Mijn hele leventje overhoop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Mijn hele leventje overhoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 16:59

Alsof ik nog niet genoeg meegemaakt heb de laatste tijd, kon dit er ook nog wel bij: ik probeer wat op te zoeken op mijn vaders computer en vind foto's van hem waarop hij sex heeft met andere vrouwen.....ja jullie lezen het goed: met twee vrouwen....walgelijk gewoon! Totaal in shock rende ik naar mam toe en het verhaal kwam er met horten en stoten tegelijk uit en wat denk je: Vertelt ze doodleuk dat ze ook vreemd is geweest! Het was dan 'maar' een keertje twintig jaar geleden, maar dat heeft pap haar nooit vergeten volgens haar zeggen en daarom nu dit....want paps slippertjes zijn van recente datum.

Sjezus man ik ben totaal in shock......ik dacht altijd dat mijn ouders een goed huwelijk hadden en dan kom je er ineens achter dat er flink vreemdgegaan is/wordt.....gatverdamme ik walg er gewoon van, weet ook niet wat ik ermee aan moet.....was zelf al wat in de war door recente gebeurtenissen en nu dit er nog bij....

Het hele jaar is alles al k.u.t. en dit nog...what's next? Nou ja ik ben gewoon helemaal in shock en in de war...zijn er meer mensen die dit verhaal herkennen? Alsof je hele leven uit een grote leugen bestaat? Een droom die stukje bij beetje in duigen valt?

Dit is natuurlijk een schaduwaccount, want ik schaam me er dood voor...


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:01

Tjezus kind Bloos!

Dit is niet iets waar je je voor moet schamen hoor.. Het is al erg zat zonder dat jij je ervoor schaamt..

Ik zou me ook kapot schrikken.. Zeker als je moeder dan ook nog ff doodleuk verteld dat zij het ook heeft gedaan.. Bloos!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:08

jeetje, zou me ook kapot schrikken ja! Sowieso als je weet dat 1 van je ouders vreemdgaat en al helemaal die foto's echt bah bah bah! Ik heb niet echt gehad dat mijn hele leven bij stukjes in duigen viel, nahja eigenlijk wel, heb een moeder die laat ik het netjes zegggen zwaar psychisch gestoord is, heel leuk om te weten als je altijd van je moeder gehouden hebt

( doe ik nog steeds, ook al denkt ze misschien van niet tis toch me moeder) en altijd geloofde dat ze 100 % eerlijk tegen je was. Dit is wel wat anders ja, hoewel ik wel weet dat ze vlak na de scheiding alweer twee anderen had, en nee bij ons kon ze nooit lopen en moest ze voor tonnen operaties krijgen, en een 2 mnd later loopt ze me zoals ze zegt haar klusjesman 'snachts haar huis binnen nou dat is frustrerend. Dus wwel wat anders maar heb t wel meegemaakt al is t verhaal nog veeeel en veeel groter en gecompliceerder dan ik nu vertelt..

Ik wens je iig veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:36

Jij hoeft je niet te schamen hoor, je ouders wel. Lekker voorbeeld geven ze je, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Er is niks mis met jou hoor!

schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 18:01

Tsja....het lijkt wel een Jerry Springer verhaal, ik had het niet gelooft als ik het van iemand anders zou lezen denk ik voordat het mij overkwam maar ja....het is helaas geen droom (nachtmerrie dan)

Ik zit met erg gemengde gevoelens nu....ik heb verwerkingstijd nodig maar die heb ik nu niet, ik wil niet weg uit het huis waar ik al mijn hele leven woon, ik wou dat alles gewoon normaal door ging maar dat is natuurlijk onmogelijk....

Ik voel me zo bedrogen gewoon.....met name door pap, want die heeft er een sport van gemaakt om vreemd te gaan, bij mam was het eenmalig...

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:04

Lieverd, rustig aan.. Dat geflip lost niks op.
En jij moet je hier niet voor schamen, ja mag je hier niet eens voor schamen!!
Als je dit had gewild, had je niet zo heftig gereageerd, toch??
Nou dan!!
Leg de schuld niet bij jezelf, schaam je hier niet voor, het is jouw keuze niet.
Ik heb hier geen ervaring mee en heb misschien makkelijk praten, maar ik meen het, denk aan jezelf!!
Pben mag altijd, sterkte..

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:08

Tjee... wat rot voor joh. Ik begrijp dat je behoorlijk geschrokken bent, want dit plaatje hoort gewoon niet bij wat je je bij ouders voorstelt.
Ik begrijp dat je dit niet onder je eigen naam wilt neerzetten, het is al rot genoeg...
Sterkte ermee.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:15

Jezus dat is echt verschrikkelijk zeg, dat je vader vreemdgaat is al erg, maar dat je dan ook nog eens zulke foto's van 'm moest zien, dat is helemaal gruwelijk! Yakkes! Ik moet er niet aan denken! Raar ook dat hij ze niet ergens verstopt heeft ofzo en dat je er zo makkelijk bijkon komen..

BAH ik zou ook vreselijk balen zeg, ik denk dat ik op z'n moment meteen de deur uitgestapt was en voorlopig wegbleef, ook dat je moeder het zo normaal vind lijkt me erg...
Waren de foto's recent?

Nou ik wens je veel sterkte ermee iig!

schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 21:52

Tsja...mijn vader is wel van zijn voetstuk gevallen nu ja....ik begrijp het ook niet, we waren altijd zo'n perfect gezinnetje en dan dit ineens. Het lijkt net of ik een klap in mijn gezicht gehad heb, ik ben er ook echt even gevoelloos over, weet niet wat ik er allemaal van moet vinden....ik hoop gewoon niet dat er nu een scheiding komt en het huis verkocht wordt e.d. maar ja...dat zit er natuurlijk wel in.....nou ja, ik moet er eerst eens een nachtje over slapen en dan zien we wel weer verder Scheve mond

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:00

Jeetje wat afschuwelijk zeg om er op zo'n manier achter te komen. Je moeder heeft het nu dus van jou gehoord of wist ze het al. Sterkte meis ik hoop dat je je rust weer terug kan vinden in deze situatie. En ik weet niet hoe oud je bent maar denk dat op je zelf gaan of tijdelijk ergens anders te gaan logeren bij een vriendin ofzo je ook wel even rust kan nemen. Ljikt mij heel moeilijk om je gedachten ergens anders te laten gaan als je ze samen ziet.
sterkte

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:17

Jee.. zou niet weten wat ik zou doen. Ik zou denk ik, emotioneel kwaad worden.
Hebben jullie er al met zijn drieën over gepraat? Heb je nog een broer of zus?
Ik weet niet wat je te verwerken had, maar dit is een echte schok erbij. Wat vervelend voor je. Hoe is het nu thuis? Is het wel uit te houden? Wordt er gezwegen of niet? Ben jij wel thuis of ga je juist weg?
Ik zelf zou er niet echt over kunnen praten, er valt eigenlijk niet veel te praten. Kennlijk kan je vader niet zonder.. en je moeder tolereert het (of heb ik verkeerd gelezen). Ik denk dat je beeld tov hen ernstig verstoord en veranderd is..
Je mag me altijd PBén, als je iets kwijt wilt.. eerst jezelf en dan de rest..

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 02:53

Sex heeft niks te maken met het wel of niet van jou houden.
Ouders die sex hebben is een raar iets. Ouders die sex met andere hebben is helemaal iets waar je niet aan zou denken. Kinderen zien dat niet in het plaatje van ouders.
Maar de liefde die jou ouders hebben voor jou veranderd daardoor niet.

schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 08:58

Nee, de liefde verandert niet, maar het beeld dat ik nu van mijn vader heb wel Hij doet nu alsof zijn neus bloed en ik ook, want ik heb het al ontzettend druk en kan dit er even niet bijgebruiken, maar steeds als ik hem zie denk ik wel: "Oh, daar heb je die man die met jan en alleman in bed is gedoken" Ik vind het van weinig respect getuigen van hem tegenover ons, zijn gezin.

Het liefste zou ik even thuis weg gaan en even uitpuffen bij mijn vriend, maar ik heb de paarden thuis en nog andere verplichtingen waar ik deze week niet onderuit kan....ik kan echt pas vrijdag weg, tot die tijd ga ik zoveel mogelijk op mijn kamer zitten zodat ik er niet zoveel van mee krijg.

Het is net als met de vorige schok: Jij hebt net iets te horen gekregen dat jou wereld op zijn kop zet, en de rest van de wereld gaat gewoon door alsof er niets aan de hand is. Vreemde gewaarwording....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:00

holly schreef:
Ouders die sex hebben is een raar iets.

Ahum, ik ben moeder van twee dochters en die waren er niet gekomen zonder ......
Daarnaast ben ik nog steeds praktiserend en vind daar niks vreemd aan Verward

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 09:04

Als je ouders verder leuk met elkaar omgaan en ze zijn vriendelijk en plezierig met elkaar zou ik me er niet druk om maken. Hoe jouw vader zn sexleven inricht mag hij zelf weten, tis iets slordig dat jij bij foto´s kan van zijn daden, maar nogmaals het is zijn iets, en als het verder het geluk van het gezin niet in de weg staat is dat toch prima

schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:50

Ja, dat was misschien nog niet helemaal duidelijk geworden, maar deze affaire staat het geluk van het gezin wel in de weg hoor. Mijn moeder vind het absoluut vreselijk, ze had al wel een vermoeden maar ja...dan is het bewijs alsnog een klap.

Het is gewoon smerig, ik had er nog niet bijverteld zeker dat het vrouwtjes uit het Oostblok betreft? Sexuitstapjes waren naar al dat soort arme landen, waar die vrouwen zich laten gebruiken in ruil voor mooie woorden of geld? En hij met één zekere dame van tevoren al gemaild had, en dit alles met voorbedachte rade gepland is? Dat maakt het allemaal net wat erger hè. Het is niet een simpele affaire met een Nederlandse vrouw, maar er hebben hele orgiën plaatsgevonden in al dat soort vreemde, arme Oostbloklanden.

Het ergste is het liegen. Ik kan hem nooit meer vertrouwen nu. Mam denk ik ook niet. Als je zoiets doet, heb dan de ballen om het eerlijk op te biechten. Dat achterbakse gedoe...walgelijk. Keur ik pertinent af.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:17

Gatver! Ik denk dat ik me een voorstelling kan maken hoe jij je nu moet voelen... Walgelijk dat je vader dat doet zeg! Het klinkt misschien heel makkelijk, ik zit niet in jouw situatie, maar ik zou als ik jou was gewoon je vader confronteren met wat hij heeft gedaan! Gewoon zeggen wat je gezien hebt en hoe je je daardoor voelt! Dit kan niet door de beugel!~Ik zou woest zijn en dat op een zo hard/ banketstaaf mogelijke manier laten merken aan je vader EN je moeder, want die doet er ook niets aan... Je moet het oplossen!
Heel veel sterkte! Ach gut

Der Ellmauer Dancing Queen

schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 10:38

Sja, zoals ik al zei: ik heb het super druk met school nu, kan me er echt pas over een maandje druk over gaan maken, dus probeer het tot die tijd te laten rusten....

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:22

Je kan me altijd pb'en hierover, ik weet namelijk maar al te goed wat jij nu doormaakt! Heb namelijk net hetzelfde en nog meer/erger meegemaakt, met als enige verschil dat mijn ouders ondertussen (gelukkig voor mijn lieve moeder) gescheiden zijn.

Dus als je erover wilt praten...! Ach gut

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:26

Jeetje wat erg, ik begrijp heel goed dat je heel erg bent geschrokken.
heel veel sterkte Ach gut

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:35

Amberto schreef:
want die doet er ook niets aan... Je moet het oplossen!
Heel veel sterkte! Ach gut



zij hoeft niks op te lossen, helemaal niks.... het is haar probleem niet, het is een probleem tussen haar ouders. Dat haar ouders problemen hebben kan zij niks aan doen en hoeft zij ook niet op te lossen. Het enige wat zij moet doen is doorgaan met opgroeien en dit een wijze les voor haar laten zijn in haar latere leeftijd.
Zo vervelend als dit ook is, en hoe teleurgesteld ze ook is, het is niet haar probleem........ natuurlijk is de thuissituatie nu erg lastig en heel vervelend, maar daar kan zij niks aan veranderen.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:40

Men, wat moet dit afschuwelijk voor je zijn, kan me goed voorstellen dat je geshockeerd bent. Zeker na het ook nog zien van dat soort foto's...
Brr, ik zou er niet aan moeten denken. Heb je het met je pa er ook over gehad?
Sterkte hoor!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 11:47

Ja, ik heb hem er mee geconfronteerd. Hij was er niet zo spraakzaam onder, had alleen een banketstaaf excuusje over 'het ging allemaal niet zo lekker thuis blabla' ach flikker op, dat slaat toch nergens op....

Toen mam hem ermee confronteerde probeerde hij het nog goed te praten ook: "Maar ik heb jou er toch niet tekort mee gedaan?" en toen ze het had over de orgie "Nou, heb ik dat toch ook eens meegemaakt?" Wat zijn dat voor een opmerkingen! Ik snap best dat mijn relatie met pap los staat met die van mam en pap, maar als ie dat soort dingen zegt tegen mam dan maakt mij dat eerlijk gezegd ook behoorlijk woest....ik weet alleen niet of ik de energie nog wel op kan brengen voor een scheiding na alles wat ik al mee heb gemaakt de laatste tijd....

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:00

T is wel goed dat je er met je ouders over hebt gepraat. Zo kan je tenminste laten zien dat je hun gedrag afkeurt.
Wel naar voor je dat ze t zo 'licht' opnemen. Hopelijk komt het niet tot een scheiding. Nogmaals sterkte hoor Ach gut

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:06

Wow dat is echt erg! Ik vind het iig al goed van je dat je ermee naar je ouders bent gegaan. Heb je ook nog broertjes/zusjes en zoja, wat vinden die ervan?
Maar heeel veel sterkte, ik weet op het moment ook niet veel meer te zeggen.. Ach gut


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Chantalla, ComscoreBot, Fayyah19, fleurtjeuh, fotolijstje, hagelslag, juval, Macs, Marcato, Plus_en_Min, SemrushBot, spookyskippy, xKatinkii, YandexBot en 187 bezoekers