J.Lo & Marc Anthony??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

J.Lo & Marc Anthony??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 15:03

Ik hoor net op de radio dat die gisteravond zijn getrouwd?

Volgens mij was hij pas gescheiden van zijn vrouw. Jeetje die laten er ook geen gras over groeien!

Bron
Citaat:
Volgens de bladen US Weekly en People Magazine is zangeres Jennifer Lopez (33)nauwelijks zes maanden na haar verloving met Ben Affleck in het huwelijk getreden met zanger Marc Anthony (34). De bescheiden ceremonie vond plaats bij J-Lo thuis

Anthony is pas vorige week officieel gescheiden van zijn ex-vrouw - van Dayanara Torres, voormalig Miss Universe. Voor Lopez is dit alweer haar derde huwelijk nadat eerdere pogingen met Ojani Noa en Chris Judd mislukten. Die huwelijken duurden beide net iets meer dan een jaar. US Weekly zegt foto's te hebben kunnen maken van de trouwerij. De roddelpers hield de relatie tussen de twee al langer in de gaten.

Lopez heeft haar relatie met Anthony goed buiten de pers weten te houden. Haar vorige verloving met Ben Affleck werkte als een magneet op de roddelpers. Lopez en Affleck waren bijna getrouwd, maar door de voortdurende mediabelangstelling werd het huwelijk naar eigen zeggen afgeblazen.


Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:17

Goh dat had ik niet zo snel verwacht.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:21

Haha ik wist wel dat ze wat hadden, maar dat ze zouden gaan trouwen zo snel al.. Niet goed snik die twee Tong uitsteken

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:25

En volgende maand is de scheiding waarschijnlijk weer...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:34

Ik ken die twee alleen van hun duet No Me Ames, is ook al weer een tijdje terug, was wel heel erg mooi gedaan. Verder, hun feessie, ze mogen dan wel beroemd zijn, maar hebben ook recht op een eigen leven, en als zij zin hebben om nú te gaan trouwen. Dan moeten ze dat ook maar doen, sowieso zijn relaties in de showbizz al heel euh... "origineel" qua hun opvattingen over alles, maar dat houd je toch wel als je in zo'n leven zit Lachen

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:35

Ja idd laura *LOL*
Kan niet missen, haha!

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:48

jeetje trouwen is daar niet echt 'trouwen' zoals ik het voor me zie!
het gaat daar wel erg snel! wanneer gaan ze scheiden? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:50

Volgende week weer een scheiding en de week erop trouwt madame weer een andere rijke kerel om die weer volledig uit te kleden.
Bah wat een sloerie zeg Misselijk (snif hij doet het echt niet meer Verdrietig )

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:50

Nu al? Maarja, moeten ze zelf weten, maar wat Laura zegt... als ze het tenminste nog een maand uithouden met elkaar.

Bokker sinds 02-02-03.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:51

Ze was toch al eens eerder met Marc Anthony verloofd geweest??

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:10

Nouja Sorane, om haar nou een sloerie te noemen, ik bedoel, ze troúwt wel met ze Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:13

Laura schreef:
Nouja Sorane, om haar nou een sloerie te noemen, ik bedoel, ze troúwt wel met ze Haha!


Ja dat is waar. Maar haar huwelijken zijn vaak korter dan een lang weekend Tong uitsteken

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:24

Dat ze daar nog lol aan heeft, steeds dat gezeik met die huwelijken regelen en dan weer de scheidingen regelen Clown Of zou dat voor haar gedaan worden?

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:11

brrrrr....Marc Anthony.... *zoekt vergeefs naar de kots-smiley*
Zij liever dan ik....

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:18

Jezus die J.Lo! Wat een mafkees is dat ook! Die wil zeker de meeste huwelijken ter wereld op haar naam krijgen?

:D M2 + 8 :D

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:36

Ik geloof niet dat die mevrouw J.Lo weet wat liefde is. De een na de ander. 3 keer getrouwd en joost-mag-weten hoeveel keer verloofd ze is geweest. Tja, je moet maar niet zo goed alleen kunnen zijn.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 18:52

Volgens mij is ze vooral erg dol op die knoeperds van verlovingsringen die ze telkens scoort Lips are sealed

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:03

ik hoorde het daarstraks op de radio idd, vreemde mensen hoor, die beroemdheden Tong uitsteken

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:50

Gezien het tempo waarin zij trouwt, denk ik dat ze de opvatting "geen seks voor het huwelijk" wel erg letterlijk neemt Lachen

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:55

Citaat:
Gezien het tempo waarin zij trouwt, denk ik dat ze de opvatting "geen seks voor het huwelijk" wel erg letterlijk neemt


whoehahahahaha heeeeeel subtiel! Haha!

Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former - Albert Einstein


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:14

Laura schreef:
En volgende maand is de scheiding waarschijnlijk weer...


hahaha precies Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:17

maar hun hadden in het verleden toch ook al een relatie gehad Verward
dacht ik Haha!

Dag lieve mama...

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 21:20

Nee toen vonden ze elkaar al leuk, maar ze waren beiden getrouwd dus toen kon dat niet. Snappie? Tong uitsteken

Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:01

Misschien probeert ze het record van Elizabeth Taylor te breken.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 07:02

Ik weet de reden Haha!.

Bron

Citaat:
Ze is net een week getrouwd met zanger Marc Anthony (34) en opnieuw baart Jennifer Lopez opzien. Ze maakte bekend al zwanger van hem te zijn.

Anthony is pas sinds vorige week officieel gescheiden van zijn ex-vrouw - van Dayanara Torres, voormalig Miss Universe. Lopez trouwde alweer voor de derde keer. Eerdere pogingen met Ojani Noa en Chris Judd mislukten. Die huwelijken duurden beide net iets meer dan een jaar.

Lopez heeft haar relatie met Anthony goed buiten de pers weten te houden. Haar vorige verloving met Ben Affleck werkte als een magneet op de roddelpers. Lopez en Affleck waren bijna getrouwd, maar door de voortdurende mediabelangstelling werd het huwelijk naar eigen zeggen afgeblazen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Anouk94, ComscoreBot, Eelmo, Eleeke, Elegance_, IMANDRA, K_nolan, Larissa123, linoleum, moeshie, Mutti, ogidni, roosjenat, veerledec, Zilfstar en 72 bezoekers