update van koei en mij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

update van koei en mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-02 17:19

Heb al een tijd niet veel over mijn Koe (ook niet over mezelf)verteldt en aangezien ik sinds afgelopen zondag alweer een jaar met mn kop in de wolken loop zal ik toch eens uodaten Haha! (enja binnenkort ook foto's).
het rijden gaat goed ze is nog wle echt jong en ik moet een stuk meer lessen samen met haar meenemen maarja om een geschikt plaatsje te vinden in mijn agenda is moeilijk (dus binnenkort ga ik boel tijd daarvoor vrijmaken) ook door dit oliebol is er de laatste tijd weinig van rijden terecht gekomen wantja nu in badpak rijden is niet zo super en ailin op schaatsen zetten is nog minder Haha!. wel veel gelongeerd en een dubbele longeerlijn aangeschaft (en een hele mooie singel Haha! ) waarmee we druk aan t oefenen zijn geslagen, ook veel los gespeeld en balkjes gelopen, alleen ik heb dus een echte spring Koe (had ze al eens bewezen)als ik 2 balkjes neerleg op draflengte lukt het haar om er een echte sprong van te maken (neus naar voren en in galop erover 'springen' het ziet er echt niet uit maar ze heeft er een hoop lol in) heb zondag voor t eerst een klein sprongetje gemaakt en hoewel ik zelf afentoe twijfelde sprong ze alles super (voor mijn en Koe doen) ze kan nog niet goed inschatten hoe hoog de sprong is dus ze gaat er errug hoog overheen, maar das beter dan te laag Haha! . ik hoop in maart mee te kunnen met de boktrit met ail dus dan kan iedereen die komt haar bewonderen en iedereen die niet kan komt haar maar eens bezichtigen (in haar hoofd doe je kijken met je ogen en handjes en snoepjes, dus wees gewaarschuwd)
Met mij gaat t verder goed heb megaleuk werk leer nu echt omgaan met grotere paarden en heb ten aanzien van hun al een stuk meer lef gekregen, ook t veulen waar ik eerst toch wel iets bang voor was, heeft nu een beetje mijn hart gestolen en sta ik elke dag wel even mee te kroelen Lovers .
voor de rest niet veel bijzonders, ja ik mis mcjack nog steeds en fiets afentoe langs om te kijken hoe t gaat maar zie m bijna nooit (staat in otterlo vlak bij mn bushalte) jermy loopt nog steeds niet lekker maarja wel elke keer stukje beter.
en ik heb nog een klapper Party!! sommige wisten t al (heel weinig) ik krijg er een verzorgpaard bij, ze staat aan de andere kant van apeldoorn op 20 minuten fietsen van mn huisje af. ze heet jenieta (ahoy*wouter) een gelderse basis merrie van 10 jaar oud (dacht ik) met pinksterren verwacht ze een veulentje van de hengst Paco en ik ga haar enkele dagen per week rijden, vooral veelbuiten omdat er geen bak is. maar ik had tijd over enja dan moet je wat ipv bokken de hele dag. wanneer ik begin weet ik nog niet ze krijgt eerst ijzers onder en ze heeft een flinke poetsbeurt nodig want ze ziet er net zo uit als Koe vorig jaar.

dit was t eigenlijk wel weer, zal eens wat vaker updaten (nu niet gedaan omdat er door mensen die ik ken wordt meegelezen (nog steeds Haha! dus ff zwaaien naar hun *zwaai*) maar wil jullie wel graag op de hoogte blijven houden) anders wordt het weer zo'n lang verhaal Haha!.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes



Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:23

Koe ? Is dat je Tinker? Hihi, grapsig. Leuk verslagje.

FlyGirl

Berichten: 225
Geregistreerd: 19-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:35

Je hebt in elk geval wel humor Haha!
succes met je paardjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 17:40

aaaaaaaaaaaaaaaah was ook een druk jaartje he! leuk dat die gelderse merrie door gaat waar in A staat ze (met andere woorden gaan we samen buiten rijden???)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, janneke584 en 154 bezoekers