Pas opgestarte (of opstartende) stal in Uithuizen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Pas opgestarte (of opstartende) stal in Uithuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 00:14

Ik heb gehoord dat er in Uithuizen (prov. Groningen) een manege of pensionstal aan het opstarten is (of inmiddels al opgestart is).....

Wie kan mij hier meer over vertellen???

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 01:38

ik weet niet of het dezelfde is als die je bedoeld, maar in zandeweer, ongeveer vijf minuten met de auto van uithuizen, zit wel een stal met ook pension, maar dat is niet heel nieuw. ik geloof dat het van zuidema is, en in het telefoonboek zou je dus even onder zandeweer moeten kijken. ik geloof dat ze wel redelijk prijzig waren, maar ze hebben, of hadden in ieder geval toen ik er wel eens kwam, een binnenbak(je) en het ziet r veel netter uit de laatste jaren. zo is er buiten een bak geloof ik , met tapijtsnippes,en een longeerbakje, en een stapmolen. maargoed, neem daar anders eens contact mee op.

mijn pny staat overigens ook in uithuizen, maar gewoon bij een boer in de wei, gezellig met een ander paardje.

succes me zoeken in ieder geval,

eva

marloessjors
Berichten: 1
Geregistreerd: 02-12-08

Re: Pas opgestarte (of opstartende) stal in Uithuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:18

Heeey

ik sta zelf ook met mijn fjord in uithuizen bij bernard sleumer in het lage van de weg is een pension stalling met buitenbak en weide

en je hebt in uithuizen ook nog een pension stalling sunsetstables van wim dijkstra en die heeft binnen en buiten bak met paddock longeerring en weide

als je vragen hebt kan je altijd even vragen aan mij

groetjes marloes

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Pas opgestarte (of opstartende) stal in Uithuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 20:22

hoi,

bedankt... maar dit is al een erg oud topic... ik heb inmiddels trouwens een geschikte stal gevonden, bij Dirk Braam, in Uithuizermeeden... Lachen

Judje

Berichten: 15808
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Teuge

Re: Pas opgestarte (of opstartende) stal in Uithuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 00:29

Dit topic is gesloten, omdat het een heel oud topic is.
Na één maand is een topic oud en mag je er in de meeste gevallen niet meer op reageren. Voor de fotofora is dit trouwens al na twee weken. :)