Vandaag naar Nieuwe Divoza..Viel erg tegen..lees!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Vandaag naar Nieuwe Divoza..Viel erg tegen..lees!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 19:31

Vandaag ben ik samen met een nicht voel goede moed naar de nieuwe Divoza in Heteren gereden, omdat ik een nieuwe rijbroek en rijschoenen nodig had.... Na een lange rit van 1 uur en 20 min en na hulp van een aantal mensen voor de richting, kwamen we uit eindelijk aan. Vanaf de buitenant leek het aardig groot en lux zeg maar. Maar eenmaal binnen vond ik het eigenlijk erg tegenvallen. Het waslang niet zo ruim als ik me gedacht had. Het zag er erg rommelig uit vooral het kleding gedeelt. Veel artikelen waren op of lagen/hingen door elkaar. Het enige positieve was het rijbroeken gedeelte. Na een uur gewinkeld te hebben wou ik gaan afrekenen voor de rijbroek en rijschoenen. Sta ik daar gewoon (en dan overdrijf ik niet) 8 minuten te wachtten. Komt er zo`n tutabel aanlopen...ja sorry ik was en klant aan helpen, ikke: Ben ik geen klant dan? Had ik zo moeten doorlopen? Daar had ze niet veel op te zeggen en werd daarna eigenlijk de winkel uitgewerkt ndat ik betaald had.

Kortom mij zie je daar niet meer!

Wat zijn jullie ervaring?

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Samy

Berichten: 11074
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:41

Ik ben nog nooit bij Divoza geweest, gewoon omdat het te ver weg is. Ik had toen wel een hele leuke jas gezien bij ze, maar mijn moeder had de ruitershops hier in de buurt af gebeld en toen kwamen we bij Freddy's uit in Nieuwegein. Nu ga ik eigenlijk altijd daar heen, tis wel niet zo groot maar je word super geholpen en ze nemen ook echt de tijd voor je met een koppie koffie Haha!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:49

ja bij mij op stal zijn we bijna allemaal vaste klant bij de sta-rho in rhoon... het is daar ook niet zo groot maar wel gezellig.... we kunnen er eigenlijk niet heen en met lege handen terug rijden naar stal... af en toe best lastig!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:13

Had je beter naar Neuss in Duitsland kunnen rijden.
Daar is momenteel de Equitana open-air (morgen ook nog).
Je kunt er erg goed shoppen en een stuk goedkoper dan bij de Divoza.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:16

ik had laatst daar ook heen gewild, met de opening, aangezien redelijk in de buurt is waar mijn ouders wonen, maar kon toen niet. Als ik jou verhaal lees, was dat dus niet zo erg Knipoog

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:26

Ik heb wel goede ervaringen hoor, kom er regelmatig als er weer eens iets gesloopt is op stal.. Knipoog

Als je het echt niet meer weet wordt je toch gewoon passagier!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:33

wat een asos. Ik had daar de boel eens op zijn kop gezet joh. Bah die mensen haat ik. Nou daar zou ik ook niet meer naar toe gaan Boos!

zondag krinfinale rijden

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:34

Nouw ik weet t, ik ga niet heen, hoor te veel erge verhalen Boos!

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 22:13

iddd dat is me geen trip meer waard!!

Ilindra...wat is dat in Neuss??

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:42

claudia23 schreef:
iddd dat is me geen trip meer waard!!

Ilindra...wat is dat in Neuss??


Ben ook wel heel erg nieuwsgierig Bloos

ingvdh

Berichten: 6360
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:48

Ik ben er twee weken geleden geweest en kan niet anders zeggen dat ik er uitermate vriendelijk geholpen ben. Werd snel geholpen en ik was mijn klantenkaart kwijt, ze zocht me op in de computer en inmiddels heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Dit heb ik wel anders meegemaakt.

Hoe zou jij het vinden als iemand je helpt en wegloopt naar de kassa om iemand te laten afrekenen, dat had je vast ook niet leuk gevonden. Ze hadden vast een te lage bezetting. Dat kan gebeuren in elke winkel.

Verder is het geen supergrote zaak, nee, maar nog altijd groter dan de gemiddelde ruitersportzaak. Mensen gaan altijd met (te) hoge verwachtingen heen en dan kan het alleen maar tegenvallen.

Squawk

Berichten: 5692
Geregistreerd: 01-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:51

Bij de Divoza in Heteren ben k nog nooit geweest maar wel een x in Leek en Zoetermeer...daar vond ik het allemaal wel netjes en overzichtelijk...en goede hulp e.d. maar van die in heteren weet ik dus niet....

http://www.vanderwijstfotografie.nl
Prachtige trouwfotografie http://www.theysaidyesfotografie.nl

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 00:32

Ja, Divoza hier in Leek lijkt van buiten ook VEEL groter als van binnen!!
Maar zij hebben een gigantisch groot magazijn erachter. De mensen zijn hier wel heel aardig en helpen je ook graag en snel mee. 8 minuten wachten heb ik hier nog nooit gehad !!

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 06:56

dekoezegtboe schreef:
ja bij mij op stal zijn we bijna allemaal vaste klant bij de sta-rho in rhoon... het is daar ook niet zo groot maar wel gezellig.... we kunnen er eigenlijk niet heen en met lege handen terug rijden naar stal... af en toe best lastig!


Dat hebben wij met Commijs!!! Zo op het oog hebben ze niet alles totdat je met ze mee duikt in het magazijn. Als iets er te lang ligt naar hun zin krijg je het voor een spot prijsje mee. Ze prijzen ook rustig het goedkoopste aan. Dus als ze dan een enkel keertje zeggen dat de duurste beter is geloof ik dat gewoon!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 07:01

Wij gaan hier altijd in de buurt naar zo'n klein zaakje. Daar kun je iig 10% van de prijs afdingen Haha! Nou moet je bij Divoza eens kijken Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 08:47

De nieuwe Divoza is niet zo ver van mij vandaan maar ik ben er ook nog niet geweest. Ik heb wel veel mensen gesproken en de meeste gehoorde klacht is dat ze niet zo uitgebreid gesorteerd zijn als verwacht, veel van hetzelfde.
Verleden week heb ik pijpkousen van Indra [vroeger Action] aangeschaft maar die komen bij Heja vandaan. Daar kosten ze E69,- en bij Divoza en Horse Lover rekenen ze nog steeds E89,-. Als ik een deken nodig heb ga ik wel naar Divoza.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 08:50

Ik ben ook geen divoza fan meer, alles valt me tegen daarzo.
Ik ga nu liever naar horselover of ik ga meestal bij ons in de buurt naar de ruiterschop.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 08:52

ingvdh schreef:
Ik ben er twee weken geleden geweest en kan niet anders zeggen dat ik er uitermate vriendelijk geholpen ben. Werd snel geholpen en ik was mijn klantenkaart kwijt, ze zocht me op in de computer en inmiddels heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen. Dit heb ik wel anders meegemaakt.

Hoe zou jij het vinden als iemand je helpt en wegloopt naar de kassa om iemand te laten afrekenen, dat had je vast ook niet leuk gevonden. Ze hadden vast een te lage bezetting. Dat kan gebeuren in elke winkel.


Verder is het geen supergrote zaak, nee, maar nog altijd groter dan de gemiddelde ruitersportzaak. Mensen gaan altijd met (te) hoge verwachtingen heen en dan kan het alleen maar tegenvallen.



Ik was juist diegene die wou gaan afrekenen en die dus 8 min stond te wachtten bij de kassa. Er liepen wel te verstaan 2 tutholas niets te doen (1 was de wc aan het schoonmaken) en de andere liep de mandjes te ordenenen. Ik liep dus na een van hun toe en vroeg of een van hun mij kon helpen afrekeken, toen kreeg is dus te horen dat zij daar niet voor waren... Ik zo dan haal te tog iemand op Boos!
Ja maar ik moet eerst dit afmaken anders krijg ik het van me baas te horen..

nahja wat een verschikkelijke service echt waar!! Boos!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:04

claudia23 schreef:
Ik was juist diegene die wou gaan afrekenen en die dus 8 min stond te wachtten bij de kassa. Er liepen wel te verstaan 2 tutholas niets te doen (1 was de wc aan het schoonmaken) en de andere liep de mandjes te ordenenen. Ik liep dus na een van hun toe en vroeg of een van hun mij kon helpen afrekeken, toen kreeg is dus te horen dat zij daar niet voor waren... Ik zo dan haal te tog iemand op Boos!
Ja maar ik moet eerst dit afmaken anders krijg ik het van me baas te horen..

nahja wat een verschikkelijke service echt waar!! Boos!



Weet je zeker dat je nu niet lichtelijk overdrijft of een borreltje teveel op hebt?
Ik ken de "baas" in heteren wel en dat is nou niet bepaald het type dat een schrikbewind voert onder zijn personeel, ik denk dat iedereen wel zo'n baas wenst...
Het is inderdaad vervelend als je moet wachten om af te rekenen maar om daar nou zo'n halszaak van te maken vind ik een beetje te ver gaan.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 09:12

dione schreef:
Weet je zeker dat je nu niet lichtelijk overdrijft of een borreltje teveel op hebt?
Ik ken de "baas" in heteren wel en dat is nou niet bepaald het type dat een schrikbewind voert onder zijn personeel, ik denk dat iedereen wel zo'n baas wenst...
Het is inderdaad vervelend als je moet wachten om af te rekenen maar om daar nou zo'n halszaak van te maken vind ik een beetje te ver gaan.



Dat is gewoon hoe ik erover denk, ik zit hier niet een banketstaaf verhaal op te hangen!

Ik maak er ook geen halszaak van, maar wanneer een bokkker het niet goed begrepen heb dan licht ik dat graag toe.[/i]

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 09:14

by the way zoals ik al zei...Dit is niet overdreven, en ik ben ook echt geenbokker die daar normaal gesproken moeilijk over doet, ik vond alleen dat ik het zeggen moest omdat dat mensen weer een lange reis scheelt!.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:28

claudia23 schreef:
Ilindra...wat is dat in Neuss??

De Equitana Open-air.
Vandaag is de laatste dag.
www.equitana-openair.de

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 09:51

Ilindra schreef:
De Equitana Open-air.
Vandaag is de laatste dag.
www.equitana-openair.de



O.K. NOU DOEI......ik heb net de route uitgeprint en we vertrekken zo naar Neuss....daar wilde ik altijd al heen en hoorde het bijna altijd pas achteraf....nu gauw omkleden en vertrekken! *LOL* OK dan!

Bedankt Ilindra! Lovers

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 10:26

Ik ben er al een paar keer geweest Haha!

Ach tis maar net wat je ervan verwacht als je er heen gaat...

Ik heb er een paar keer best lang moeten wachten in de rij, maar dat kwam meer omdat de mensen de kassa's nog niet helemaal door hadden.
Maar ik werd dan wel vriendelijk geholpen.

Dag lieve mama...

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:25

blijf divoza een belachelijk slechte zaak vinden.

ze hebben er serieus noooit wat ik zoek, veel te klein assortiment en de spullen die in de catalogus staan hebben ze meestal niet eens in de winkel! helemaal nix dus!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, AhrefsBot, boeflover, Jane808 en 6 bezoekers