New York?Iemand weleens geweest?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

New York?Iemand weleens geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:46

Zijn hier mensen die weleens in New York zijn geweest?
Ik ben namelijk van plan er over enkele maanden een weekje heen te gaan,waarschijnlijk alleen(ik ben 23)
Nou zou ik het leuk vinden om eventuele ervaringen en tips te horen.
Where to go,what to see.........




Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:46

nou... ik ben niet verder gekomen dat de discotheek hier die new york heet Tong uitsteken

Volgensmij moet het best mooi zijn! Vind je alleen zo'n end weg niet 'eng'?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:04

ja,ergens vind ik het heel eng hihi
maar aan de andere kant is het om persoonlijke redenen echt eens goed voor me,om op mezelf terug te moeten vallen.

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:21

Ik heb een tijdje op Long Island gewerkt, toen ging ik ook regelmatig shoppen en gewoon rondhangen in NY. Moet eerlijk bekennen dat ik ook behoorlijk de tourist heb uitgehangen...naar het empire state building, twin towers (jaja het was al lang geleden), vrijheidsbeeld (vond ik niet echt de moeite waard, en DRUK!) etc. Central park is gewoon altijd leuk, je kunt een paar skates huren en dan een beetje rondrollen en rare joggende Amerikanen spotten...vond ik altijd wel leuk. Of je gaat er picknicken. Uitgaan deed ik eigenlijk altijd op Long Island, geen idee waar je daarvoor in NY moet wezen. Enne....

WINKELEN!!!!!!

is toch wel heel leuk....

Oja....

Mag ik stiekem mee in je koffer? Haha!

Heel veel plezier daar, en ook in je eentje vermaak je je daar vast prima!

edit: als je echt geen week zonder paarden kunt weet ik nog een hele leuke manege op Long island Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ellebel op 07-06-04 07:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:22

Ja ik ben er 4 dagen geweest!!!
Helemaal te GEK GAAF FANTASTISCH Haha! (The Big Apple staat sindsdien op numero 1 bij mijn favo steden)

Ik ben op het Empire State Building geweest, en in Central Park wezen skeeleren (echt heel erg leuk) en s'avonds natuurlijk naar Broadway & Time Square geweest en je ogen uitkijken OK dan!

Vergeet niet naar Macy's te gaan, ook erg de moeite waard, en
Je zou eens op google ofzo moeten kijken voor leuke ideeen in New York, weet zeker dat er voldoende te vinden is!

Ik wil volgend jaar ook midweekje gaan, in mn eentje, dus dan kan jij jouw ideeen weer doormailen Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 08:35

ja hélemaal geweldig Haha!
Ben in 2001 een week in mijn eentje geweest, als startbasis van een rondreis. Vervolgens vlogen er een stelletje debielen met vliegtuigen in de twin towers... Ik wil dan ook absoluut weer terug.

Liefst eigenlijk deze zomer nog, aangezien weer niemand mee kan/wil op vakantie wordt het vast weer een weekje NYC all by myself. Als je een goed hostel zoekt: Jazzonthepark.com. Organiseren een wekelijkse bbq, een bezoekje aan Ricki Lake, erg leuk allemaal. Ook moet je een metro-week-kaart kopen, dat scheelt je een hoop centen. Goedkoop naar een theatervoorstelling kan je op Broadway via de ticketboxes die daar staan, en je moet natuurlijk even vanaf het enorme Internetcafe op Tmes Square laten weten hoe het met je gaat! Gratis Internet is te vinden in de NY Library, die is sowiezo een beoekje waard. Heel veel plezier, en mocht je juli/augustus willen gaan wil ik wel mee als reisgenoot! Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:35

he wat leuk,toch nog meer mensen die New York geweldig vinden:)
Ik kan dus niemand vinden die met me mee wil(onbegrijpelijk toch)dus dan maar alleen.
Ik had eerst zo in juli gepland te gaan,maar dat leek me minder verstandig gezien de hevige hitte in de stad.
Dus dan maar wat later.

Ik heb in elk geval al een reisboek van New York gehaald,met allerlei handige tips enzo,en ook alle hotels erin beschreven,de wijken waar je wel en niet moet zijn enz.

meer tips,altijd welkom!!!!!!!!!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:51

Ik ben er 2x geweest en heb er onwijs van genoten. Iedere keer tripjes van maar een paar daagjes.

Tja, wat je moet doen en zien geen idee. Ik ben door hele goede kennissen daar wat rond geleid. Ik heb heel veel gezien, van de hele rijke buurten tussen de grote sterren(waar hij ook in woonde) tot de heel gewone simpele buurten(waar zijn dochter woonde). Dat is wel heel leuk dat je overal wat van mee gepikt heb.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:07

grappig dat er inderdaad zoveel mensen zijn die gewoon lekker in hun eentje gaan Haha!

Misschien idee voor New York fans, boktmeeting in big apple Knipoog

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:59

Oh nee, nog nooit geweest, maar dat je niemand kan vinden die mee wil, dat snap ik ook niet.
Ik heb totaal geen geld, maar anders Knipoog

gewoon geen onderschrift :D

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:10

Citaat:
mocht je juli/augustus willen gaan wil ik wel mee als reisgenoot!

Pling

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:37

Nee nog nooit.
Maar het is denk wel leuk.
Alvast veel plezier.

_______.·:*´¨`*:·.YaLNiZKuRT.·:*´¨`*:·._________


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _KimmeL, anji, Annemiekev, Boheme, cariena1, colinneke, ellen05, Googlebot, GrapeshotBot, grizzlybear, horzieloverr, Keizerinnnn, Lijsken, maitestar23, ManonGrr, ontherun, Sabine, xAlice, zonnebloem18 en 44 bezoekers