Gezocht afstammeling van shet en NF

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Gezocht afstammeling van shet en NF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 21:15

ik ben op zoek naar een veulen van mijn shetlander. Het veulen is als het goed is in 2000 of 2001 geboren zijn. de moeder heet New Rose van de Belschuur. de vader weet ik niet omdat ik Rose pas sinds september heb. Ken jij een shet die als moeder New Rose van de Belschuur heeft, ik hoor het graag!!

En ik rij al 4,5 jaar een NF-er zij heet Sulaatiks Sarah. Zij heeft als het goed is 2veulens gehad. Ik zou graag willen weten hoe deze eruit zien en hoe ze het doen in de sport ofzo!!

Duzzz weet je iets??!!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:47

Als je een mailtje stuurt naar het shetlandponystamboek, dan krijg je keurig een brief thuis waarin alle nakomelingen van je pony staan genoemd Knipoog
www.nsps.nl

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:17

Als je het stamboeknummer van de merrie hebt moet je Liberty eens over de NF merrie PB-en. Die heeft de merrieboeken van het NF stamboek.

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 12:48

Thanx voor deze reacties!!! Wist heel niet dat dat kon ald je een mailtje stuurde!! thanx

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:02

Sulaatik's Sarah... Hmmz, eens denken.. Naam komt mij bekend voor maar ken het nergens thuis brengen Verward Heb je zoiets al eerder ergens gevraagd?

Anyway, ik wil best de boeken eens voor je open slaan, alleen kan dat pas na volgende week, vanaf morgen ben ik namelijk 5 dagen weg Lachen

Stel je vraag ook anders even op http://newforestpony.ismijnpaard.nl

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 13:20

ik heb het volgens mij al eens eerder gevraagd, maar toen heb ik geen duidelijke reacties gehad, vandaar nog een keer, ik ga nu naar die site!!! thanx!! (als je de boeken wilt open slaan, heel graag, maar het heeft geen haast hoor!)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:22

Zal ik doen, maar mss heeft iemand op het NF forum wel tijd, die doen dat ook zo graag Knipoog Over Polsbury pony's moet je zijn bij Starlet op het forum, maar die antwoord dan van zelf wel Lachen