mountainhorse riding boot

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

mountainhorse riding boot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-02 17:10

bij divoza hebben ze van mountainhorse nu een hele mooie lederen laars. et is een luxe laars met rits. ik ben benieuwd of hier iemand is die ze heeft en hoe ze bevallen. ik wil nl gaan sparen voor deze laarzen.


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:57

Ik weet welke je bedoelt, maar ik heb ze niet. Ik heb Mountian Horse Easy Rider Steel schoenen, met chaps daarboven. Ideaal met lange bosritten (en dus ook met de endurance). En oersterk....

Ze ondersteunen goed je voet, en de zool is van speciaal materiaal dat niet zo in je beugels blijft plakken als rubbere zolen. Deze schoenen zijn ook redelijk hoog, en ik wil nooit meer anders! (ben al aan m'n derde paar bezig....)

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 18:40

edit
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 06-02-02 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 18:44

Groot nadeel van de Mountain Horse laarzen: de ritsen. Dat is sowieso al een kritiek punt, maar ik zie ze met dat probleem met bosjes terugkomen Lips are sealed Dit wordt echter wel zonder kosten teruggestuurd naar Mountain Horse en daar gerepareerd, en hopelijk zijn ze bezig met laarzen met betere ritsen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 20:22

Klopt helemaal, ik had ze 2 weken en de rits ging al stuk. Maar... kosteloos opgestuurd en nieuwe ritsen erin gezet. Kreeg voor het lange wachten een Mountain Horse cap erbij Haha! .

Ze lopen en rijden heel fijn, je hoeft ze niet in te lopen, stapt zo in en uit, plakken aan het zadel net als andere leren laarzen en zijn lekker stoer. Alleen kun je ze niet bij een dressuurwedstrijd dragen.

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!


rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:45

ik heb ze al een jaar! echt super Knipoog en de ritsen zijn gelukkig nog heel (zal ik gewoon eens mazzel hebben? Haha! ) ik vind ze echt zalig zitten, lekker warm in de winter en koel in de zomer
super laarzen wat mij betreft!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 23:22

Bedoel je de Mountain Horse High Rider??? Wow, die zou ik echt heel erg graag willen hebben, precies mijn laars. Maar helaas... beetje duur haha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 23:25

ikke heb ze ook nu een paar maanden.

en ik vind ze echt geweldig Haha! warme voeten en ze lopen lekker!! Cool

okee het is aardig wat centjes maare ik vind het ze alles waard!!

Pling

tja....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duran123, Pony2024, Trendiction en 112 bezoekers