E-rijbewijs regio Den Haag -> welke rijschool?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

E-rijbewijs regio Den Haag -> welke rijschool?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 14:06

Ik wil misschien deze zomer mijn E-rijbewijs gaan proberen te halen. Ik ben bang dat ik er, als Xara groter is, te weinig tijd en geld voor over heb. Wie weet waar ik dat het best kan dan in de regio Den Haag?


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:12

ik heb het gehaald bij.........tjee hoe heet die nou.........zit op grens rijswijk/voorburg.........owwwwww ja. FALKE

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 14:13

Was dat zo'n dagscursus of meerdere lessen?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:49

1 x per week een les. Hij doet niet aan dagcursussen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 16:54

Gelukkig, dat lijkt me namelijk niks. Haha!

Ik krijg net door dat een cursus incl examen daar 550 euro kost, is dat een beetje redelijk?

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:36

Als je maar niet bij Don gaat lessen.
Dat is echt een hork, die verwacht geloof ik dat je het al kan ofzo. Want als je het waagt iets fout te doen krijg je dat flink te horen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 17:46

Die zit in Naaldwijk toch?

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:47

Ja klopt en ergens in Den Haag zit er ook een. Maar alleen de rijschool in Naaldwijk geen E-lessen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:59

Je kan makkelijk je E -rijbewijs in een dag halen, zolang je maar recht achteruit kan rijden en een bochtje om..... dus indien je de mogelijkheid hebt dat eerst even te oefenen kan je het makkelijk in een 1 dags cursus doen ('s ochtens lessen, 's middags examen).
In het verkeer vooruit rijden is namelijk niet zo moeilijk met zo'n ding erachter Tong uitsteken Haha!
Heb je niet de mogelijkheid eerst te oefenen... tja dan is zo'n 1 dags cursus niet echt slim....

Mocht je het WEL in 1 dag willen doen..... ik ken een heel goed adresje


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 23:46

Ik kan al amper met een gewone auto recht achteruit rijden (en dat is geen grapje). Lachen

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:21

Tessebes schreef:
Ik kan al amper met een gewone auto recht achteruit rijden (en dat is geen grapje). Lachen

Waarom komt me dit toch zo heel bekend voor Knipoog........Daarom wacht ik nog maar even met m'n E. Eerst maar eens goed leren rijden. Ik heb mijn B gehaald bij Fly-Over. Heel goede rijschool (maar ja, dat is natuurlijk ook instructeurs-afhankelijk). Ik heb geen idee of ze ook E rijbewijzen doen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:29

Ow... ik heb m'n rijbewijs al ruim 5 jaar hoor, maar ik ben gewoon niet zo'n ster in achteruit rijden en nooit geweest ook. Op de een of andere manier kan ik het gewoon niet goed zien en dan ga ik altijd scheef. Nou hebben we nu ook wel een rotauto hoor, om achteruit te kijken, je ziet bijna niks.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:23

Tessebes schreef:
Ow... ik heb m'n rijbewijs al ruim 5 jaar hoor, maar ik ben gewoon niet zo'n ster in achteruit rijden en nooit geweest ook. Op de een of andere manier kan ik het gewoon niet goed zien en dan ga ik altijd scheef. Nou hebben we nu ook wel een rotauto hoor, om achteruit te kijken, je ziet bijna niks.


Nou dan kan je je lol op..... met een hanger achteruit rijden zie je NOG minder.... je rijdt vaak in een dichte wagen en ook nogeens een dichte hoge hanger erachter....

Zou toch eerst dan maar eens flink oefenen met de gewone auto alvorens met je E te beginnen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 10:36

Nou ja, als ik me concentreer lukt het me wel. Maar zo'n 1-dags cursus zie ik gewoon niet zo zitten. Ik moet het kunnen overdenken. Desnoods nog een keertje oefenen met de aanhanger van m'n vader. Voor m'n B-rijbewijs mocht ik ook oefenen met de auto van m'n vader op een parkeerterreintje. Toen heb ik met achteruit rijden een boom geramd. Haha!:D Gelukkig was er geen schade.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:54

Tessebes schreef:
Voor m'n B-rijbewijs mocht ik ook oefenen met de auto van m'n vader op een parkeerterreintje. Toen heb ik met achteruit rijden een boom geramd. Haha!:D Gelukkig was er geen schade.



Ha ha, die vader van jou is weer blij met jou Haha! Tong uitsteken

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:59

Ik wilde het ook niet in 1 dag doen, en falke doet dat uberhaupt al niet, daar heeft ie 'slechte' ervaringen mee. Maar ik had 1 x per week les, kun je het nog ff laten bezinken enzo........en inderdaad, proberen te oefenen tussendoor. Vond het een fijne instructeur,relaxed, Ron heette die(van Falke) Achteraf ben ik ook heel blij dat ik het niet in 1 dag heb gedaan, als je net ff je dag niet hebt ofzo..........dan hebbie een probleem hihi.
Maar....zoals Cinzano al zegt; als je al wat hebt geoefend etc, slagen er zat wel in 1 keer hoor bij een dagcursus !

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 11:01

Tja... ik blijf toch z'n kind he?! Tong uitsteken

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:32

Ik ga ook met mijn verjaardag rond juli mijn E-rijbewijs proberen te halen. Ik ga het in zoetermeer waarschijnlijk doen bij Meerzicht en van Manen.

gr


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danielleeee_, Gwenvd, IASCrawler, Jeska2, marleen_88, Nanaatjee, Nathachou, ogidni, Toushie, Valentinotje, WildDreams, xAnthea en 160 bezoekers