Tussenstand goede voornemens voor 2004...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Tussenstand goede voornemens voor 2004...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 21:07

Ondertussen is het al juni en stormen we af op het midden van het jaar... Aan het begin van het jaar had ik, heel enthousiast, een lijst opgesteld met goede voornemens voor 2004.
Nu begin ik door te krijgen dat dat wel erg hoog gegrepen was en dat ik maar eens bij moet gaan schaven. Schijnheilig

Deze twee weken doe ik examen PBD en MBA, ik was ervan overtuigd dat ik dat wel even zou doen. Tja, dat kon ik vóór ik ziek was, nu niet meer i.v.m. een hoofd als een vergiet. Huilen

Ik heb voor mezelf besloten dat ik de tweede helft van 2004 ga spenderen aan het afronden van mijn twee studies, in januari 2005 ga ik slagen! Ik ga deze weken gewoon generale repetitie doen . Wat ik nu haal is mooi meegenomen.

Verder ga ik na deze twee weken maar eens wat meer sporten Bloos! en wat kilootjes afvallen, dan voel ik me ook meteen wat prettiger. Drie kilo is al genoeg, maar sinds ik op kantoor zit en minder beweeg, merk ik gewoon dat ik aankom. Dus dat wordt strafkamp, want snoepen is zóóó lekker. Scheve mond

Wat me verder gewoon nog gaat lukken in 2004 is stoppen met haarplukken. Heb ik mijn haar eindelijk weer mooi lang, kan ik een hanekam op mijn hoofd zetten, omdat ik van de stress mijn haren uittrek. Frusty

Verder ga ik gewoon door met mijn pogingen Jurga L2 start-gerechtigd te krijgen en Nimondro hoop ik eind van het jaar toch wel enkele L2 puntjes mee gereden te hebben. We shall see.

Ooooooh ja, laten we niet vergeten dat ik zou gaan sparen Tong uitsteken.

Hoe ver zijn jullie tot nu toe met je goede voornemens voor 2004? Of zijn ze bij jullie ook al hopeloos mislukt tot nu toe? Haha! Haha! Haha!

Ilse1979

Berichten: 499
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Delfzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:16

Diploma PBD? Moet dat niet zijn PDB? (Neem aan dat je praktijkdipl. boekhouden bedoelt?) En tesamen met MBA?? Dat zijn erg zware examens, dus de lat was inderdaad erg hoog gelegd! Niettemin succes met je examen en inderdaad, haal je het niet, dan kun je in januari weer. Alvast een goed voornemen voor 2005 Knipoog (als je uberhaupt 1 van de 2 haalt, heb ik respect voor je! Ik had al moeite met BKB hihi)
Ik heb expres geen goede voornemens gemaakt. Ik kon ook weinig. Ivm zwangerschap mocht ik niet lijnen, roken was ik al mee gestopt en was toen aan het werk, dus studies o.i.d. was ook niet aan de orde.

Ik moet nu eigenlijk wel een goede-voornemens-lijst maken. Ik moet namelijk bedenken wat ik nu eigenlijk allemaal wil, nu ik mama ben. Was voor de zwangerschaps'vakantie' werkloos thuis en heb nog een uitkering tot augustus. Maar wil ik wel weer werken? Zo ja, maar 2 dagen in de week maximum, omdat ik niet wil dat de kleine in de creche gaat. Maar ja, 2 dagen is financieel bijna de moeite niet. Wat dan? Thuiswerken? Studie/omscholing?

Da's mijn goede voornemen: Goed nadenken wat ik nou eigenlijk wil... Eer dat ik daar uit ben, is het al 2005 vrees ik Scheve mond

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 21:25

Oops, ik bedoel inderdaad PDB *LOL*. Ik had de theorie van PDB al gehad op HAVO en MBO, maar was er een tijd uitgeweest. Vandaar mijn keus PDB ook weer te doen om het op te halen. Ik heb altijd supermakkelijk kunnen leren, dus ik had het ook best gekund naast elkaas. Ware het niet dat ik na een burn out het onthoud-vermogen kwijt ben. Scheve mond Dus ik heb het toch wel iets verkeerd ingeschat. (plus iets te laks geweest af en toe, ik heb sommige van mijn boeken nog niet eens ingekeken Bloos!) Dus ach, ik zie wel. Ik weet in ieder geval dat ik me niet nogmaals moet overwerken en niet teveel hooi op mijn vork moet nemen. Mijn nieuwe baan vergt veel aandacht en dan schiet de studie er bij in. Ik heb nu 'geaccepteerd' dat ik niet meer kan wat ik twee jaar terug nog kon, maar dat is niet makkelijk, aangezien ik toch teveel wil. Dus ik blijf mezelf afremmen en op andere punten bijsturen. En ik denk dat ik het dan zeker in januari wel red. Dus daar ga ik dan maar voor. In januari begin ik dan met weer iets nieuws: SPD .

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:26

Ohja, mijn goede voornemens voor het jaar 2004..Ik heb dit jaar mezelf zeker voorgenomen een aantal dingen drastisch te veranderen in mijn leven, al dan niet mijn leefwijze..Ik had dat alleen niet besloten met oud en nieuw, want toen wist ik dat ik er nog niet klaar voor was en mn eisen te hoog gegrepen waren..Met daarbij, ik was zo streng tegen mijzelf, dat alles wat ik wilde totaal niet luktte..
Heb mijn doelen nu dus 1 voor 1 op paier staan en probeer die keurig 1 voor 1 af te werken en alles wat tegelijk kan is mooi meegenomen..
Ik had ook voorgenomen om voor de zoveelste keer af te vallen, 8 kilo wil ik kwijt..helaas niet te doen nu,ik snoep niet dat is me iig al gelukt, dus dat zou al een paar kilo moeten schelen, haha. Voor mij dus ook een strafkamp;-)
Nou ik wilde een nieuwe baan, eentje naar mijn zin en dat is me inmiddels ook al gelukt, krijg de mogelijkheid een opleiding te volgen en dat stond niet eens op mn lijstje, dus dat is heel mooi.
Tja en zo nog een aantal erg belangrijke dingen, alles op zn tijd!
Veel succes met je studies, net wat je zegt, wat je nu haalt is perfect en de rest komt in 2005..

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:28

Tja dat van die kilootjes gaat bij mij ook gebeuren, hoeft ook niet veel te zijn. Maar ben begonnen met hardlopen vanochtend en ga er morgen ook vroeg uit, dan kan ik weer een rondje anders is het namelijk te warm. Voor de rest had ik niet echt voornemens.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:34

MBA is toch een hele dure masteropleiding? Of is dit weer wat anders dan?
Mijn goede voornemen voor dit jaar: mijn horizon verbreden is al wel gelukt; ik ben eens in Arnhem en in Ijmuiden wezen stappen Haha!
Verder gaat L2 worden mij en Waldo niet meer lukken maar morgen doe ik een intake bij de sportschool dus dat afvallen moet wel goedkomen Haha!

Succes jullie *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:34

[AM] Wat is jouw voornemen voor 2004??

Heb m gevonden, dit typte ik daar:
Citaat:
Mijn voornemens:

* Mijn P halen, en geen half jaar studievertraging oplopen... Scheve mond
* Gezonder gaan leven, meer bewegen en gezonder eten.
* Meer genieten van het moment, en me niet zo druk maken over mijn toekomst.

Met name die laatste, en er zijn er wel meer, maar ik heb er nog niet echt over nagedacht.

Gezonder gaan leven, meer bewegen en gezonder eten gaat steeds beter, met name het gezonder leven en eten ben ik tevreden over. Meer bewegen is nog steeds lastig.
Het meer genieten van dit moment, mjah, best aardig gelukt Lachen

Mijn P, de belangrijkste, waarschijnlijk net niet gehaald Verdrietig Maar ik zal het verder wel redden op school hoop ik.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:35

Jurga schreef:
Ooooooh ja, laten we niet vergeten dat ik zou gaan sparen Tong uitsteken.


Hoe herkenbaar, helaas gedoemd te mislukken... Schijnheilig

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:41

Ik wil me eindexamen halen en een goede start maken op de Pabo.
Happy zijn met me vriend. En met nog even veel lol Marilyn verzorgen


Uit het andere topic

Me examen heb ik wel gehaald geloof ik, die goede start maken op de pabo moet nog komen.
Ik ben nog steeds happy met mijn vriend
Ik verzorg Marilyn nog steeds, alleen waren er verleden week een paar problemen waardoor ik het even somber in zag. Heb er niks meer over gehoord dus zal wel goed zijn Haha!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:41

Uit het zelfde topic als Maya:

Citaat:
Mijn voornemens voor 2004 zijn.....
... 20 worden
... Alweer (nog steeds) m'n P halen
... Stage halen
... Kamer zoeken


Ben inmiddels 20, heb m'n P gehaald. Stage helaas niet, en die kamer word aan gewerkt. Ga me deze week inschrijven voor een huisje.

Voor de rest van het jaar blijft de kamer/huisje erop staan, en verder nog een paar kilo eraf zien te krijgen...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:05

Wat ik toen in het topic zei:
Fairie schreef:
Mijn voornemens voor 2004 zijn...
(1)... 16 worden
(2)... Mijn vormgeef examen halen en hopen dat ik toegelaten word
(3)... Mijn gewone VMBO examen halen
(4)... Afvallen
(5)... Verder gaan met mijne extra lesje in de week om weer een stap intensiever bezig te zijn met paardrijden
(6)... Veel meer bokkers meeten, in iedergeval al de meetings die al geplant staan
(7)... Hopen op ons eerste Shiba Inu nestje

Volgens mij stel ik te veel eisen Scheve mond
Ag, maakt niet uit Haha!


En tot dus ver:
(1) Gelukt.
(2) Beiden: Gelukt Cool
(3) Daar ben ik nu op aan het wachten, ik verwacht eerlijk gezegt het ergste...
(4) Hmmm... Ik vraag me af of het is gelukt...
(5) Gaat aardig
(6) Gaat ook aardig
(7) Helaas... We moeten wachten tot eind dit jaar, begin 2005.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:29

MBA is weer een hele andere opleiding Laura.

Mijn voornemens: Laptop is bijna af betaald, en nieuwe auto komt misschien na de vakantie Tong uitsteken

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 07:46

ik had er geen dus daar gaat het prima mee Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 07:52

Hmmm lekker topic Haha!
Wordt ik er weer even aan herinnerd Knipoog

Ik had als goede voornemen dat ik iig mijn P zou halen, dat is inmiddels gelukt Haha!

Die andere voornemens zullen we het maar niet over hebben

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 07:59

Ik weet niet meer of ik wel goede voornemens had Schijnheilig
Maar zowieso lukt het bij mij nooit zo erg...

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:13

ik weet niet eens maar wat mijn voornemens waren ja gelukkig worden 8)
en dat ik chantal nog goed verzorg en dat ik geloof ik geen ongeluk krijg Haha! Clown

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:08

Het is bij mij al zo erg dat ik nieteens meer weet wat mijn goede voornemens waren Bloos! Iniedergeval ben ik over Haha! en morgen heb ik een sollicitatie gesprek, dus het gaat de goede kant op Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:29

haha kop op jurga het gaat je vast allemaal lukken en mocht het niet lukken moet je wel terug kunnen kijken naar een lekker en fijn jaar.

Voornemens had ik niet echt wel een aantal punten die echt aandacht nodig hadden.

1 Gezonder en beter eten (snoepen kan ik NIET afleren).
2 Trappen schilderen in huis (klote klus dus).
3 Toch af en toe wat rust nemen.
4 Trailer regelen voor de wedstrijden.
5 Ander sport erbij nemen voor mijn conditie

Tussenstand:

1 Niet echt ga veel uit eten en ben eigenlijk te druk om tijd ervoor te nemen. Heb een mooie keuken maar gebruiken weinig.
2 Ja half 1ste trap staat in de grondverf.
3 Lukt maar niet is eigenlijk allemaal veel te leuk zo OK dan! .
4 JAAAAAA gelukt lekker veel op pad.
5 Nog niet gelukt zou ik niet weten wanneer dat te doen

Ach ben happy denk dat dat belangrijker is.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:47

Ik heb nooit goede voornemens. Ik kan ze toch niet waarmaken... Haha!

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:55

Ik heb ook goede voornemens gemaakt.
Ik zou meer auto gaan rijden, omdat ik al een hele poos amper auto had gereden. Ik was gewoon bang. Dt is helemaal goed gekomen, ik heb nu zelfs een eigen autootje! Haha!
Verder wilden we verhuizen, naar een eengezinswoning. Daar gaan we in november wonen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 16:49

Heb ondertussen dag één van de examens PDB erop zitten. Wat een dag, eerst vroeg uit bed, dan muurvast staan in de file en vervolgens precies op tijd het lokaal binnenstormen en examen maken. Was dus bijna mislukt Scheve mond. Examens waren er twee pittig en één makkelijk. Hmmm. Nu maar weer leren voor morgen Bloos!.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 16:52

PDB zit erop *pwiew*. Nu nog een weekje blokken voor MBA en op naar de januari-examens *LOL*.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 19:46

euhm,
Ik zou afvallen, geen paarden meer kopen en voor het einde van het jaar L1 starten met Orbaldo.

Dat afvallen wil nog niet zo maar ach ik heb nog bijna een half jaar Knipoog

Ik heb toch weer een paard gekocht maar zal er dit jaar echt geen meer bij kopen.

Ik heb 7 winstpunten in de B en wil in Oktober vast L1 gaan starten.Lijkt erop datdat wel gaat lukken Haha!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 19:49

goede voornemens 2004
1 genieten
2 goede voornemens kunnen maken voor 2005

1 zeker gelukt elke dag!!
2 we zitten al op de heluft dat gaan we easy redden op naar 2006

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 19:59

Ik heb niet echt de voornemens opgeschreven, maar wilde wel in 2004 meer lol hebben, meer aan mezelf denken, wat meer aan school doen en wat afvallen.
Het meer lol hebben is dik gelukt tot nu toe! Het afvallen niet, maar dat vind ik al heel wat minder belangrijk doordat punt 1 nu in orde is Lachen Aan school werken heb ik nog steeds, ondanks examens niet gedaan eigenlijk! Bloos