4 paardjes en een disco.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

4 paardjes en een disco.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 14:40

Wat een gedoe ook altijd.
Ik kan je vertellen dat ik momenteel half slaap.

Het begon een hele poos geleden, toen ik mijn kleine pony liet casteren.
Verliep prima. Nog geen paar dagen later besloot men om de hele straat open te leggen om dat vervolgens weer opnieuw aan teleggen. Gevolg, ik kon mijn terrein dus niet af. Verward
Ligt de straat nu eindelijk een weekje weer, hebben de koekers zo'n enorme grote rioleringsbuis op mijn oprit gelegd, precies tussen de sloten in. Gevolg ik moest me dus er langs frummelen in de hoop niet in de sloot te vallen. Tja met paard kon ik er al helemaal niet langs dus nog steeds kon ik het terrein niet af. Ondertussen heb ik in die week al 4 keer een straatrace meegemaakt dus wat hebben ze dat weggetje toch weer fijn gelegd
Afgelopen vrijdag is dat ding weggehaald. Fijn zou je denken, maar nu is het weer iets anders. Een bepaalde vereniging vond het gezellig om een feest te organiseren, dus er staat nu een mega tent naast mijn wei met flinke disco muziek. Overal hekwerk zodat je weer nergens door kunt. Ik kan dus weer het terrein niet af.
Dat was opzich het punt allemaal nog niet. Gisteren begon het feesten en dat ging tot vanacht in de late uurtjes door. Gaaaap
4 paardjes boven op de disco dus. Nu zou ik vandaag kijkers hebben (ik wist tot van de week niks van dat feest en die afspraak stond al een poosje). Vanacht ben ik dus tot het einde van dat feest wakker gebleven omdat ik zeker wilde zijn dat mijn paarden het overleven zouden. De twee kleintjes gaven er niks om en hebben heerlijk geslapen. De twee grotere vonden het toch wat interesant en voelde zich toch niet helemaal op hun gemak. Die zijn dus ook tot sluitingstijd wakker geweest. Geen punt zou je denken, maar wel als net 1 van die 2 vandaag bekeken zou worden. Ik schaamde me dood. Het paard stond er dus bij als een slaapwandelend geval wat je met geen mogelijkheid wakker kon krijgen.(en ik ook)
Ik heb geloof ik wel duizend keer verteld dat hij normaal wat vrolijker zou zijn, maar dat hij slecht geslapen heeft. Gelukkig vonden ze het niet erg en hebben ze besloten om te kopen. Eind goed al goed (al moet ik afwachten tot ze hem ook echt op gehaalt hebben wil je over definitief kopen kunnen spreken)
Helaas is het vanavond weer feest, al vinden de paarden het niet erg. (de tent staat dus echt naast ze he)
Dus je begrijpt dat ik onderhand zo'n gedachten heb van, laat het maar weer eens een paar weken normaal zijn.
Het zal vast aan mij liggen, als ik in de buurt ben gebeurt er altijd wel wat, wat net niet in de planning zat Bloos!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:55

Nou das lekker poedersuiker zeg!! :/ Ik hoop dat die rottent snel weg is!! Arme paardjes!!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:55

oepsie :/ = Scheve mond

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 15:00

Welnee, die tent is supergezellig. Het punt was alleen dat ik dus net hetzelfde weekend kijkers zou hebben, wat dus een vervelend iets is met zo'n heisa naast de deur Haha!