marije b???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

marije b???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 10:54

Ja, waar is ze eigenlijk naartoe?
Is ze geband?
Of was ze nou zo erg bezig met die therapie?
Ik zie dr nl. al een tijdje niet meer...



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 11:04

Dat vroeg ik mezelf nou van de week ook af??? Ik hoop dat er geen rare dingen met haar zijn gebeurd. Ze was best depri de laatste tijd.
Maar waarom zou ze geband zijn, ze heeft hier toch geen stennis geschopt?

Marije, laat iets van je horen want we maken ons zorgen!!

Toos paardloos

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 11:12

Ze had niet op bokt gezet dat ze wegging omdat dat niet mag...
volgens mij had Sannetje er wel een topic over gemaakt dat ze weggepest was ofzo, laat die nu WEL gebanned zijn.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 11:22

ja,bah, weg met sannetje Misselijk Misselijk Haha!

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 12:01


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 12:10

oo, nu is het dus duidelijk.
bedankt.
mag event. slotje
Afbeelding

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:02

Ze is inderdaad vertrokken.
Vind het persoonlijk niet zo'n gemis eigenlijk...........

Nulla tenaci invia est via

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:15

haha, ja ze is weg.
Als je met dr wilt msn'n of zoiets meot je me maar ff PB'n dan geef ik je dr email Lachen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:18

Lielle schreef:


Ik snap niet dat sommigen hier zo bot kunnen reageren (zie weergegeven topic).
Al eens bij stilgestaan dat mensen hier soms over hun problemen komen 'zeuren' omdat ze nergens anders terecht kunnen??? Weet nu niet hoe dat met Marije zit maar IK kan er thuis niet over praten, op school interesseert het ze de ballen en vriendinnen, echte dan, heb ik niet...Mogen we dan hier ff luchten? Dat maakt de laatste tijd vaak net DAT KLEINE verschil uit bij mij.

Ik hou in ieder geval contact met Marije en hoop dat ik tenminste hier terecht kan...

En Margreet, vond het niet zo'n geslaagde opmerking!

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:37

Kajelleke schreef:
En Margreet, vond het niet zo'n geslaagde opmerking!


Ik zie het punt niet.
Ik heb haar echt niet weggejaagd ofzo hoor, heb me zelden met dat kind bemoeid, dus ik mis haar ook niet, vond haar topics (ik zeg dus niets negatiefs over haar als persoon want die ken ik helemaal niet!) nooit bijzonder boeiend ofzo dus in die zin mis ik haar niet, mag toch? Ik vond gewoon dat ze weinig toevoegde dat voor mij interessant was of waar ik iets mee kon, that's all. Ga alsjeblieft geen dingen achter mijn opmerkingen zoeken die er niet zijn!
Misschien had ik het moeten formuleren als 'ik mis haar topics persoonlijk niet zo' maar dat leek me eigenlijk wel voor zich spreken, niet dus.....

Er zijn wel meer mensen hier die ik niet nou zou missen als ze weggaan om wat voor reden dan ook, gewoon omdat ze zich bezighouden met dingen die voor mij niet boeiend genoeg zijn om ze te missen als ze er niet meer zijn, maar dat is verder niets negatiefs over die persoon, gewoon een kwestie van een andere denk- en leefwereld. Ik denk dat dat voor iedereen wel opgaat, er zijn nou eenmaal altijd mensen waar je gewoon niet mee omgaat.

Misschien zit daarin juist wel het probleem van sommige mensen, overal iets achter zoeken en gelijk het slechtste van mensen denken, niet kunnen relativeren, doemdenken.

Nulla tenaci invia est via

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:46

Misschien zit daarin juist wel het probleem van sommige mensen, overal iets achter zoeken en gelijk het slechtste van mensen denken, niet kunnen relativeren, doemdenken.
[/quote]

Zoals ik dus?
Ik voel mij op dit moment zo ongelofelijk rot en accepteer mezelf zo weinig (zeg maar: niet) dat dit soort opmerkingen heel bedreigend kunnen overkomen... Ik ben zo onzeker over mezelf en mijn plaats tov de anderen dat dit een reflex is (die jammer genoeg iedereen afstoot), een manier om mezelf toch dat laatste kleine beetje te beschermen...

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:53

Jeetje zeg! Ik blijf niet aan de gang! Zit er iets in de lucht ofzo, dat alles wat ik zeg gelijk verkeerd of persoonlijk opgevat word. Ik zet dat 'sommige' express schuin zodat het goed opvalt dat ik lang niet iedereen bedoel en absoluut niet wil generaliseren.
Maar als jij je gelijk 'aangevallen' en aangesproken voelt, terwijl dat misschien helemaal niet nodig is, dan kan ik daar ook eventjes niets aan doen........
Geen idee of dat stukje stekst ook voor jou geldt, ik ken je helemaal niet! En ik doelde ook helemaal niet op jou, hoe zou ik dat kunnen doen als ik je helemaal niet ken?
Ga alsjeblieft niet gelijk alles persoonlijk opvatten en aantrekken, terwijl daar helemaal geen reden voor is, daar maak je het jezelf zo moeilijk mee! En volgens mij heb je het al moeilijk zat!

Nulla tenaci invia est via

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:03

je hebt gelijk, ik ben weer ff heel hard aan t doordrammen. Sorry voor ik hier ook nog eens ruzie krijg.

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:09

Ah joh! Zo makkelijk krijg je geen ruzie hoor! Met mij niet in ieder geval!
Hooguit een meningsverschilletje, maar dat is toch niet zo dramatisch?!
Gewoon niet teveel van aantrekken, geschreven woord is altijd moeilijker te interpreteren dan gesproken woord!
Lovers

Nulla tenaci invia est via

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:15

Iemand die zwaar onzeker is, denkt voortdurend aangevallen te worden. Komt omdat ze niet vanuit de ander denken maar vanuit zichzelf.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:15

Zucht Lachen Toch snap ik iets niet helemaal Kajelleke. Je zegt dat je nergens heen kan, maar er zijn toch genoeg mensen met wie je kunt praten? Aan je berichten te zien zit je zelf wel behoorlijk in de put..dus als ik jou ws zou ik professionele hulp zoeken. Dit bedoel ik helemaal niet boos, maar meer aanmoedigend, ook al klinkt het misschien niet zo.

Verder denk ik dat sommige mensen bepaalde berichten te persoonlijk opvat (ja ik ben hier ook schuldig aan Haha! ), en dat moet je niet doen. Als mensen per sé jou bedoelen zullen ze je naam er wel bijzetten denk ik. Dus hier wordt helemaal niet zo drastisch gegeneraliseert als dat iedereen denkt.

Margreet schreef:
Hooguit een meningsverschilletje, maar dat is toch niet zo dramatisch?!


Dat snap ik...maar het worden er teveel en ze worden compleet uitgemolken...dat vind ik jammer aan Bokt, of in ieder geval sommige mensen (én remember...ik generaliseer niet, en noem ook geen namen, dus voel je AUB niet aangesproken!).

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:19

Kajelleke"]
[quote="Lielle schreef:


Ik snap niet dat sommigen hier zo bot kunnen reageren (zie weergegeven topic).
Al eens bij stilgestaan dat mensen hier soms over hun problemen komen 'zeuren' omdat ze nergens anders terecht kunnen??? Weet nu niet hoe dat met Marije zit maar IK kan er thuis niet over praten, op school interesseert het ze de ballen en vriendinnen, echte dan, heb ik niet...Mogen we dan hier ff luchten? Dat maakt de laatste tijd vaak net DAT KLEINE verschil uit bij mij.

Ik hou in ieder geval contact met Marije en hoop dat ik tenminste hier terecht kan...

En Margreet, vond het niet zo'n geslaagde opmerking!
[/quote]

En nu moet ik toch even wat persoonlijks aan je kwijt. En ik heb erover gedacht om dit per PB te doen, maar ik denk dat er hier meer zitten die bij tijd en wijle minder in hun vel zitten, en hier ook wat aan hebben. Een kleine tip: ik denk Kajelleke, dat als jij het gevoel hebt dat dingen van je afschrijven jouw helpt, het in jouw geval zou helpen als je je een dagboek bij zou houden. Ik ben bij lange na geen psycholoog, maar als je je diepste gevoelens op een publiek forum uit, kun je heel erg bezeerd raken door eventuele antwoorden die erop kunnen komen. Je reageert nu al zeer aangebrand op sommige opmerkingen die absoluut niet naar jouw gericht zijn. Schrijf alles op in een dagboek wat je dwarszit. Toegegeven, het praat niet terug, maar je bent alles even kwijt. Ik heb in mijn jeugd ook periodes gehad dat het minder lekker ging, en bij mij heeft het wel geholpen. Ik heb ze nog steeds, en nog steeds niet doorgelezen. Maar ik denk dat als ik dat ooit eens ga doen, het mij zal helpen om dingen uit mijn verleden op hun plek te zetten.
Dit betekent niet dat ik liever heb dat je niet op bokt komt. Dit is een kleine tip hoe je kunt beginnen zelf wat aan je probleem te doen, en je steun kunt vinden bij een vriend of vriendin die haar geheim kan bewaren.

Je suis Charlie.

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:36

En ik die zeker was dat ik nooit dagboeken zou bijhouden... Misschien toch maar proberen...?
Maar ik zeg het hier omdat ik het kwijt moet en erover praten met anderen me echt wel (voor ff) oplucht. En ik weet dat ik me snel aangevallen voel, is een beschermende reactie die idd niet altijd gepast is. Ik weet gewoon nooit of ik mensen kan 'geloven' of niet, wat ik aan mensen heb .

Heb morgen op school evaluatie en ga serieus naar mijn voeten krijgen want ik heb echt nog niks gedaan dit jaar. Maar misschien dat ze nu eindelijk gaan doorhebben dat er wat mis is...

In ieder geval bedankt voor jullie steun, heb ik wat aan en sorry als ik onredelijk doe.

Verdrietig

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:28

ik hbe even dit hele topic doorgelezen, had 1x gereageer en er verder neit meer naar gekeken omdat ik d8 dat iedereen haar tog maar zou afzeiken.
Maar nu is dit topic (gelukkig) een andere kant opgegaan.
Ik ben en goede vriendin van Marije geworden dankzij bokt (heuj), ik ben een heel medelevend persoon, ik heb dan ook medelijden met Marije vanwege dr thuistoestand.
Ik wil dr ontzettend graag helpen maar ze laat dat niet toe.

Marije zit dus met ongeveer hetzelfde als jou, en volgens mij vond zij het ook fijn om dit van haar af te schrijven maar mensen begonnen haar af te zeiken dat ze neit zielig moest doen enzo.
Ze voelde zich een tijdje nadat ze van bokt was gegaan nog kloteiger dan ze was, omdat ze op bokt haar verhaal kwijt kon en nu neit meer.

Ik hoop dat ze met jou hiero op bokt wat beter omgaan.

en suc6 verder....... Scheve mond

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:37

een dagboek helpt echt als je problemen hebt. Ik heb een paar jaar geleden ook iets meegemaakt waar ik nu eindelijk een beetje overheen aan het komen ben, het doet even niet terzake wat dat is, de mensen die het moeten weten weten het ook. Maar het is echt heel belangrijk om erover te praten. En dat heb ik dus niet gedaan, ja 5 jaar later maar toen was het eigenlijk te laat. Ik heb er nu heel erg spijt van dat ik er niet eerder over heb gepraat maar ik schaamde me ervoor. Dus mensen praat erover!!!!!!! Of hou een dagboek bij, ik was ook altijd anti-dagboek maar het heeft me heel erg geholpen.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:54

Citaat:
Ik voel mij op dit moment zo ongelofelijk rot en accepteer mezelf zo weinig (zeg maar: niet) dat dit soort opmerkingen heel bedreigend kunnen overkomen...


Ik denk dat het berichtje van Cassidy in het bovengenoemde topic hier mooi op aan sluit. Natuurlijk is het fijn om van je af te kunnen schrijven, maar als er eens mensen zijn die het niet met je eens zijn, of een opmerking maken wat in het algemeen bedoeld is, en je trekt het je persoonlijk aan, dan is het inderdaad beter om je hart niet op een openbaar forum te luchten. Want juist mensen zoals Kajelleke en Marije, als ze zich al zo naar voelen, en ze krijgen een klein weerwoord oid, zoals Kajelleke zelf al zegt, dan maakt dat dat ze zich enkel nog vervelender gaan voelen. Dat is heel rot voor de medemensen (die het niet zo bedoelden) en voor de personen zelf ook.

In zo'n geval dus beter niet alle hoop vestigen op bokt!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:17

ik vroeg me ook al af waar ze was,
eigenlijk mis ik haar wel want het was een hele aardige meid volgensmij

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:15

Ireentjuh schreef:
ik vroeg me ook al af waar ze was,
eigenlijk mis ik haar wel want het was een hele aardige meid volgensmij


het is een HELE lieve meid hoor, ik heb dike lol met haar altijd!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Kajelleke
Berichten: 259
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Leuven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 09:27

jammer dat ze om deze reden niet meer komt... misschien had ze er net als ik vaak steun aan. In ieder geval ik blijf contact houden en hopen dat ze misschien toch nog eens terugkomt...

seffes evaluatie...jakkes!

je sloot je ogen, het werd donker maar de mist bleef... morgenvroeg trekt hij op maar jij zal de zon niet meer zien...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _CS_, _kimm, AhrefsBot, Cowgirl, eva1969, Ginny135, Kimmej, leintje_, mmajar, Poety, shanna_dw, xPabloBokt en 31 bezoekers