Shet-meeting -UPDATE-

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Shet-meeting -UPDATE-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 01:56

Alle aanmelders via dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=39194 hebben van mij inmiddels een PB gehad!

Graag verzoek ik toch iedereen die serieus mee wil en kan doen zich hieronder te melden en gelijk te vertellen met hoeveel personen en pony's men komt. Dit alles natuurlijk ovb van de datum.

Voor de mensen die hier geen PB over hebben gehad:
Op 24 februari a.s. gaan Stef en ik om tafel zitten om e.e.a. te bespreken.

Voor de goede orde:
Party!! Als je met je pony mee wil doen is een geldig entingsboekje verplicht! (Dit op verzoek van de stalhouder.)
Party!! Omdat we voor die dag de bak afhuren, kunnen er geen pensionklanten gebruik van maken en zal er zodoende een klein prijskaartje aanhangen, wat we uiteraard met zijn allen zullen delen, dus verwacht geen wereldbedrag!

De meeting gaat (waarschijnlijk) plaats vinden bij Stef op stal.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 01:59

Zal ik als eerste gelijk de spits (of is het het spits? Verward ) afbijten en me aanmelden!

Ik kom met mezelf (gezellig hoor Haha! ) en mijn monsters Isabeau en Fleur.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 11:43

Nou laat ik dan de tweede zijn hiero Haha!

Of Blos met me mee komt hangt nog van een aantal dingen af,
dus dat blijft een verassing Haha!


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 12:06

Ik kom samen met Tamara(Max) en wij hebben waarschijnlijk 3 pony's mee. Dennis leen ik niet uit omdat hij toch hengst is en dan tussen de vreemde paarden. Tamara(pony) gaat ook mee maar we weten nog niet waar zij allemaal aan mee kan doen.
Tammy weten we nog niet. Het kan nl zijn dat ze dan haar veulen bijna moet krijgen of net heeft.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 18:58

ik en hon zijn er al Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:57

Lijkt me wel heel erg stoer ! maar mag ik ook als toeschouwer komen ?
Dan moet ik trouwens nog wel iemand vinden met wie ik mee kan rijden.... Tong uitsteken
Maar als ik dus vervoer heb dan kom ik, maar zonder pony's...

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:03

Ik kom ook!!! Met pony is nog de vraag, omdat:
1. Ik nog niet weet hoe ik heb mee neem
2. Ik geen sticker heb, van de enting omdat mijn boekje er niet was toen ie geënt is en iemand de sticker is kwijtgeraakt (en ze de rekening vergeten zijn op te sturen en als ik dat alsnog laat doen dan is Esther daar denk ik nie zo blij mee Haha! )
Maar ik kom wel zonder de pony!! Alleen als de datum bekend is en ik kan door omstandigheden toch niet komen, mijn excuces daarvoor Huilen Huilen

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:08

Ik kom dus niet te ver weg en mijn pony krijgt in april een veulen ik wil wel op een ander maar mijn vader reist veel en heeft geen zin om me daar helemaal heen te brengen helaas.....

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:26

Buitenzorg schreef:

Ik kom met mezelf (gezellig hoor Haha! ) en mijn monsters Isabeau en Fleur.


Huilen Huilen en ikke dan??? Huilen Huilen

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 00:38

Hoi, hoi,

Mij lijkt het ook leuk om mee te doen, maar het ligt nog wel aan de datum of we komen vanzelf. Als we komen dan met 2 pony's, en mijn zusje, ik en vader. Tenminste, ik weet niet of er iemand op tegen is als ik een hengst meeneem?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 09:05

guidolover"]
[quote="Buitenzorg schreef:

Ik kom met mezelf (gezellig hoor Haha! ) en mijn monsters Isabeau en Fleur.


Huilen Huilen en ikke dan??? Huilen Huilen
[/quote]

Schaam, schaam, schaam (he waar is die verlegen smilie!?)

Correctie dus:

Ik kom met guidolover en mezelf! En mijn monsters!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:07

Zip schreef:
Hoi, hoi,

Mij lijkt het ook leuk om mee te doen, maar het ligt nog wel aan de datum of we komen vanzelf. Als we komen dan met 2 pony's, en mijn zusje, ik en vader. Tenminste, ik weet niet of er iemand op tegen is als ik een hengst meeneem?


Ik kom ook met een hengst. Je moet alleen wel zeker weten dat hij niet aan de haal gaat.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 19:15

Een scheermachine misschien Haha!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 19:17

Dat over scheermachine had ik verkeerd geplaats als je 2 boktsites bijelkaar hebt ai dan word het wel moeilijk haha maare ik kom niet wens jullie veel plezier.

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:47

Dennis schreef:


Ik kom ook met een hengst. Je moet alleen wel zeker weten dat hij niet aan de haal gaat.


Nou, ik denk dat hij misschien wel gaat stijgeren en dat soort geintjes, maar dan houd ik hem wel, maar ik weet verder niet hoe hij gaat reageren Verward ik leen hem alleen niet aan anderen dan, dat vind ik niet zo betrouwbaar.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:11

Ik leen Dennis ook niet uit. Dat vertrouw ik ook niet. Maar zolang hij hem niet peerd en zich los kan trekken lijkt het mij wel kunnen.
Van Dennis weet ik ook dat hij niet de hele tijd loopt te stijgeren. Misschien wel een of 2x maar dat is alleen om indruk te maken op de andere. En hij zal absoluut showen en dribbelen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 15:46

Als ik kan (dat weet ik niet, ik zit nu niet thuis dus kan het niet vragen) kom ik dus ook. Zonder pony..
Dus als ik op een pony van iemand anders mee kan doen?
Ik ben niet zwaar (44 kg)

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 01:45

Nathalie schreef:
Dus als ik op een pony van iemand anders mee kan doen?
Ik ben niet zwaar (44 kg)


Isabeau en Fleur zijn nog in de aanbieding Haha! .
Met de wetenschap dat Ies behoorlijk heet kan zijn en Fleur nog nooit echt serieus iemand op der rug heeft gehad (maar het wel zonder problemen accepteert.........), mag je van mij een van de meiden lenen hoor!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 22:41

Hoi!

Ik kom waarschijnlijk met claudia ( zip ) en agnes ( lepeltje ) mee, maar dan zonder pony.

(L)

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-02 00:39

Anne schreef:
Hoi!

Ik kom waarschijnlijk met claudia ( zip ) en agnes ( lepeltje ) mee, maar dan zonder pony.


Gezellig! Je kan een pony 'lenen'. Ik denk dat we wel een indeling gaan maken voor de mensen die zonder pony komen.....

Als de plannen en de datum bekend is PB ik iedereen!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 08:37

Ik vind het niet erg om op felle pony's te zitten ofzo hoor. Het maakt me allemaal niks uit als het maar niet een echt hele brave is, maar dat komt niet zo snel voor bij die ondeugende shetjes. Knipoog Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 19:12

ja, ik wil nogsteeds graag komen.. maar is er al een plaats/ datum bekent? ik heb geen shettie om mee te nemen, dus als ik kom is het gewoon kijken.
ik ben (al eerder gezegt maar oke, voor iedereen die het nog niet weet Schijnheilig ) 1.80 en rond de 62 kilo, dus ik ga niet op een shet hoor Knipoog
ik heb trouwens ook 'shetvrees', ik ga liever op een joekel van 1.80 dan op zo'n klein mormeltje. die zijn veeel te smal en rond, glij ik meteen af Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 11:41

dat had je nou niet moeten zeggen!!
Je hebt een haf gehad ook, dus dat moet lukken, we proppen je gewoon op honey, en knopen je benen in je nek Haha!
Plaats wordt zeer waarschijnlijk Nieuwendijk, datum is nog niet bekend, volgende week hebben buitenzorg en ik een "vergadering"

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 12:03

Ja, Stef! Jij weet hoe het hoort als je te lang bent! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Heleen(My Dominique) rijd ook wel eens op Dennis en Tammy een heeft best lange benen. Gewoon proppen. Bij Tammy kan ze bij de grond en bij Dennis bijna. Boeit wat. Gewoon gaan met die banaan.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 19:28

stef schreef:
dat had je nou niet moeten zeggen!!
Je hebt een haf gehad ook, dus dat moet lukken, we proppen je gewoon op honey, en knopen je benen in je nek Haha!
Plaats wordt zeer waarschijnlijk Nieuwendijk, datum is nog niet bekend, volgende week hebben buitenzorg en ik een "vergadering"


ja, maar mijn haffie was 1.48, en bovendien GROOT en BREED en STEVIG en hoe je het noemen wil, terwijl shetties TE KLEIN, GLIBBERIG en DRIBBELIG zijn.. Lips are sealed Schijnheilig
nee hoor, ik heb echt niks tegen shetten, zolang ik veilig op de grond kan blijven staan.. Lachen
nou, ik ga ff mijn best doen te proberen te regelen dat ik kan komen, de vraag is alleen nog hoe.. jullie horen het nog!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers