Relrite@wedstrijddebuut (L1)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Relrite@wedstrijddebuut (L1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 19:31

Vandaag mocht Relrite voor het eerst mee op wedstrijd. Ze moest gelijk de L1 in want Remi mag geen B meer starten. Vorige week had ze een oefenclinic en dat ging zo goed dat Remi haar deze week maar in het diepe wilde gooien. Relrite was vrij ontspannen in de losrijbak en wat meer gespannen in de andere bak tijdens de proeven. Dat komt dan vooral tot uiting in de galop, maar voor de eerste keer ging het hartstikken netjes. Ze is uiteindelijk 1x 2e geworden met 156 punten en 1x 1e met 160 punten, Relrite is nu dus officieel geklasseerd L1+2 OK dan! . Ben echt hartstikke trots op mijn meisje Lovers (en uiteraard ook op Remi die het toch maar even voor elkaar heeft gekregen met deze dame ).

Hier wat foto's, voor mijn doen vrij weinig van de proef, maar ik was zo geconcentreerd aan het kijken dat ik even vergat dat ik ook foto's wilde maken Haha! .

Losrijden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens 1e proef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tijdens 2e proef (hier heb ik wat meer op mijn camera gelet Schijnheilig ):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze was al erg moe tijdens de 2e proef Ach gut :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog even grazen en inpakken voor ze de trailer in kan:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen naar huis, waar ze lekker kon uitrusten in de wei .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:55

Ze vergeet er nog even bij te zetten dat ik er in de eerste proef haast naast lag zo enthousiast sprong ze in de rechtergalop aan Haha! Met een overheerlijke Relrite bok zat ik bijna op d'r nek Bloos! En toen moesten we ook nog gelijk een grote volte draaien en het 2e gedeelte in middengalop!
Maar goed de 1e 2 wp zijn binnen OK dan! Ik had nog een 8 voor het halthouden wat 3 weken geleden nog 1 groot drama was want stilstaan kon ze niet( ging ze huppelen en met d'r hoofd jojoen Verward Maar goed als je ziet in wat voor korte tijd ze zo braaf is geworden, en zeker na ellende van vorig jaar( was afgeschreven en stond een soort van klaar om naar de slager te gaan) Ben ik erg trots op onze Relly Lovers Een half jaar geleden vlogen en stuiterde we een soort van onbestuurbaar door de bak en nu dit!!!!!!! Ik heb ook nog wat foto's maar kabeltje van digi naar comp onvindbaar Huilen dus die moeten nog even wachten

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:38

Gefeliciteerd.. Het zag er ook heel netjes uit vanmiddag. Hihi op de 2 naar laatste foto staat onze auto nog een stukje op de foto..Lachen

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:54

Had je nou ook nog winst?? je was in elk geval 2 x 1 toch?

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:22

Leuk zeg, de eerste wedtrijd en dan al zulke punten! Dat is in Rozenburg, he? Ik vind het daar altijd heerlijk starten, lekker de ruimte en rust met losrijden en lekker een windje vanaf het water in de wedstrijdring.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:25

wat een leuk paard zeg. jammer dat ie af en toe net iets te diep loopt. het staat wat mooier als je je handen bij elkaar en soms iets hoger houdt.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:42

Wat een lekker bekkie zeg!!!

Ziet er goed uit, gefeliciteerd met de wp's

:){

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:12

leuk paardje hoor! jullie zijn een leuke combi! Gefeliciteerd met je punten en prijzen!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:09

remi schreef:
Had je nou ook nog winst?? je was in elk geval 2 x 1 toch?


Ja zo als ik al zei me eerste proef vond ik niet lekker gaan en ooik geen winst waard..Had toen 151 punten maar me 2e proeg ging heel er lekker en had ik ook 158..! winstpuntje er dus weer bij:)

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:49

Mooie foto's hoor! Ziet er netjes uit! Mooi paard!

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:27

Heey!!
Is dat Rozenburg?
Daar rijd een vriendin van mij Haha!

't Ziet er heel netjes uit!!!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 06:36

Ja klopt is in Rozenburg, het is daar altijd heel fijn starten, lekker op tijd snelle prijsuitreiking, doen niet moeilijk en proberen altijd leuke jury's te krijgen Haha! En idd altijd een lekker fris windje ,de wedstrijd bak ligt langs het water! Af en toe komt er een flinke zeecontainer voorbij.De trailers staan niet in de buurt van de bakken geparkeerd dus je hebt geen last van het in en uitladen en je kan ze als ze klaar zijn even lekker gras laten eten. Genoeg reclame? ( En het is voor mij lekker dichtbij Clown )

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!


TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 07:32

netjes hoor! gefeliciteerd!!!
Ze loopt egt prachtig en ze heeft zo'n mooi halsje,
suc-6 verder!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 07:33

Ik ben echt helemaal verkocht aan dit paardje! echt een superleuke! en dat zeg ik niet vaak! haha.. behalve van mijn eigen paard dan! Ik vind ook dat je hem goed opgericht heb lopen! mooi hoor

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:23

Jammer dat ik maar 1 foto kan zien! Maar van harte gefeliciteerd met de punten!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:47

remi schreef:
was afgeschreven en stond een soort van klaar om naar de slager te gaan


Ja bedankt he. Boos!

VOOR al die ellende is ze gewoon keurig gereden hoor, bij mij steigerde ze NOOIT.

Ik ben heel blij dat ze het zo goed doet en dat ze er zo top uit ziet, maar een béétje credit graag!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:02

remi schreef:
Ja klopt is in Rozenburg... En idd altijd een lekker fris windje ,de wedstrijd bak ligt langs het water! Af en toe komt er een flinke zeecontainer voorbij.


Ja, toen ik daar voor het eerst ging starten met Duvel was ik zo bang dat hij zou flippen voor die boten, maar ik had tijdens mijn proeven geen boot gezien, dus ik was al helemaal blij, dan kon hij er dus ook niet van schrikken.
Maar wat bleek nou, toen ik thuis de foto's zat te kijken, voer er constant een boot naast de bak! Ik was zo geconcentreerd met mijn proef bezig dat ik die boten niet gezien had en Duvel had er dus gewoon geen probleem van gemaakt! Haha! Schijnheilig

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:17

Ziet er ander echt super netjes uit zeg :J

Ik ga mezelf (en paard Schijnheilig ) in Oktober in de B gooien.
Ik hoop maar dat we allebei de zenuwen in bedwang kunnen houden.

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:25

Sorry Missouri ik had het alleen over het afgelopen jaar Haha! en ik denk dat ze het steigeren ergens anders heeft geleerd Boos! Dus bij deze alle credits OK dan! Voor degene die het nog niet wisten ze heeft afgelopen jaar een veulentje gekregen en de geboorte is niet helemaal goed gegaan, veulentje dood, merrie flink uitgescheurd, ze is het afgelopen jaar 3 keer geopereerd en dat is haar niet in de koude kleren gaan zitten en heeft haar spieren ook geen goed gedaan verder heeft ze een ontsteking tussen de ruggewervels gehad en moest ze laag en rond gereden worden en regelmatig beweging ze heeft 6 weken ergens anders gestaan en daar voornamelijk boxtraining gehad , daardoor was ze prettig gestoord toen ze terugkwam en zat helemaal vast , zeker aan de rechterkant waardoor het aangalloperen in de rechtergalop elke keer een nieuwe verassing is Haha! maar het gaat nu de goede kant op!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

Motje
Berichten: 318
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:42

Fijn dat het dan nu zo goed gaat! Ze heeft nogal wat meegemaakt dan zo te lezen! Ziet er goed uit!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:58

mooie foto's hoor! Haha! tip> op de 1e foto van je 1e proefje> probeer daar wat rechterop te zitten. voor de rest ziet het er goed uit

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:14

Commentaar ook van jury was probeer wat meer voor je uit te kijken! Was zelf een beetje gespannen in 1e proef ik had verwacht dat we zouden gaan laagvliegen en dat er overal polderkabouters omhoog zouden springen tweede proef ging wat relaxter toen kon ik ook wat van de omgeving meekrijgen!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

MarrieLeen

Berichten: 11375
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:15

Mooie fotows!! Lachen Kwijl

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 22:13

Missouri schreef:
Ja bedankt he. Boos!

VOOR al die ellende is ze gewoon keurig gereden hoor, bij mij steigerde ze NOOIT.

Ik ben heel blij dat ze het zo goed doet en dat ze er zo top uit ziet, maar een béétje credit graag!


Wie had het hier over steigeren, ik geloof dat stuiteren toch iets heel anders is dan steigeren. Dat heeft ze idd een paar keer gedaan, maar daar had ze dan over het algemeen een goede reden voor zoals een ontsteking in de rug.

Verder was ze idd zo goed als afgeschreven vanwege die ongelukkige bevalling. Dus ik snap niet waarom je je aangevallen voelt, er stond hier niets ten nadele van jou geschreven .

Verdere reacties graag via pb, gaat allemaal al vrij off-topic.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 15 bezoekers