HELP Spierpijn!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

HELP Spierpijn!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 00:37

na ong 2/3 weken helemaal niet gereden meer te hebben (examens enz) ging ik gister met m'n verzorgpaard maar weer eens buiten rijden samen met iemand hier van bokt, het was een rit van 3,5 ong geworden en aardig veel gegalopeerd en gedraaft, (was een superrit trouwens Haha!) en nou heb ik me toch spierpijn dat wil je niet weten haha.. als ik opsta trekken heel m'n beenspieren en in m'n bovenarmen Verward heb ik natuurlijk weer.. de rit was echt super en ik had nergens last van totdat ik vandaag wakker werd Haha! had ik eindelijk de spierpijn er een beetje uitgelopen vandaag moest ik nog een ander paard rijden (zonder hoofdstel en zadel rijden we haar) dus moet je alles met je benen doen.. ja dan raad je het al.. nu heb ik spierpijn van mijn spierpijn Tong uitsteken Haha! jaja snappen jullie het nog? haha.. maarja ik moest het ff kwijt Verward


Saphia89

Berichten: 579
Geregistreerd: 14-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:53

Wel leuk zown buitenritje ik had een paar weken geleden een les gehad..moest ik lichtrijden zonder beugels, krijg je ook lekker veel spierpijn van OK dan!


Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 13:09

haha ja daar krijg je idd ook aardige spierpijn van Haha!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:31

Ik heb nu 3 maanden niet gereden, vrees voor de eerste keer dat ik weer echt ga rijden!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:56

Ik heb dus al 9 weken niet gereden, en gisteren voor de eerste keer weer op het paard van een vriendinnetje van mij . Die zit heel anders als mijn eigen paard. Dus ik kan nu bijna niet meer looooooooooopen Bloos! Tong uitsteken ! haha! Het is maar goed dat ik hier op mijn werk lekker op een stoeletje kan zitten Haha! . Dan merk ik het niet zo erg.

:D M2 + 8 :D

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:20

vrijdag zitles gehad, en zaterdag een voetbaltoernooi van het werk. Lekker fanatiek...

Ik denk niet dat er nog 1 spier in mijn lichaam is die ik niet constant voel!

Succes allemaal!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 21:16

haha ben gelukkig niet de enige.. sterkte! Knipoog

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:58

kopje suiker water, helpt echt, alleen neit voor de lijn hihihi. Zelf heb al bijna een half jaar niet meer gereden, hopelijk mag ik gauw op het nieuwe paard 1 keer in de week ofzo, en wat zal ik dan een spierpijn hebben, hahahah

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:52

Dat heb ik nou nooit ...... Haha!
Ik ken het gevoel heel goed, heb er ook geregeld last van.
Ik hoop dat je spierpijn snel over is OK dan!

Rona, Linanda en Oackly


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Amazonbot, hoogendroog, Lanoca, Maanon_, MairiMacBran, SunnyHorse, SylS, Vagabondo, xHaithi en 35 bezoekers