Vandaag geen zin om te werken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Vandaag geen zin om te werken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-02 15:46

Bleh, ik zit al sinds vanmorgen kwart voor 8 achter mijn computertje, met als resultaat dat ik het nu helemaal niet meer zie zitten. En dan heeft mijn PC-tje nog zo'n verschrikkelijk anti-RSI-beleid. Om de zoveel zuchten krijg ik een of ander stom ikoontje op mijn scherm dat zegt dat ik micropauze moet nemen of dat het koffietijd is of lunchpauze. DAT MAAK IK ZELF WEL UIT!!!!! Stomme computer... Misselijk
Gelukkig is mijn baas ziek en kan ik nu mooi de hele dag lekker bokken, dat maakt het wel een beetje goed. Knipoog
Nu maar hopen dat de dag snel omgaat, anders val ik hier dadelijk nog in slaap Gaaaap Gaaaap

Toos paardloos


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 15:57

Ik voel je pijn Haha!
Ik heb ook echt geen zin om hier op kantoor te zitten, net nu de zon eindelijk weer eens schijnt.
Ik heb dus ook iets heel sneaky's gedaan, ik heb me ziekgemeld vanmiddag. Erg he?!
Ik heb echt de balen in, op kantoor is geen flikker te beleven en ik heb geen zin om tot 17:00 hier te zitten niksen. Mijn werk is namelijk al af en nu zit ik dus te bokken. Als ik bedenk dat ik nu mijn paarden zou kunnen doen ....
Om 15:30 ben ik ervandoor want ik heb een verschrikkelijke hoofdpijn Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:02

Ik heb nooit zin om naar mijn werk te gaan Verdrietig


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 20:05

Ben ik ff blij dat ik leuk werk heb!!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Axxy, C_estmoi, Char_elle, Danseresje, dazai, Gwenvd, Maliboe, ManonGrr, Miss_Mii21, Noukie123, Pieneappel, Sandyislief, Sarah_Elise, vaxie, XxMariellexX, YandexBot en 185 bezoekers