Supermuts!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sambooo
Berichten: 132
Geregistreerd: 06-04-04

Supermuts!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 18:15

Gisteren ging ik met mijn vriend naar Sam. Ik haar uit de wei halen, poetsen, beenbeschermertjes om... Goh, laten we haar vandaag maar eens weer een keer vrijspringen. Hindernisje bouwen Tong uitsteken Sam in de bak. Eerst even een paar rondjes stoom laten afblazen. Was ze rustig... Nou, dan maar eens een keer over het kruisje... Dat ging goed... En toen!!! Ze ging in de hoek van de bak staan, richtng het weiland (met haar lieve vriendjes Lovers ) Ik een keer tegen haar roepen dat ze door moest lopen en wat doet ze Verward Springt ze zo vanuit stilstand dwars door de buitenbak omheining heen, de buitenbak staat hoger dan de wei, dus ze springt helemaal omlaag, knalt door het schriklint, zo naar de andere paardjes toe... Ik schrok me rot!!! Gelijk er naartoe, maar ze had alleen twee oppervlakkige wondjes op dr benen. Pfff! Dat had ook wel heel anders af kunnen lopen... en dat met een veulen (1maand Bloos ) in dr buik. Echt een supermuts...


xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:46

zooooo dat is idd niet zo slim van haar pff.. logisch dat je je rot schrok zeg jeetje! gelukkig heeft ze er niks aan over gehouden en t veulen ook niet Verward !! had idd wel anders kunnen af lopen zeg. misschien dta ze er vab geleerd heeft

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Sambooo
Berichten: 132
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 18:50

Nou, zij iig niet. Nou hopen dat t veulen er ook niets aan overhoudt... Over drie weken wordt ze weer gescand en dan zien we het wel... Duimen maar!! Verward

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:04

das idd wel schrikken tjonge ik hoop dat het veulen niks heet van binnen zeg maar dat begrijp je vast wel Lachen gelukkig is het niet ernstig met haar

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:18

Haha heel herkenbaar. We gingen met Tosca (v. Jazz) vrijspringen. Een paar keer over de hindernissen gehaald van zo'n 80/90 cm. Wij dachten eerst maar niet te hoog.... Wat doet ze Verward Spingt ze leuk over de omheining van 1.15 zonder maar wat aan te raken... Haha! En gaat ze lekker eten in het gras....

Sambooo
Berichten: 132
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 19:21

Haha, nou, dat doet die van jou nog goed dan... Sam knalde dwars DOOR de omheining ipv erover. Dan had ik er nog wel om kunnen lachen!!! Gelukkig zijn er paarden die WEL kunnen springen Knipoog...

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:22

Sjonge jonge, kan me voorstellen dat jij je dood geschrokken bent!
Die rare paarden ook.
Maar gelukkig is het goed afgelopen.

Jaike, wat ben je toch een topper!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, CharleyT, Kimmej en 44 bezoekers