het was dus 3 keer niets

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

het was dus 3 keer niets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-02 12:47

Zondag ging ik kijken bij mensen die hulp nodig hadden met hun paarden. Dus ik ging zondag samen met mijn moeder opzoek naar dat huis( die huisnummers daar zijn echt moeilijk te vinden Frusty )toen kwamen we bij dat huis. Dikke vrachtwagen voor de deur, eigen wasplaats, een longeerbak, een grote rijbak en natuurlijk een dikke villa ernaast. Zo wil ik dus ook wel wonen *LOL*

Er was een man in die longeerbak bezig met een hengst. Dat paard liep zo kreupel als het maar kon, dus ik vroeg me ook af wat die man nou eigenlijk aan het doen was. Dat paard had het touw losgerukt en was rondjes aan het lopen. Die man kreeg hem niet te pakken. Dus ik vroeg of ik misschien moest helpen. Nee dat hoefde niet Frusty
Toen kwam er een vrouw aan,en die ging een beetje vertellen blablabla. Die man had het paard alweer te pakken en ging ermee naar de poetsplaats. We vroegen ook wat er met die hengst was. Hij had iets aan zijn hoef, in zwolle konden ze er neits meer aan doen. Maar hij zei dat het beter ging dus ze maakte hem niet af. Ik zag er echt niets goeds aan, het was zo zielig gezicht om dat paard te zien lopen Verdrietig

We gingen langs de paarden, allemaal dik in de Z. Eentje was een dikke luchtzuiger. Maar ik zag niet zo'n ding om het tegen te gaan. En een ander paard was een dikke wever Frusty (volgens mij nog 1 ander paard ook, maar dat kon ook alleen zijn omdat ie graag naar buiten wou) Ze vertelde niet de namen van de paarden, alleen iets vaags. Ze vroegen wat ik later wilde worden, welke school ik zat. Ik dacht toch echt dat ik daar was om paarden te verzorgen?? Verward
Toen vroegen ze wel iets over paarden. Ze vroegen waar ik rijd. Dus ik zeg zo manege die en die. Die man begint er meteen op te hameren dat ik manegepaarden moet vergeten en dat dat niks is. Ik had echt zoiets van "man hou je bek, dat weet ik zelf toch ook wel!Ik ben toch niet achterlijk!!" en daarbij heb ik ook vzpaarden gehad, en dat waren ook geen manegepaarden hoor.

Na een kwatiertje gingen we al weer weg. We werden zowat weggekeken. Die man zat vaag te doen en ik wist toen nog niet wat nou de bedoeling was, wat ik dan moest doen en alles. Daar werdt niks over verteld.
Ik heb besloten het niet te gaan doen. Ze behandelde me net alsof ik niets wist of niets kon. Alsof ik geen hengst vast kon houden. Alsof ik geen paard naar de wei kon brengen. In hun advertentie stond dat ze hulp nodig hadden bij de verzorging van die paarden. tssssk ga dan niet doen alsof iemand, die best wil helpen, niets kan Frusty

de zoektocht naar een ander vzpaard gaat weer verder Haha!

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 13:05

Zo zie je maar, met geld kan je een heleboel mooie dingen kopen,.... maar verstand van paarden en fatsoen in de omgang met anderen...tja, die dingen nou net niet....

Is toch jammer.... Extreme duivel

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 13:21

T'is jammer dat je zover weg woont, ik kan nl nog wel wat hulp gebruiken bij de paarden!!
Veel succes verder met zoeken

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:40

inderdaad dees, zo zie je maar weer....
wat onfatsoenlijk zeg. Ik zou ook weggegaan zijn.
Ze hebben in principe jou nodig. jij hun niet. toch ?


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 21:38

Tja van sommige mensen krijg je gewoon geen hoogte. Maar succes met het verder zoeken, eens moet het toch lukken. *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 11:01

dat zijn meestal allemaal capsones mensen, die mag ik ook niet
nee joh, ga jij nou maar op zoek naar een viervoeter die jou hulp echt kan gebruiken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Googlebot, siloux, SusanH en 42 bezoekers