Grappige mensen.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ikkem
Berichten: 83
Geregistreerd: 06-10-03

Grappige mensen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 16:37

Ik ben gister met iemand nog lekker een rondje in het bos gaan rijden zonder zadel. We reden een stukje door een wijk en de ponys wilden niet meer verder want er was iets wat ze blijkbaar erg eng vonden Tong uitsteken
Stonden daar van die mensen, ja had je maar een zadel op moeten doen...haha dat werkt wel tegen het bang zijn.
Toen we verder reden hoorde ik ze nog zeggen, dat is gevaarlijk zeg, in het bos rijden zonder zadel.

Wie heeft er nog meer verhalen over niet-paardenmensen die 'goede adviezen' geven?

lufyadjin

Berichten: 44
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:05

Ik weet wel waar ik mij aan erger: mensen die denken dat paarden het leuk vinden als je gaat toeteren Verward , of gelijk achter je aan optrekken bij het oversteken!! irritant...
xxies

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:27

Jaa.of zeggen: dat paard is te dik, hij moet meer beweging hebben...en daarna brood geven Verward Of: ga er eens opzitten? Nee hij is nog te jong , O, maar hij ziet er sterk uit Haha!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:08

Ik ging een keertje met mijn vroegere verzorgingpony buitenrijden en we reden door een woonwijk. Op een gegeven moment stond er een man bij het raam, en die maakte een hinnikgeluid. Het leek zo echt, dat die pony toen ging terughinniken, was best grappig Lachen

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:07

Weet je wat vervelend is: Als er een leuke jongen op een scooter langs komt en hoi zegt, maar dat je net in een hele lekkere rengalop zit en dat je even geen hoi terug kan zeggen.........bluh, jammer. Maar idd zijn mensen die het beter weten heel irritant.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:30

Zo was er eens een man die heellangzaam achter Amber ging rijden toen ik door het dorp reed.
Hele tijd een beetje half gas geven en maar dicht achter me blijven.
Amber werd er wat nerveus van en ging dribbelen en slingeren, ikliet de man weten met mn arm dat hij wel langs kon rijden.
Maar hij bleef maar achter me zitten.
Ik draaide me om en riep : Toe nou maar, ga er maar langs.
Komtie naast me rijden, raampje open, zegt hij : "Als je je pony niet aankan moet je niet buiten gaan rijden"

euh huh ?? Als hijnou niet zo idioot dicht achter me was blijven rijdenmaar gewoon doorgetuft
was, was er niets aan de hand geweest

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:48

Haha, maar die man dacht nog behulpzaam te zijn, op zich ook wat waard *LOL*

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:44

Of van die mensen die je uitschelden voor dierenbeul als je op straat loopt zonder dat het paard ijzers onder heeft.

Waarom mag dat niet, meneer?
Dat hoort niet, jij loopt toch ook met schoenen?
En een hond dan of een kat?
Even stilte, ja maar vroeger was dat wel zo, anders had je toch niet zoveel smederijen?

Ik leg niet eens meer uit dat zijn hoeven hard genoeg zijn en zonder beter kunnen groeien en bewegen.