Meet: Punky! (nieuwe aanwinst?)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Meet: Punky! (nieuwe aanwinst?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 08:32

hey
gisteren ben ik bij een tinkerstal geweest, waar ik ook even een heb uitgeprobeerd. Hij is pas 2 weken in België (komt uit Engeland) en pas twee weken zadelmak dus. We zijn gaan wandelen en hij was superbraaf! Ik voel me er echt goed op en heb er vertrouwen in. Hij moet natuurlijk nog zowat alles leren. Liefst staat hij stil Schijnheilig Hij heeft nog niet echt door dat been "gaan" betekent Haha!
Vrijdag ga ik nog een keer, en als alles goed is (mijn paard verkocht, en deze goedgekeurd) wordt het misschien deze:
Afbeelding
(check de eigenaar die m'n champagne-olijf Lami-ceel dekje klaar heeft Clown *LOL*
Afbeelding
Hij is ong 1m45, maar groeit nog enkele centimeters. hij is pas 4 dit jaar. Zoals je ziet is hij overwegend wit, met enkel bruin aan het hoofd/ voorhand en achterhand/staart.
xxx
ps: de korte manen zijn afgebeten door een andere, en hij heeft dus gelukkig geen zomereczeem

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:39

wat een leukie zeg. leuk hoor,
gefelciteerd!!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:51

ziet er leuk uit zeg nu nog rijfoto's he ahah

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:57

niet om het één of ander,
maar zou je niet liever naar een wat ouder paardje opzoek gaan wat al wat meer kan, en waar je dus met zekerheid kunt zeggen dat hij ook braaf is?
Want als je nog moet gaan inrijden kan er nog zoveel veranderen...
Zodat je niet over een half jaar weer zit ?

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 09:09

ja daar heb ik ook al aan gedacht. Ik ga vrijdag weer en pas dan neem ik een beslissing. Ik mag hem wel een maand op proef. Dus als het toch niet klikt, kan ik hem terugbrengen. Ga vrijdag misschien nog meer uitproberen.
Ben nl ook nog niet zeker dat ik écht voor een tinker ga. Vrijdag gaan m'n ouders mee kijken, zodat ook iemand anders wat verder kijkt. Ik heb nl zoiets van veel te snel te beslissen.
Maar ik moet wel zeggen, ze hebben er gewoon een zadel op gelegd en zo mee weg gereden. Het lijkt me niet dat hij echt gemeen is. Die andere die ik normaal ook zou gaan proberen, die stond al op z'n achterbenen als die mens er net op zat, dus daar heb ik even voor bedankt.
xxx

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:42

ik vind het wel een hele mooie tinker hoor
erg gaaf getekening

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:48

Leuk beesje zeg! die aftekening bij dat voorbeen is apart! Alleen wel jammer van z'n staart, maar ja, die groeit ook wel weer Lachen