[PG] 3 KWPN-ers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rocamor

Berichten: 10855
Geregistreerd: 21-11-02

[PG] 3 KWPN-ers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 12:56

Naar aanleiding van het aantal "gezocht"-topics, ga ik mijn geluk ook maar eens beproeven.

Momenteel ben ik op zoek naar een 3-tal KWPN-ers. Helaas kan ik voorlopig even geen foto's plaatsen in verband met verhuizingen enzo.

Paard 1:
Kyra, bruine merrie, geboren 28 april 1992, 3 of 4 hoge witte benen, onderbroken bles.
Concorde * Fabionne (Pion*Doruto*Epigoon)
Hoogstwaarschijnlijk is dit dier een grote E of een heel klein paard geworden. Kyra is als 3-jarige verkocht naar een meisje in Terborg. Ze heeft haar een aantal jaren gehad, maar daarna ben ik haar uit het oog verloren. Er doen verhalen de ronde dat ze in de buurt van Gaanderen moet staan.

Paard 2:
Lucky Lloyd, bruine hengst (zal inmiddels wel ruin zijn), geboren 28 jui 1993. Voor zover ik me kan herinneren had ie een kolletje en witte achtervoetjes.
Havidoff * Fabionne (Pion*Doruto*Epigoon)
De moeder van dit paard had kroesstaart en kroesmanen. 's Winters kreeg zo zo'n dikke vacht dat het net leek dat ze krulletjes had. Dit paard leek dit van zijn moeder ge-erfd te hebben.

Paard 3:
My Line B, bruine hengst (zal inmiddels ook wel ruin zijn), geboren in 1994. Ik heb van dit dier geloof ik helemaal geen foto's dus kan me (stom stom stom) geen signalement herinneren. Ik geloof alleen wel dat ie een bles had en een redelijk wit linkeroog.
Highline * Carita (Nur Primus * Furioso II).

Alle betreffende paarden zijn gefokt door HFM Weelink uit Lichtenvoorde. Ze staan echter allemaal nog op de naam van de fokker.

Ik weet dat dit (zonder foto's) niet de meest ideale omstandigheden zijn. Ik heb alleen de ijdele hoop dat 1 van de paarden nog zijn stamboeknaam draagt en dat de papieren meegegaan zijn. Dat dus iemand de paarden herkent aan de hand van de papieren.

ben benieuwd of er mensen zijn die ze herkennen.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 30-11-08 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Ivm verplaatsing [TAG] toegevoegd.

Essia

Berichten: 300
Geregistreerd: 30-11-08

Re: Gezocht: 3 KWPN-ers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 11:55

Ik kan me herinneren dat er een My line bij ons op de manege stond (toendertijd Myke genoemd, maar ik zag toevallig op de website dat hij My line heette als stamboeksnaam.) Hij is helaas wel in Juni verkocht. Ik heb het even gecontroleerd, en hij is ook in 1994 geboren, maar had geen wit oog. Hier heb je in ieder geval een link:

http://www.denieuweark.nl/content/view/776/177/

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Re: Gezocht: 3 KWPN-ers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:08

Dit staat hier niet goed, dit moet bij ''opsporing vezocht'' Ik TEM even. Succes met je zoektocht!

Rocamor

Berichten: 10855
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Gezocht: 3 KWPN-ers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 12:13

Marcha, dank je wel, vreemd dat ie hier terecht is gekomen, want heb hem ooit wel bij "opsporing gezocht" geplaatst.

Vreemd.

Ann dank je wel, jammer dat hij verkocht is, je weet niet waarnaartoe? Het paard in je link is inderdaad My Line B

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: Gezocht: 3 KWPN-ers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 13:57

Ik denk dat het topic met het omzetten van forums in de loop der jaren verkeerd terecht is gekomen, ik verplaats hem even.
VSW-->OV

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Re: [PG] 3 KWPN-ers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:36


Rocamor

Berichten: 10855
Geregistreerd: 21-11-02

Re: [PG] 3 KWPN-ers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 18:28

Even update: Kyra en Lucky zijn getraceerd. My Line heeft een tijd op de Nieuwe Ark gestaan en is inmiddels doorverkocht. Dus die zoektocht gaat verder...