Vertel wat over jou lievelings pony

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iloveyuna

Berichten: 249
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Amsterdam

Vertel wat over jou lievelings pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 20:12

vertel wat over je liefie of over je echte paard

*LOL* Mijn profiel is vernieuwd KIJKEN DUZ!:))
Lovers YuNa Lovers


Iloveyuna

Berichten: 249
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 19:01

Duzzz verzorg of echte paard of gewoon je lievelingzz ras en kleur ooooof je lievie op de manege Lachen

*LOL* Mijn profiel is vernieuwd KIJKEN DUZ!:))
Lovers YuNa Lovers

8Eveline

Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:08

Ik begin wel Haha! ik heb er wel zin in Haha!

Nou mijn lievenlingspaard veranderd bets wel vaak. Niet dat dat erg is ofzo wat ik rij op een manege. Meestal rij ik wel erg verschillend. Maar toen ik dit account maakte was het Iwan dus.
Iwan is een fjord, best wel lief met poetsen en opzadelen. Alleen hij weigerd best wel vaak het bit (best begrijpelijk ) Maar na een paar lieve woordjes wil hij altijd wel Schijnheilig
Nu rij ik niet zo vaak meer op Iwan, omdat ik niet zo goed rij. En met rijden wil hij nog wel eens gaan bokken. Vooral als we buiten rijden in een soort zanfdbak kan hij de hele bak door crossen.
Dus is mijn nieuwe liefje Tjimke geworden. Tjimke is een kruising tussen een fjord en een fries. En dat is erg mooi paardje uitgekomen dus. Tjimke is erg lief in stal en met opzadelen. En met rijden vind ik haar echt heel erg fijn Maar zoals ik al zei ik wissel heel vaak van lievenlingspaard/pony Haha! Ook rij ik dan niet elke week op mijn lievenling (meestal moeten andere pony's/paarden) Dus ik heb wel afwisseling Lachen

Nog steeds dyslecties

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:26

nou, mijn lievelings paard is pepper, maar dat was wel duidelijk denk ik...
tis een super lieve eigenwijze en (vroeger) supersnelle pony (soms nogsteeds).. blind aan een oog, spat en op het moment ook kreupel links -voor... ik rijd er niet meer op, en heb haar sinds een jaartje, daarvoor heb ik haar 6 jaar verzorgd (ergens anders)
waarom het mn lieveling is>? omdat ze zo een doorzettingsvermogen heeft, en dat ik gewoon ontzettend veel van dr houd:P

start paardensport Zie profiel voor meer info

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 19:48

Mijn verzorgpony... Hij heet Herman, is een 17-jarige Fjordenruin van 1.38! Het is een eigenwijze uk, maar kan ook heel erg lief zijn Lovers Ik verzorg hem nu iets meer dan een jaar Lachen Ik rijd vooral buiten met hem, maar we doen ook wat aan dressuur! Van buitenrijden in een groep word hij nogal hyper en sterk! Maar hij kan ook heel erg braaf zijn! En z'n grootste hobby is natuurlijk eten! Haha!

    If you can dream it, you can do it ...

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:06

nu is dat Sancho, mijn verzorgpaard. Een prachtige(vind ik toch Haha!) kwpn-er van 5. Echt een schat van een dier!! Hij wil nog wel eens schrikken bij het rijden en moeilijk doen maar dat is juist leerrijk. Ik ben echt superblij dat ik hem kan verzorgen...
vroeger was mijn lievelingspony Snowy, een sneeuwwit supersnel paardje met schitterende gangen! Echt een schatje, je been heel licht ertenaan drukken en hij was weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:08

boy ken je wel he haha, hij heet nu balou het is een pony die ik heel lang eng heb gevonden, en het heeft lang geduurrd voordat ik hem vertrouwde (nakja niet dat ik hem echt wantrouwde ofzo, eerder mezelf dat ik bang was dat iets fout deed en dat ik er dan vanaf flikkerde)

boeboel
Berichten: 27
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: sint niklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:10

ik heb ook een pony bolleke ze is de liefste van heel de wereld vind ik Lachen *LOL*

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:22

Mijn verzorgpony heet Walter, is een welsh, ruin, zijn kleur is palomino, hij is 16 jaar, hele mooie ogen, lief koppie, superlief en helemaal geweldig Tong uitsteken Lovers

Lievelingen op de manege:
Winnie, merrie, vos, 7 jaar ongeveer, ras heeft ze niet maar ze heeft wel wat arabisch, heel lief en mooi.
Drieske, merrie, welsh, 15 jaar ongeveer, vos, heel lief.
Balou, ruin, fjord, 4 / 5 jaar, ziet er lief uit, hij heeft lange manen inplaats van geknipt, lief.
Frits, ruin, geen ras wel heel mooi, zwart, 12 jaar?, lief maar bokt wel veel met rijden.

Niet zo uitgebreid maar anders moet ik heel veel gaan vertellen Lachen

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:37

Nou, Luna en Senja allebei wel.
Luna: Ze heet voluit La Luna en ze is 11 jaar (geloof ik). Ze is oranje bruin met zwarte manen met 2 witte achtervoetjes en ze kan heel goed dressuur rijden. Ze is heel los in haar nek en ze kan heel mooi buiging en stelling. Ik rij bijna alleen met haar in de bak, want ze is buiten heel schrikkerig en gaat dan zomaar stil staan (dus ook in rengalop). Ze is trouwens een Trakhener.
Senja: Ze is 25 jaar en haar bijnaam is Oma. Ze is donkerbruin (bijna zwart) en ze heeft 4 witte beentjes. Ze is een volbloed x hannoveraan en ze is dus vrij pittig. Ik rij alleen met haar buiten, want ze rijdt met een ander meisje al 2 keer in de week in de bak en dat vind ze eigenlijk al heel stom. Dus ik ga lekker met haar door de polder en daar is ze heel snel en ze wil alleen maar galloperen.
Conclusie: Ik vermaak me wel. Op de stal waar ze staan, staan nog 3 andere paarden namelijk Spinne (volbloed), Winnetou/Winni (Oldenburger) en Jazira (Trakhener). Ik heb daar dus alles wat mn hartje begeert! *LOL*

I'm not weird, I'm gifted!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:58

Vliegje is mijn lieve kleine draakje

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 07:56

Wesly is mijn allerliefste haflinger!!!
Een ruin die nog steeds niet doorheeft dat zijn dagen als "echte man" voorbij zijn.... Verward En alles wil dekken wat vier benen heeft... Schijnheilig

Mijn kanjer Lovers

wesly is mijn engeltje

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:00

mmm dan kan ik bijna al mijn vortige verzorgpony's wel opnoemen.Tong uitsteken
Ik noem de voor mij belangrijkste.Het zijn alle drie Shetjes.

Ik begin bij Harm. Harm was/is een mini hengstje van 75 met een super lief karakter. We waren echte maatjes. Lovers
Guusje was een zwarte bonte merrie, een echte dame, helaas hebben we haar op een dag dood in het weiland gevonden met een dood veulen ernaast. Huilen Huilen
En dan natuurlijk Ginger, deze vosbonte merrie was bijna de mijne geweest als ik voor het voorjaar van twee jaar terug een stal had kunnen vinden. Ginger was echt een hartedief en je kon haar uren knuffelen en ze liep altijd achter je aan. Helaas kon ik niks vinden in de buurt en wat betaalbaar was, dus is ze naar de markt gegaan. Huilen

Watch out !!!
Shetties about !!!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:23

Voor mij is dat uiteraard linards Lachen !!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:31

dat zijn er veel Haha!

van de manege: digger en valerie Lovers
en verzorgpaardjes: sylvana, de veulens, Amo en Amica Lovers
en spirit ook nog steeds, maar die is verkocht Verdrietig

ik hou van ze, gewoon omdat ze hard voor me werken, ze altijd lief zijn en ik veel om ze geef maar het is denk ik niet met woorden uit te leggen hoe veel je van je paarden houdt

Iloveyuna

Berichten: 249
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 19:27

heyo
leuk om zo iedereen over zijn lieviez te horen praten
nou mijn poepzie is yuna
bruine vacht zwarte manen
heeel lief
en je moet altijd op haar zonder zadel rijden
heel leuk!
ik hou veeel van haar
mijn lievelingz rassen zijn welsh, tinkers en haflingers(maar ik heb nog nooit op een haffie gezeten Knipoog) maar eigelijk heeel veeel rassen enzo.
elke paard is wel lief! maarja
en kwa kleur isabel of palomino bruin of zwart schimmel en bont

*LOL* Mijn profiel is vernieuwd KIJKEN DUZ!:))
Lovers YuNa Lovers


Iloveyuna

Berichten: 249
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 17:30

er moeten nog wat meer mensen iets schrijven duzz reclame maken
maaaaar hoe
Tong uitsteken

*LOL* Mijn profiel is vernieuwd KIJKEN DUZ!:))
Lovers YuNa Lovers

__Carmen__

Berichten: 1189
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:16

Nou, mijn lievelingspony is Hubo (verrassend he Haha!) Het is een Fjordenruin van 5 jaar oud, stokmaat ong. 1.45 m. We rijden vooral buiten voor de lol, soms ook een heel klein beetje dressuur en springen kan hij niet en vind ik zelf ook niet zo geweldig. Hubo loopt ook 1 keer in de week voor de kar van zijn eigenaar. Ik verzorg hem nu ongeveer 9 maanden en ben nog lang niet van plan ermee op te houden Lachen

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:30

bij mij is het eigenlijk elke keer verschillend.. de laatste tijd vind ik het ERG leuk om op een eige haflinger te rijden!! hij heet ARON, hij is zoow stoer.. en nog maar 4 jaar! hij SJEEST zow de bossen in..! en is gewoon NIEt rustig..! wil hij allemaal mijn instructeur voorbij.. en ik maar lachen.. en dan mijn instructeur weer: "doe nouw voorzichtig... hij is nog maar 4 jaar en moet nog veel leren" .. jeeej!! MAG ik nog LOL hebben?? oowja.. ik had nog gewonnen met wie het langste in de beugels kon blijven staan!
hij is zóów gaaf!

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:36

Haha. Mijn lieveling is Humpie een shetlander. Bruin met wit een een jongetje.... Haha!

Hoog pennygehalte Schijnheilig

justahorse

Berichten: 3017
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 01:20

come-one maar die is verkocht naar kennissen
en ze staat nu op een manege maar ze had altijd leuke streken
net sla dat wij brood en appels vanuit de auto gaven en daarna weg proberen te rijden en dan in 1 keer tegen de auto slaan dat was wel mooi
en ze kon altijd zo lekker kroele ik vind het jammer dat ze weg is gegaan maar als ik wil kan ik ernaartoe ne dan op der gaan rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Em_, Ladyson, Sanet, shaddy82 en 38 bezoekers