Wat moet je ermee :n

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Wat moet je ermee :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 22:52

Een collega (j) van mij is sinds ze bij ons werkt helemaal into de paarden, zit op paardrijden nu denk ik een jaartje.
Meerdere van ons rijden paard en 1 daarvan (naast mij) heeft bijrijdpaarden.
Dat meisje rijd ook nog niet zo heel lang maar mocht bij haar verzorgpaardjes een fjord inrijden als ie oud genoeg was.
Leuk voor die meid natuurlijk, maar volgens J kon ze cht geen paard inrijden en bladiebla!

Nou heeft J sinds kort ook verzorgpaarden, ze weet er weinig tot niks van af maar toch. Nou reed ze daar eerst op een shet die drachtig was Verward en nu mag ze een haflinger inrijden...

Leuk maar ten 1e) ze heeft een grote bek over die andere collega van die kan niet rijden en zonde van die pony maar het mooiste is dat J nog vele malen slechter rijd dan die andere meid.

Net was ze bij een andere collega waar ze veel mee omgaat en ze waren op msn. Ik vroeg hoe oud die pony was, zei ze: "Ja hij is 1 jaar maar ik heb al tegen die man gezegt dat ik het te vroeg vind om hem interijden en dat snapte hij, ik heb er nu 3 keer opgezeten maar dat doe ik niet meer"

Die 3 keer werden ineens 5 keer waarop ik zei: " Je laat baby's toch ook niet afwassen?" Kreeg ik net een mail van die andere collega (snap je het nog>!?) :

"wat kan j liegen, met 5x op haflinger gereden.
Tegen mij zegt ze dat zij alleen op die haflinger mag rijden en inrijden.
en ze rijd zowat elke dag op hem.


Ik vind het sneu voor die pony (ken he niet maar toch) en ga morgen nog eens met haar praten en het proberen uit haar kop te praten. Wat kan ik doen want ik denk dat het een beetje stoerdoenerij is van haar van kijk ik kan elke dag rijden.

noekie123

Berichten: 419
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:57

Wat een rare situatie!!
Of je hebt domme mensen.. of het is ind. stoerdoenerij..

Geen idee wat je hier nu mee aan moet..maar kan het wel begrijpen dat je het je aantrekt.
Misschien hebben andere mensen goed advies, ik weet iig niet wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik zou me namelijk ontzettend kwaad maken.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:35

ik zou op internet een pony zoeken die er zwaar slecht aan toen is (doorgezakte rug )
en vragen of zij zoiets op der geweten wil hebben
zegt ze nee dan moet je zeggen dat ze niks meer met die haf moet doen

sommige mensen weten heel weinig en nemen een verzorgpaardje
en prijzen de eigenaar helemaal de hemel in
omdat ze denken dat die weten wat goed is
dit is dus een voorbeeld dat niet elke paarden eigenaar altijd weet wat goed is

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:37

Jeetje, als ik het zo lees lijkt het wel dat j er geen verstand van heeft, (zou je denken?) Ja, idd gewoon en plaatje bij google, van een ingezakte pony/paarderug laten zien. Dat wil ze vast nie op d'r gewete hebben, zo wel houdt ze echt niet van paarden hoor!! Stoerdoenerij!! Boos!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:44

Jeetje, wat een stelletje gekken zeg. De tip van Stumpertje vind ik overigens wel een hele goede.