strandrit noord-holland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

strandrit noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 20:55

We hebben besloten om iets leuks te gaan doen als bokt meeting, dus wilde we graag een strandrit organiseren, dat is voor iedereen met een eigen paard vanaf 14 jaar. Je moet er wel op eigen vervoer heen komen, en het is in Bergen (omg Alkmaar) Daar bij het Johanna's hof ( pannenkoekenhuis) is een grote parkeerplaats midden in de duinen, waar het een mooie gelegenheid is om met de trailers heen te komen. We zorgen zelf voor duinkaarten voor iedereen, en de kosten zullen ongeveer 7 euro 50 zijn. We gaan dan 2 uur naar het strand door de duinen, en door de duinen weer terug.
We hopen dat jullie dan ook mee willen gaan , en als mee wilt stuur dan even ee pbtje, en schrijf even hoe oud je bent, en op wat voor pony/paard je komt, (dat is even makkelijk om te weten)
Je kan ook natuurlijk met een groep ruiters komen van de pony/paardenclub ofzo.
Er is helaas geen mogelijkheid om met paard en wagen te komen.

Omdat we dus niet vanaf een manege vertrekken is het niet mogelijk om een paard te huren (sorry)

Er zijn stallen achter het restaurant en daar is dan ook een mogelijkheid om water te halen.
De datum zal 1 april worden dat is 2de paasdag

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 21:55

Ik wil even zeggen dat het Johanna''s hof in CASTRICUM is!

Dat is een heel eind verder dan Bergen.

kan helaas niet mee wegens een geblesseerd paard Huilen

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:31

Castricum is me toch te ver weg...Ik weet waar johanna's hof zit en dat is vanuit den helder een heel eind rijden Huilen
Er is op tien minuten stappen van mijn stalletje ook een grote parkeerplaats en een strand, dan maar alleen rijden *LOL* Als er mensen willen komen kan het altijd Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:48

welk strand bedoel jij gomir? ik kan er nooit op komen al die namen..geef mij maar het dijkgatbos hihihih
ik wil best naar het strand maar dat vind ik ook iets te ver....

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:56

Bij duinoord(tussen j'dorp en den helder), dan kom je bij strandclub citadel op het strand. Ben de naam even kwijt. Volgens mij is het gewoon afslag duinoord/donkere duinen *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:38

ja of bij mij bij Callantsoog is een grote parkeerplaats en strand, maar duinoord is idd veiliger om paard uit te laden enzo het is lekker beschut daar die parkeerplaats.

gosha

Berichten: 171
Geregistreerd: 03-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 22:55

ja sorry stom van dat Castricum, maar ik was even in de war met iets anders. Stom stom stom. Maar heeft er iemand zin om mee te gaan????

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:58

ja ik wil wel, maar om nou op wedien mee te gaan, lijkt me neit zo heel slim Lachen kijk maar in me profiel...