Foto's, mijn hengst voor het eerst onder het zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Foto's, mijn hengst voor het eerst onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 22:26

Ben bezig met het beleren van mijn hengst van net 3 en het gaat super goed Haha! van de week heb ik het zadel er los op gehad (zonder singel of sjabrak) en vandaag heb ik het hoofdstel en het zadel er op gehad. Zoals je op de foto's kunt zien boeit het hem allemaal helemaal niks, het bit in doen ging even moeilijk maar verders ging alles super Schijnheilig heb hem in de padock los laten lopen (longere zonder lijn) en na een paar keer reageerde hij al op mijn commando's terwijl hij het voor het eerst deed. Als ik draf zei draafde hij gelijk aan zonder het aansporen van de zweep Haha! bij stap ging hij gelijk stappen en draaien kent hij ook al (van hand veranderen) dus hij leert alles super snel. En hij heeft niet eens gebokt Vingers aflikken terwijl het dus de eerste keer is dat hij opgezadelt was OK dan! Heb hier een paar foto's van hem onder het zadel die ik vanmiddag gemaakt heb Haha! Hoe vinden jullie hem zo onder het zadel? Haha!

Enne graag geen commentaar over het feit dat hij hengst is!!

Hier een fototje in de stal, hier heb ik hem net opgezadelt en zoals je ziet staat hij er super relaxt bij Lachen en dat kale plekje is van het chippen Tong uitsteken

Afbeelding

Dit is een super goede vriendin van mij die me helpt met me paardje.
Afbeelding

Het halster heeft hij trouwens om omdat hij dus voor het eerst ook het bit in heeft en het niet echt fijn is voor hem als ik er dan gelijk aan zit in zn mond, dus vandaar het halster er omheen Lachen

Afbeelding

en nog een fototje Haha!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YADfAq0bzhbkaR91llCgcCEySpD3cMoEHNI7tm7HgFo*vxUp!duiYLKbSE9QjDWjKQh8GZjIrtjdjYujXp1lkf8n8BSqgKgCsU5dKJt0!6j5Zhe1azG2RpsP1zK!XnGJaRPrbaxPvQ3Xcl8CTW96aQ/Kopie%20(2)%20van%20IMGP0972.JPG?dc=4675475361299066768[/img]


Ayasha
Blogger

Berichten: 57911
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:29

leuk joh!
dat ze nou nog maar een keer zeggen dat je geen hengst aan kan! hij staat er echt zo bij van: zow! mag ik nou een snoepje nu ik zo braaf ben o:)
echt een mooi paardje!
nog veel succes met hem

wat kijkt je vriendin op die laatste foto raar *LOL* Nagelbijten / Gniffelen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:32

mooi paardje hoor! echt supper braaf lijkt hij!
mooie foto's

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:48

O wat een vreselijk koel beest!
En wat ziet ie er gezond uit, volgens mij verwen je hem wel een beetje hoor haha Knipoog

Ayasha
Blogger

Berichten: 57911
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:54

mag toch ? Lachen
hij is niet te dik Knipoog en hij is braaf genoeg om verwent te worden *LOL*

ben benieuwd wat die ene van het vorige topic nu gaat zeggen hoor breitling *LOL*

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:57

Ik vind het een leuk ding hoor!
Hij lijkt mij een ontzettend rustig beestje, zo vanaf deze foto's gezien.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 09:33

Haha ja hij is echt super makkelijk (voor het zadel en hoofdstel ) heb ook een vliegen deken voor heb gekocht maar hij had nog nooit een deken opgehad dus hij begon een beetje te flippen toen ik die opdeed en toen de wind er onder kwam in de wei ging die helemaal flippen en daarna durfde hij niet meer te bewegen Tong uitsteken hij durfde zelfs zn hoofd niet naar beneden te doen om gras te eten maar dat gaat steeds beter Haha! Enne over dat verwennen, hij krijgt af en toe een appel of een wortel en soms oud brood van thuis, meer niet Vingers aflikken Als ik iets nieuws met hem gedaan heb, zoals gister helemaal opzadelen en peesjes om dan krijgt ie wel een wortel extra Tong uitsteken


pharagirlke

die van mijn vorge topic die zei dat ik te weinig ervaring en te jong ben voor een hengst en hem snel zou laten ruinen omdat ik hem niet aan zou kunnen Verward die laat haar reactie maar weg want daar zit ik echt niet op te wachten Haha! En wil niet dat mijn topic weer gesloten word door ruzie Schijnheilig

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:17

pharagirlke schreef:
mag toch ? Lachen
hij is niet te dik Knipoog en hij is braaf genoeg om verwent te worden *LOL*

ben benieuwd wat die ene van het vorige topic nu gaat zeggen hoor breitling *LOL*


Ja natuurlijk, elk paard hoort wel verwend te worden als ze maar niet verwend gaan doen! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:23

Prachtig paardje heb je hoor!!
Zo te zien doet het hem echt geen donder. Alleen maar fijn toch?!

Bekende naam op dat dekje trouwens Knipoog

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:32

aaaaaah wat een schattig paardje zeg Lovers
echt zo'n GVR Tong uitsteken
wat staat er eigenlijk op het dekje? Bloos

'In het land der blinden is eenoog koning'

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 11:02

Op het dekje staat het kwpn logo en de naam El Capone maar dat is nog van mijn vorge paard Bloos Ga vanmiddag mijn nieuwe dekjes halen Haha! (waren besteld Tong uitsteken )

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 11:03

Als die net zo makkelijk is als ik er op ga zitte ga ik ook geen zand happen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:40

Breitling schreef:
Op het dekje staat het kwpn logo en de naam El Capone maar dat is nog van mijn vorge paard Bloos Ga vanmiddag mijn nieuwe dekjes halen Haha! (waren besteld Tong uitsteken )

Hebben jullie El nog eigenlijk?


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 11:44

Nee al heel lang niet meer. Mijn broer had geen zin meer om elke dag te rijden en mijn vader kon ook maar 1 of 2 keer in de week en ik had mijn handen vol aan mijn pony die nog zo groen als gras was. En was toen een jaar of 12 dus had genoeg huiswerk van school Tong uitsteken Heb ze wel een tijdje allebei gereden maar had daar gewoon te weinig tijd voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:45

Breitling schreef:
Nee al heel lang niet meer. Mijn broer had geen zin meer om elke dag te rijden en mijn vader kon ook maar 1 of 2 keer in de week en ik had mijn handen vol aan mijn pony die nog zo groen als gras was. En was toen een jaar of 12 dus had genoeg huiswerk van school Tong uitsteken Heb ze wel een tijdje allebei gereden maar had daar gewoon te weinig tijd voor.


Zonde dat was toch een mooi beest. Maar deze mag er ook zijn hoor Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 11:47

Vind ze alle 3 mooi Haha! el capone, nadine en deze Tong uitsteken

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:58

Een mooi beestje om te zien..dat belooft nog wat.
Ik zou wel uitkijken.. je legt hem voor het eerst in de stal een zadel op. Als ie dat niet wilde zou ie raar doen en je goede zadel beschadigen..
succes verder!

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:00

Breitling schreef:
Vind ze alle 3 mooi Haha! el capone, nadine en deze Tong uitsteken


Inderdaad OK dan!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 12:10

Branca schreef:
Een mooi beestje om te zien..dat belooft nog wat.
Ik zou wel uitkijken.. je legt hem voor het eerst in de stal een zadel op. Als ie dat niet wilde zou ie raar doen en je goede zadel beschadigen..
succes verder!


Hij had vorge week al een keer het zadel opgehad maar dan zonder singel en hij verzette geen stap dus daarom heb ik het in de stal gedaan, hij is zo super braaf, hij doet niks verkeerd. Maar bedankt voor je reactie Haha!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:15

Zijn papa heeft dit weekend weer goed gepresteerd in het ZZ Licht!! gedeeld 2e achter Anky met Ictenos (weet niet hoe je het schrijft Haha!)
met bijna een score van 65%!!

Ennuh ik vind hem super!! maar dat weet je al he Knipoog

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 12:19

Haha! ja dat weet ik al. Hoop dat ie zn papa achterna gaat Tong uitsteken Hij ziet er wel net zo uit als zn papa dat heeft ie al mee Knipoog nu de rest nog Vingers aflikken

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:26

Leuk paardje, en wat tof dat hij zo snel leert..
mooi paardje hoor

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 12:43

Lampje schreef:
Leuk paardje, en wat tof dat hij zo snel leert..
mooi paardje hoor


Ja ik snap er echt helemaal niks van Scheve mond ik doe 2/3 keer iets met hem en daarna begrijpt ie me gewoon, liet hem 2/3 keer aan draven met commando draf en dan met de zweep, en daarna zei ik draf zonder zweep er bij en hij ging gelijk draven OK dan! liet hem 2 keer draaien ook met de zweep omhoog, daarna ging ik op de hoefslag staan en draaide hij gelijk al uit zichzelf Scheve mond Als die nou alles zo snel leert Tong uitsteken Maar vind het wel super leuk dat hij het zo snel oppakt OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:44

MoOOOOI

Ayasha
Blogger

Berichten: 57911
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:44

is wel leuk ja! met mijn ruin ben ik nou al 2 maand aan het oefenen met die commandos en hij vertikt het nog Scheve mond

wil jij niet een keer komen? *LOL*

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 119 bezoekers