Contract verlengd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Contract verlengd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 15:17

Naar een onbepaalde tijd *LOL*
Krijg een loonsverhoging van € 0,30 per uur Haha!

Maar ik heb het gemiddeld naar mn zin op de plek waar ik nu zit. Ik heb alle vrijheid van de wereld. Kan hier leren.. internetten Knipoog Mailtjes sturen naar Jan en alleman. Maar dat is ook vrijwel alles wat ik doe op een werkdag van 8 uur.

Ik wil meer! Wil eigenlijk lekker bezig zijn.. het liefst met mensen. Zit nu meer in een hokje achteraf.
De mogelijkheid bestaat wel om binnen de huidige organisatie ergens anders gestationeerd te worden. Op erg leuke objecten zoals paleis van Justitie in Den Haag of het Amerikaanse gerechtshof waar alle oorlogsmisdadigers voor komen, alleen moet ik dan ook in de weekenden en nachten gaan werken... Iets wat ik nu niet doe.

Tja je sociale leven krijgt dan een omkeer van 180°. Al mn vrienden zijn in het weekend vrij. Ik zou dan door de weeks vrij zijn... dan is iedereen aan het werk. Dat betekent dat ik dan alleen dingen moet gaan doen.
Ik moet in de nacht gaan werken.. dan slaap ik als iedereen wakker is...

Dus ja wat geef ik op en wat krijg ik er voor terug? Het object waar ik zit is alleen dagdienst en avonddienst werken... dus heb genoeg tijd om mn sociale contacten te onderhouden. Maar om hier nog een jaar te zitten... zie ik niet zitten.. Ben dus erg in tweestrijd!

Om in deze tijd naar een andere baan te gaan zoeken.. nu ik net een vaste aanstelling heb ik gehad vind ik zeker niet verstandig! Dus blijf ik denk ik maar even roeien met de riemen die ik heb.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:35

Je kan het overwegen om ergens anders gestationeerd te worden...

Een bevriend koppel van ons werken beide onregelmatige uren (week en weekend en verschillende uren: ochtend, dag, avond, nacht) en hun sociaal leven leidt er absoluut niet onder... Het is wat moeilijker, maar we zien ze nog vaak genoeg... Je kan 's avonds afspreken met vrienden en de weekends dat je niet moet werken e.d.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:37

Gefeliciteerd met je vaste contract, en blijf idd maar even zitten waar je zit. En weekendwerk gaat je opbreken hoor, geloof me maar!

Je suis Charlie.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 16:51

@nathalie: Ik heb ook nog eens 2 paarden. Dus veel vrije tijd heb ik niet. Ik zie nu mn vrienden eigenlijk alleen in het weekend omdat door de weeks ik of aan het werk ben.. of bij mijn paarden. Als ik dat zou moeten verkassen naar doordeweeks zijn mijn vrienden moe van werk en hebben dan geen zin om nog iets leuks te gaan doen.

@Cassidy: Bedankt! Ja dit is voorlopig wel het besluit wat ik heb genomen. Ik zie er weinig in om te leven voor mn werk en paarden (waar het nu al erg op lijkt). De mogelijkheden zijn er dus als ik wil kan ik altijd nog ergens anders gestationeerd worden.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:11

Aah, lekker toch dat je nu een vaste aanstelling hebt! Geeft toch wat meer zekerheid.
Zeker nu we een beetje in een slechte tijd zitten.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:33

Gefeliciteerd!!

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd gaat worden...

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:55

Quellian schreef:


Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd gaat worden.




He bah. Dat is balen, Diane. Hoe komt dat zo??

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 18:37

Dat is K*t Quellian!! Nu hard op zoek naar nieuw werk?

Succes iig Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

astra4

Berichten: 1076
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:40

Toppie die verlenging Fem ! Ik heb ook net een nieuw contract gekregen..voor een jaar Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 21:45

Jij ook gefeliciteerd Lin!! Hebben we beide een goed vooruitzicht Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:53

Gefeliciteerd. Ik weet hoe dubbel het voelt aan de ene kant ben je blij met je vaste baan want tja hoeveel mensen raken er niet werkeloos of moeten heel hard werken voor weinig in een vieze fabriek e.d. maar toch je hebt het niet naar je zin en grote kans dat dat zo blijft. Bij mij is ie helemaal mooi. Ik werk sinds mei 2003 op kantoor vanaf het begin niets te doen maar goed ik dacht nieuwe functie moet nog komen. Niet dus 4e baan sinds dat ik werk (2001) en 4e saaie baan zonder uitdaging. Zelfs dagen er tussen met 10 minuten werk. Nu word het sinds 3 weken druk en heb ik in mei een vast contract gekregen wil nog weg. Had afgelopen november al opgezegd maar zei wouden mij houden. Ik wou niet blijven dus zei voor de grap wil loonsverhoging en vast contract. Kreeg ik het nog ook en wou helemaal niet... Maar goed we gaan rustig verder met solliciteren naar banen die ik wel wil. En a.s. een sollicitatiegesprek. Die gesprekken zal ik niet misscn hoor wel een voordeel van een vast baan he.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:33

Misschien een optie dan om terwijl je nu vast werk hebt toch rond te kijken voor wat anders, een grotere uitdaging dan je nu hebt?

Een vaste job is mooi, de zekerheid is mooi meegenomen, maar als het beter kan, waarom niet naar beter zoeken... (en dan pas je baan opzeggen als je zeker bent van ander werk)?

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 10:12

Ze hadden mij aangenomen voor iets anders dan het werk dat ik nu doe. Had ik niet zoveel problemen mee, want het is afwisselend en leuk. Nu ben ik volgens hun te jong en onervaren voor deze functie. Vind ik lichtelijk banketstaaf, aangezien ik hier dus niet op aangenomen was...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 11:36

Natalie schreef:
Misschien een optie dan om terwijl je nu vast werk hebt toch rond te kijken voor wat anders, een grotere uitdaging dan je nu hebt?

Een vaste job is mooi, de zekerheid is mooi meegenomen, maar als het beter kan, waarom niet naar beter zoeken... (en dan pas je baan opzeggen als je zeker bent van ander werk)?



Ja maar je komt weer in het traject.... proefperiode... jaar of halfjaarcontract die kan dan nog eens 3x verlengd worden... de kans is groot dat de zaken niet goed gaan....

Het is best een risico wat je neemt op dit moment. Omdat ik nu voor een holding werk, blijven de opdrachten binnen stromen.... En is er voor mij gegarandeerd werk.
Misschien als de economie beter word dat ik het risico durf te nemen.
Maar moet er nu niet aan denken om werkloos te zijn en mn paardjes weg te moeten doen voor een uitdaging die eigenlijk later ook kan Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:38

Fsoudan gefeliciteerd!

Ik zit nog steeds thuis, heb morgen sollicitatie workshop van het cwi, leren ze mij daar ook om mijn buik in te houden Knipoog

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 11:40

Wijde kleren aan teriema Haha! Misschien dat dat helpt Haha! Knipoog

Succes morgen ik hoop dat ze je kunnen helpen aan een baan!!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:34

Ik zou gaan voor hetgeen dat je het leukste vind. Ik heb ook twee jaar ergens gewerkt, waar ik de klote kwarweitjes kon doen, en verder heel de dag niets te doen had. Aan de ene kant en vooral in het begin is dat fantastisch natuurlijk, dan is het wel leuk om lekker te emailen enzo... Maar na een paar maanden heb je dat wel gehad vond ik. Ik ben nu weg waar ik werkte. En ik werk nu freelance via een uitzendbureau... Dus ik werk overal maar voor korte tijd, dat is veel leuker, en het verveelt nooit!
Het enige nadeel daarvan is dat je geen 'vastigheid' hebt. Ik zit nu ook veel beter in mijn vel! En dat is geloof ik wel het belangrijkste!

:D M2 + 8 :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Boheme, Charlottemv, Dennenboom, Edisons, Eliana, friendly, IASCrawler, Inney, Lalladidoo, Leukertje, Lucia88, maaikemuis, MissJeanny, Patriesje, Plus_en_Min, ReneeMonty, Roosch, Stybba, Suky en 180 bezoekers