Ree voor de auto

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Ree voor de auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 14:45

Ik reed samen met twee meiden van mijn school terug van een stageschool in Assen. Op de weg van Assen naar Emmen moet je altijd een stukje door het bos. Voor mij reed een auto toen er daar opeens een ree overstak. Die auto voor mij geeft gas, want die dacht dat hij hem dan wel kon ontwijken. Helaas lukte dit niet en raakte hij de ree met zijn achterkant. De ree slingerde achter die auto weg. Ik kon gelukkig nog net remmen anders had ik hem onder de auto gehad. De ree stond op en rende het bos in, maar daar zat een hek voor. Dus weer over de weg en weer het andere bos in.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 14:48

Das schrikken! Maar gelukkig goed afgelopen!

Wij hebben in het buitenland ook een keer een ree voor onze auto gehad. Het rende over, viel, stond weer op, en rende verder Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:31

Hier zie je ze ook heel veel. Vorig jaar hadden we ineens een ree in de wei lopen, waarschijnlijk over de omheining gekomen. We hebben het hek heel ver open gezet en het heeft een paar uur geduurd voordat dat beest eindelijk begreep dat hij ook weg kon...
Nu hebben we on het weiland een heel andere omheining en zullen ze niet zo snel meer binnen komen Lachen


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 15:55

Dat hebben wij ook. Wij hebben een soort mininatuurgebied achter ons huis. Ze springen altijd weer over het hek terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:15

Wij hebben ook vaak wild in de wei lopen, het weiland is van staatsbosbeheer en daarom is onze omheining maar 80 cm hoog.
De omheining begint al in het bos en pas na 20 meter begint het gras.
Het wild kan dus heel beschut tegen het bos aan grazen en dat doen ze dus ook.
De herten lopen soms gewoon bij de paarden.
Deze foto heb ik van het voorjaar genomen.
Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, ComscoreBot, Facebook, IASCrawler, luuntje en 179 bezoekers