Hulp/Gezelschap/Voorlezer voor wedstrijd gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Hulp/Gezelschap/Voorlezer voor wedstrijd gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 19:59

Omdat ik mn rijbewijs heb gehaald, moet ik van mn ouders(als het oefenen met de trailer goed gaat) zelf naar les en wedstrijden gaan rijden met mn paard
prima, maar helemaal in mn eentje naar wedstrijd is niet te doen, alleen laden lukt al niet, laat staan opzadelen, en dan daarna auto enzo nog afsluiten en de ringen zoeken, kijken hoeveel mensen er nog voor mij zijn, en een proefje uit mn hoofd rijden is niets voor mij, dus heb ik ook nog een voorlezer nodig.

Wie heeft er tijd en zin om af en toe mee te gaan naar wedstrijd?
ik start nu niet zo heel erg vaak soms 1 soms 2x per maand omdat ik nog maar net in de Z1 ben begonnen.

Dus als er iemand uit de omgeving van Hoogeloon(ergens tussen eindhoven/eersel dus) is die graag mee wil naar wedstrijden dan hoor ik het graag
het liefste 16+ of anders iig sterk genoeg(of met genoeg lef) om een dominant paard vast te kunnen houden Knipoog en die een beetje een duidelijke stem heeft om voor te kunnen lezen, maar t kan zijn dat mn moeder als de wedstrijd dichtbij is, ff komt kijken&voorlezen.

nu ik toch bezig ben, er staat hier ook nog een E-pony waar niet meer echt op gereden kan worden(wel buitenritjes met t meeste stappen) en die graag wat aandacht wil hebben Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:34

Als ik niet hoogzwanger of aan het bevallen ben vind ik het leuk om mee te gaan hoor

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:52

Ik wil wel groomen e.d. maar voorlezen kan ik echt niet Tong uitsteken
Denk ook wel dat ik te ver uit de buurt woon eigelijk, maar ja, ben wel een doorgewinterde vlecht liefhebber Tong uitsteken (vind ik leuk om te doen Tong uitsteken)

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:55

Helaas woon ik te ver weg, maar heb je eerst geen E rijbewijs nodig om met de trailer te mogen rijden?

Ik heb hier destijds speciaal mijn E achter B voor moeten halen.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 08:11

Alleen op concours kan prima hoor, je moet alleen een beetje inventief zijn Haha! :

op tijd aankomen zodat je van te voren goed kan kijken waar je precies moet zijn.
In de trailer hoofdstel omdoen en daaroverheen halster. Als je een paard hebt dat gaat hangen, vast 'zetten'aan de longeerlijn die je door een ring doet en de andere zijde vast houd zodat je deze kan laten vieren;
proefjes uit je hoofd leren en anders is er vast wel iemand op het terrein die je wil lezen;
bij het laden 2 longeerlijnen gebruiken, de ene aan het halster, over de voorstang en naar je hand, de andere vastmaken aan 1 kant van de trailer, achter de billen van je paard langs en dan zelf vasthouden.

Het is toch wel erg handig als je het alleen kan, je weet nooit wat er een keer tussen komt. Maar met zijn 2en is natuurlijk wel gezelliger.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:54

Hier hebben we het straks wel even over Renske... Knipoog

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 11:24

astridh schreef:
Alleen op concours kan prima hoor, je moet alleen een beetje inventief zijn Haha! :

op tijd aankomen zodat je van te voren goed kan kijken waar je precies moet zijn.
In de trailer hoofdstel omdoen en daaroverheen halster. Als je een paard hebt dat gaat hangen, vast 'zetten'aan de longeerlijn die je door een ring doet en de andere zijde vast houd zodat je deze kan laten vieren;
proefjes uit je hoofd leren en anders is er vast wel iemand op het terrein die je wil lezen;
bij het laden 2 longeerlijnen gebruiken, de ene aan het halster, over de voorstang en naar je hand, de andere vastmaken aan 1 kant van de trailer, achter de billen van je paard langs en dan zelf vasthouden.

Het is toch wel erg handig als je het alleen kan, je weet nooit wat er een keer tussen komt. Maar met zijn 2en is natuurlijk wel gezelliger.


opzich moet het wel te doen zijn, behalve dan dat Quentin zo'n enorme zeikerd is dat ik hem niet in mn eentje bij de trailer wegkrijg richting de ringen Bloos
en een proefje uit mn hoofd rijden is echt niets voor mij, dan stop ik met echt rijden en zit alleen maar te denken aan wat t volgende onderdeel is
het op/afladen en opzadelen moet wel lukken(Q knoop je gewoon aan de trailer vast en die blijft mooi stilstaan) maar het is geen uitzondering dat ik het hele terrein over vlieg als Q iets 'engs' ziet of gewoon geen zin meer heeft, en dan is t altjd fijn als er iemand richting trailer loopt om je paard op te vangen als je er zelf halverwege af bent gevallen Schijnheilig
moet wel zeggen dat ie t laatste jaar erg vooruit is gegaan qua gedrag op wedstrijd, maar als ik niet helemaal alleen hoef te gaan, dan liever niet Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 11:26

ingvdh schreef:
Helaas woon ik te ver weg, maar heb je eerst geen E rijbewijs nodig om met de trailer te mogen rijden?

Ik heb hier destijds speciaal mijn E achter B voor moeten halen.


heb een 1,5 paards trailer, die wordt teruggekeurd qua laadvermogen, dan mag ik er zonder E mee rijden, iig wel met een ford mondeo ervoor, met de bus van mn vriend kan ik er zelfs mee rijden zonder dat de trailer wordt teruggekeurd. al vind ik het zelf een veiliger idee als ik toch mn E haal, omdat ik dan beter weet hoe ik ermee moet rijden, vandaar dat ik dus eerst met een odue aanhangwagen en daarna met een lege trailer ga oefenen!

xtostarlight&Pauline bedankt ik zal het onthouden Lachen griebels ik ga je nu even bellen voor het wandelen met de asielhonden Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:31

Waarom plaats je niet gewoon een advertentie op marktplaats.... had ik ook gedaan en binnen een dag heb je ongeveer 20 reacties, ook van kinderen van 12 jaar, maar ook volwassenen van 22 a 30 jaar die het leuk lijken

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:48

Mocht je een keer echt omhoog zitten, vind ik het altijd gezellig om een keer mee te gaan. Maar aan een structurele oplossing kan ik je helaas niet helpen, dan wordt de afstand toch iets te groot Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:33

Citaat:
nu ik toch bezig ben, er staat hier ook nog een E-pony waar niet meer echt op gereden kan worden(wel buitenritjes met t meeste stappen) en die graag wat aandacht wil hebben


ik denk dat je dit best kan combineren. Je zoekt iemand die een beetje met die pony buitenritjes maakt, in ruil gaat ze dan mee op concours om jou te helpen. Lijkt me best een leuke deal voor bevoorbeeld iemand die nu alleen manegelessen rijd. En dan is het risico dat het na 2 keer niet leuk meer is ook wat minder.

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:47

Die E pony die aandacht nodig heeft *voelt zich geroepen, en met wedstrijden mee gaan als hulp, tjah, mocht je na al deze aanbieden van boven nog hulp zoeken, ik hou me aanbevloen Knipoog

gewoon geen onderschrift :D

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:00

PB miss_blimm eens voor beide zaken
Ik heb je al gezegt dat als ik eens niets te doen heb ik het wel wil doen...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:17

Ik wil het ook best eens een keer doen hoor! Ik kan zelf toch niet op wedstrijd want mijn paard gaat niet meer op de trailer...lang verhaal Ik ga alleen as weekend met Gillian mee om haar te groomen! Knipoog In haar nieuwe vrachtwagentje als het goed is!

:D M2 + 8 :D

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:33

Ik heb ook een pm gestuurd. Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:48

pm Verward

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:50

Ow hihi, ik zit ook op een forum met engelse instellingen... Daar is het pm ipv pb. Knipoog


Machie

Berichten: 15998
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 20:07

ik ga zeker nog n keertje met je mee wedstrijd kijken renske
en groomen wil ik dan ook wel Knipoog

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:37

Jah wou zeggen, ik voel me anders wel geroepen alleen ik moet elke vrijdag tot 21 uur en zaterdag werken tot 17 uur. Jah, en aangezien wedstrijden vaak op zaterdagen zijn... hm minder Boos!

Maar zit je es hoog op zondag... dan wil ik best eens mee. Heb eerder ook een z-amazone voor gelezen hoor, dus met wat oefening thuis zit dat er wel weer zo in Lachen

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:43

Ik wil mee Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers