Rare vraag: grootte van een koker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Rare vraag: grootte van een koker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 21:15

Tsja, hoe breng ik dit niet te raar Haha!.

Mij viel op dat Sjors een vrij grote koker heeft. Als je rijdt, bengelt dat ding ook een beetje, zonder dat er iets van zijn geslachtsdeel uitsteekt. Ik heb eens bij andere ruinen gekeken en mij leek die van Sjors behoorlijk fors in vergelijking met andere ruinen Bloos! .

Nu vroeg ik mij af of jullie hier iets van weten. Krimpt dat ding misschien naarmate het paard ouder wordt? Heeft het ermee te maken dat Sjors op latere leeftijd gecastreerd is (vorig jaar mei)? Of is het net zoals bij mensen dat het zaakje van de ene man nu eenmaal groter is dan van een andere Schijnheilig Haha! ?


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:27

Ik denk dat het ene zaakje groter is dan het andere Haha!
Maar je hebt een vrij groot paard, dus dan is alles onder ook redelijk groot *LOL*
Teminste mijn vriendin haar Ruin heeft dit ook heel erg.
(Klots, Klots) hoor je dan vaak ook..

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:33

Sjors heeft grote voeten dus ook een grote koker Knipoog Harry heeft kleine voeten en een kleine koker...

...Dreaming with my eye's wide open...

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:34

Ik heb zelf het idee dat het komt omdat Sjors na zijn castratie een forse ontsteking heeft gehad.
Hoewel ik hem op de beste methode heb laten castreren (ben even kwijt hoe het heet, liggend onder volledige narcose in elk geval) en heel stipt ben geweest met beweging en afspuiten, hebben we een ontsteking helaas niet kunnen voorkomen.
En het was zo dik als een basketbal!
Ik heb zelf het idee dat dit het gevolg er een beetje van is......

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 09:45

Hmm, bij Spike bungelt het ook in draf maar zo te merken heeft hij er geen last van dus maak ik me er ook niet echt druk om Lachen. Misschien is zijn zaakie wat groter dan die van de doorsnee shet Knipoog.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 11:17

Levy schreef:
Ik heb zelf het idee dat het komt omdat Sjors na zijn castratie een forse ontsteking heeft gehad.
Hoewel ik hem op de beste methode heb laten castreren (ben even kwijt hoe het heet, liggend onder volledige narcose in elk geval) en heel stipt ben geweest met beweging en afspuiten, hebben we een ontsteking helaas niet kunnen voorkomen.
En het was zo dik als een basketbal!
Ik heb zelf het idee dat dit het gevolg er een beetje van is......


Klinkt aannemelijk. Beter dan het grote voeten, grote koker verhaal Schijnheilig *LOL* .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, BingBot, DenB en 105 bezoekers