YES!!! Weer een nieuw paard erbij!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

YES!!! Weer een nieuw paard erbij!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-02 22:46

Gisteren heeft de staleigenaar 2 nieuwe paarden gekocht. Een Flemming x Roemer en een Ulft x Doruto. De Ulft is een vosje en ik vond het meteen een heel leuk paardje. Het is een merrie van 11 jaar en is L2 dressuur. De flemming is een hele grote reus van 4 jaar en heeft alleen maar een zadel op gehad en er heeft iemand opgezeten. De staleigenaar kwam vandaag naar mij toe toen ik mijn eigen lieve Metel aan het poetsen was Lovers . Hij kwam met de vraag wat ik van de merrie vond?? Ik zeggen: ik vind het een heel leuk paardje alleen ze is heel erg druk. Dat komt ook wel omdat ze nieuw is maar een hittepetit is het wel, maar wel een heel tof beestje. Nu heeft de stal eigenaar gevraagt of ik de merrie wil verzorgen?? Ikke helemaal blij en ik zeg ja is goed. Ik mag haar rijden en verder alles meedoen wat ik wil. Ik ben echt heel happy. Vandaag heb ik er losgegooit en O wat loopt ze mooi Bloos . Ik ga zaterdag haar rijden en de rest van de week lekker laten wennen. Het enige is dat ik er nu 3 heb om te doen Bloos Clown . Allereerst natuurlijk mijn eigen Metellica Lovers (hij blijft the only one!!! Lovers ) en dan het paardje van Roel 4x in de week en zo veel mogelijk Ilse de merrie. Wel druk maar ik heb er de tijd voor. Ik ben echt heeeeeeeeeeeeel blij!!!! Ik neem zo snel mogelijk de Digicam mee voor een paar shotjes!!! Cool

Groetjes van een hele super blije Tamaar Party!! *LOL*



Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:51

Wat een mooie kans! Echt gaaf! Succes met alle paarden. Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:52

zo wat gaaf voor je!! zal je ut wel heel druk krijgen he met 3 paardjes Cool tssk... bofkont Bloos :d

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

June_oud
Berichten: 26
Geregistreerd: 26-01-02
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 01:28

Leuk! Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

pokemon

Berichten: 88
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 14:47

mijn vriendin en ik gaan ook een paard halen en die zetten we dan inn een schuur leuk he?

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 17:29

Inderdaad het enthousiasme van Tamare straalt er af. Ik ben ook blij dat ze deze kans gekregen heeft. Ik hoop dat het goed gaat en dat ze er ook veel plezier van zal krijgen.

Veel greetz,

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:15

Wat tof dat je haar mag rijden en alles. he ik wacht op je pictures!!! Leuk man! Veel plezier en succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, ardanwan, Bielsje, Lanoca, petraaken en 131 bezoekers