zag mij gewoon als soortgenoot en wilde ff lekker vechten. Ik kreeg een klap om mijn arm van een voorbeen en ben maar snel weggerend voor ik een knock - out klap op mijn kop kreeg.
Hij moet dus eens eventjes flink op zijn plaats gezet worden door een mens. Hij is echt suuuuper lief maar dit gaat een beetje te ver. Volgende keer een halster om en heeeeeel streng zijn.
Het was geen leuk idee, van die malende voorbenen boven je die het echt op jou gemunt hebben.

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 13:50

Zo mocht ik eens een keertje een Fries veulentje voeren...dus ik erop af met mijn voeremmertje. Omgekiept in de voerbak en toen kon het grote knuffelen beginnen...dacht ik!
Dat veulentje was helemaal niet gedient van mijn vertedering....die deinsde achteruit en gaf mij met die akelige varkenshoefjes toch een volle bok tegen mijn kuiten aan.....AUW AUW AUW...dat loeder!
Ik kon het dat beestje amper kwalijk nemen, maar toch.....een blauwtje lopen in de kroeg is minder pijnlijk! De liefde was meteen over.... [naam verwijderd] had haar lesje weer geleerd....

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 14:43

Een naam genoot van Dennis vond mij ook een X een leuk speel maatje. Hij was toen ong 3 maanden oud en steeds naar mij toen rennen en als ik 1 pas in zijn richting deed week hij af. Steeds weer en hij vond het een geweldig spel. Toen het spel over was ging ik zijn moeder poetsen en in eens komt hij (een paar min later) weer aanrennen en stijgert tegen mij op omdat ik hem niet zag aankomen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 17:21

haha dat wat jij zegt dennis, komt mij een klein beetje bekent voor Haha!
Ik liep de wei in om Sixtine emt dr veulen op stal te zetten. Komt dat veulen met een rotgang op me af, ben ik wel gewend, maar meestal stoppen ze 1 m. voor je, deze dus niet, *BOF* rent zo tegen me op, ik languit op de grond. Boos!

En van de zomer in de wei, dat K*T-veulen van Irene, viel me 2x aan Boos!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:25

Oei, ik geloof dat ik maar meteen ga beginnen met het opvoeden van mijn veulen.... Haha! Haha! Haha!
Nog erg veel last van je arm gehad??? Verward