Trots op mijn moeder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-01 11:41

Mijn moeder heeft voor de eerste keer sinds zeker een half jaar weer les gehad op Barbiano afgelopen woensdag. Hij was wel zo poepiebraaf en ze had hem zelfs een paar keer eventjes aan de teugel lopen. Wat een heerlijk beestje hebben we toch. Ze heeft nu wel ongelooflijke spierpijn hihihihihihihi. Gaat wel weer over... Trouwens mijn moeder is al 52 goed he en dat op een 'wilde' Andalusiër.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 13:49

Hee nog een rijdende moeder, die van mij is 54 en rijdt ook. was jouw moeder even gestopt met rijden?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 13:53

mijne is ook 54, rijd ook op Pablo van 4.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 13:56

De eigenares van Muzefee is 72 en die rijdt bijna elke week een buitenrit op Bugatti. En haar man is 15 jaar jonger en die rijdt met haar mee op Emansie.

Vind ik toch wel knap van hun!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:14

Mijn moeder wordt volgende maand 50 en zal nooit van haar leven op een paard stappen! Had ik maar een paardrijmoeder...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:18

Hee Suus, mijn mams is 53 en die zal ook nooit van haar leven op een paard stappen. Ze wil alles doen: voeren, groomen op wedstrijden, zelfs de stal uitmesten, zo lang ze er maar niet op hoeft. Best jammer, maar ja, met m'n zusje kan ik ook rijden. Lachen

Heike en haar moeder zijn trouwens tegelijk begonnen met rijden, samen op les gegaan. Leuk hè? Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 18:46

Goed man! Mijn moeder is haar hele leven doodsbenauwd voor paarden geweest. Paardengekte heb ik van mijn vader, die rijd al sinds ie 3 jaar oud is. Nu op zijn 54 rijd ie nog steeds en springt op sokken zo op een paard van 1.63, zonder zadel, vanuit stilstand!! Ik red dat amper op een pony!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:38

Wow, dat zie ik mijn mams nog niet doen en mezelf al helemaal niet. Wat een sportieve vader heb je!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:52

Huh??? Ik kom niet eens op een paard van 1,63 als ik gewoon de stijgbeugels gebruik volgens mij... Scheve mond\ ... *LOL* *LOL* *LOL* ben zo aan mijn pukkie gewend...1,63 lijkt wel reuzepaard voor mij... *LOL* *LOL* *LOL* Maar eh...dat zou ik jouw pa wel willen zien doen hoor...niet omdat ik je niet geloof (geloof je namelijk wel )maar wel leuk om te zien. Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 20:05

mijn mammie heeft vroeger gereden en werd bang.*vroeger* hebben we haar wel eens op paula een oude ijslander van toen net 20 geknupt.
Mijn vader is gaan rijden omdat ik het zo leuk vond dat wil zeggen af en toe stapbuitenritjes op een manege van een kennis en toen lekker gek op een oud manege paard met pensioen aan een gymakana meegedaan dus koekhappen slalommen en zelfs een klein sprongetje ikke trots!
Hij was de enige in het bestuur die niet paard reed men ging met z'n allen 10 westernlessen nemen en toen wou ie ook mee wouw mijn pappie in volle galop en hekjes openen etc. daarna ooit nog samen een bosrit gemaakt hij op floor nu doet ie niets meer helaas Boos! Maar mijn nichtje is wel erg fanatiek gaat dit jaar over naar de hoogste klasse op haar ponyclub en haar moeder reed vroeger M mijn andere tante rijd nu Z1 leuke familie voor bosritten dus Lachen