Over sjors gedroomd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Over sjors gedroomd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:12

Vannacht had ik echt een nachtmerrie. Ik was in een huis en daar was sjors. Hij stond vast aan een ketting en hij moet ingeslapen worden. Hij kreeg een spuitje en je zag hem vechten. Toen viel hij om, op mij... Ik schrok wakker. Toen ik weer sliep, droomde ik precies hetzelfde, hij stond aan een ketting, kreeg een spuitje, vocht ertegen en hij viel op mij. Iedereen liep weg, en ik maakte zijn hoofd los, die hing nog rechtop, omdat hij nog vast zat aan de ketting. Toen ik hem los had gemaakt, werd hij wakker, stond op en liep zomaar weg Scheve mond
In het echt is hij dus ook ingeslapen, maar dat is al anderhalf jaar geleden. Ik denk dat er nu weer van alles terug komt door mijn nieuwe verzorgponys. Ook een bonte en ook daar men ik mee. Maar toch lijken ze helemaal niet op elkaar.
Maar in ieder geval, sjors ik denk heel veel aan je en ik mis je ontzettend...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:08

Ik denk dat je door Humpie toch heel veel aan Sjors word herinnerd en dat je de dood van Sjors nog niet helemaal een plekje hebt kunnen geven.
Misschien voel je je wel schuldig tegenover Sjors en dat dat in jou droom naar voren komt omdat hij ineens bij je vandaan loopt.
Ik weet verder niet veel van dromen maar dit is wat het eerst in me opkomt als ik je verhaal lees......misschien zit ik er wel heeeeel ver naast hoor Scheve mond
Sjors is trouwens een ontzettend poepie om te zien, aan zijn uitstraling kan je zien dat het een heel lief ponytje was..... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:41

Ja, ik denk ook zoiets, geen tijd gehad om het te verwerken ofzo. Het was ook een heel lief ponytje, mijn beste vriend Lovers

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 19:54

wat een nare droom je zal hem nog vast net als jaculine zegt nog gen plkje hebt kunnen geven maarja hij lijkt zoveel op een pony die ik ken sprekend Lachen hij is lief hoor Lovers

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

xSorayax
Berichten: 117
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Bergen Op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:35

Meske togg ik weet niet echt wat ik hierop moet zeggen!! Het is iniedergeval kei rot dat het allemaal zo moet gaan en ook dat je der nachtmerries over krijg !!!Maar super veel sterkte ik ben der voor je me pbknop staat duss altijd aan!! (K)

Hoeveel moeten er nog komen,hoeveel moeten er nog gaan??....R.i.p Theo

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:10

Scheve mond Sjors lijkt op een shetje die ik heb ingereden Scheve mond

Probeer er zoveel mogelijk over te praten want dan kan je het beter verwerken dan krijg je ook geen nachtmerries meer Ach gut

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:11

wat een poepie trouwens.
inderdaad veel over praten. dan weet je het gauw ook nie meer

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:34

TeamSpirit schreef:
inderdaad veel over praten. dan weet je het gauw ook nie meer


Verward Hij blijft altijd bij me, hij houdt een plaatsje in mijn hart. Zoiets vergeet je niet meer en zeker niet als ie heel belangrijk voor je is....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, midori en 103 bezoekers