Ik ook SGW Maarsbergen gereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Ik ook SGW Maarsbergen gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 18:40

Vandaag was het dan eindelijk zover mijn eerste SGW Debuut in Maarsbergen! Party!!

Vanochtend om half 7 liep de wekker af, alles klaargemaakt (had gelukkig wel alles al in de auto gelegd) en om ongeveer kwart voor 8 vertrokken we richting stal om Barney op te halen en om 10 over 8 vertrokken we dan eindelijk richting Maarsbergen Party!!:#:#:#
Toen we in Maarsbergen aankwamen moesten we eerst echt een super lang stuk rijden om een parkeerplek te vinden... auto + trailer op zijn plaats gezet en richting het secretariaat!

Ik ging even bij de foto's kijken van de hindernissen ik dacht Chantal te zien staan maar ik wist niet of zij het was dus ik durfde niets te zeggen.. het was uiteindelijk dus wel Chantal Knipoog Weer terug naar de auto gelopen en Barney opgezadeld en richting de dressuurring, gelukkig kon ik de bak (zand) rijden zodat ik geen kalkoenen in hoefde te draaien!
Eerst even lekker losgereden, ondertussen had ik ook in de gaten dat er een stuk cross langs de bak liep Haha! toen de ring in Party!! lekker me proefje gereden met een uiteindelijk resultaat van 159 punten! Lachen IN THE POCKET! Haha!

Barney weer terug op de trailer gezet, wat te eten gegeven en het hooinet opnieuw gevuld, eerst even wat water gaan halen voor Barney en toen ging ik het springparcours lopen, was (vond ik) wel een heel makkelijk parcours om te rijden Maar ja ik was natuurlijk heel slim bezig en na hindernis 1 ging ik naar links ipv naar rechts Frusty en daar kwam ik dus pas na ongeveer 150 meter achter dus Barney omgekeerd en snel naar rechts gegaan zeg maar Clown Hindernis 2 was foutloos en hindernis 3 helaas een weigering maar opnieuw aangereden en Barney sprong met gemak eroverheen en de rest van het parcours was foutloos Party!! alleen 9 strafpunten voor tijdsoverschrijding Bloos Bloos!

en daarna de cross lopen, en we konden de start van de cross maar niet vinden Ziek maar uiteindelijk toch gevonden.... Hindernis 1 was een boomstam op een verhoging, en dat vond ik dus al gelijk een k.u.t hindernis (jaja het zit tussen mijn oren) maar ik ben er foutloos overheen gekomen Hindernis 2 zat er best wel dicht achter en dat was echt een hele dikke boomstam die was goed te doen en daar ging ik ook foutloos over heen. Hindernis 3 was gewoon een hekje, ook goed te doen. Toen doorgalloperen naar hindernis 4 en dat was een houten dakje zeg maar. Hindernis 5 was een soort van tafel met 2 grote wielen ernaast met allemaal hooi erop Nagelbijten / Gniffelen Ohh my god dat vind ik dus echt geen leuke hindernis om het maar even netjes te zeggen! *LOL* Hindernis 6 was redelijk smal en een berken triple. Hindernis 7 waren 2 boomstammen op elkaar gestapeld en daarvoor een greppel, godzijdank was er een alternatief met een klein greppeltje dus volgens de planning zou ik die doen *LOL* Hindernis 8 was het schapenkooitje. Hindernis 9 was de houtstapel, toen weer een stukje doorgalopperen en toen begon het een beetje bergopwaarts te lopen.... hindernis 10 was een boomstam die ze een beetje schuin hadden neergezet en daaronder een plankje.. vond ik ook niet echt een fijne hindernis, hinderis 11 was weer een "gewone" boomstam, hindernis 12 was geloof ik een soort dakje alleen dan "doorzichtig" met allemaal dunne boomstammetjes. Nog een stukje bergopwaarts en toen weer naar beneden, toen stond de malle Jan nummer 13 (boomstam met een beetje verhoging en een groot wiel in het midden) er al klaar voor Haha! toen was het een best steil stuk naar beneden dus dat deed ik even heel rustig aan, toen kwam de splitsing rechtdoor was voor paarden en L pony's en B pony's was rechtsaf.. daarmoest ik dus heen en hindernis 14 dat waren 2 boomstammen op elkaar gestapeld met een lichte verhoging. hindernis 15 was de afsprong en opsprong en daar stond een bokker bij Haha! Kaliefje! Ik deed de afsrong en daarna het alternatief (een gewoon boomstammetje ) Haha! en toen een bocht om en dat was een steiltje van boomstammen en toen de finish! Party!!

OFtewel ik was gewoon de hele cross foutloos Party!! ik was zo trots op mezelf en op barney natuurlijk! HIj kwam ook goed door allebei de keuringen Party!! De cross had ik alleen niet zo doorgereden en was dus een minuut te langzaam Bloos oops maar ja maakt niet uit! Haha!

heb ook nog een paar bokkers gemeet: Kaliefje, Amiro, Lielle, Chantal_cs en maartjuh!

[HAW] Deel 2: het echte werk SGW Maarsbergen

[HAW] Deel 2: het echte werk SGW Maarsbergen
Laatst bijgewerkt door Margon op 05-06-04 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Live,LOve,'ndLaugh


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 18:43

Super Margon! Echt onwijs netjes! Al SGW verslaafd?

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:04

Haha ging echt goed Margon! Haha! 'T was idd erg vroeg vanmorgen! Haha ze is allang sgw verslaafd. Tong uitsteken

how sweet can it be to be loved by you

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:34

echt super gereden!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:14

super margon, maar dat had ik al tegen je gezegd Haha! Je hebt de smaak nu vast te pakken

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:24

Hee echt goed hoor! Heb je nu ook winstpunten of niet ?

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 21:26

Ik heb er 2 als mijn stijl ook goed is!

Live,LOve,'ndLaugh

Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:26

Klinkt super OK dan!

Ik ga even de foto's bekijken Lachen.


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:27

Tuurlijk is je stijl goed joh, je hebt niks geen rare dingen gedaan! je reed niet onwijs hard ofzo dus dat zal wel goed zitten! ik weet mijn stijl ook nog niet, ben wel benieuwd!

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:17

Wauw super goed margon! OK dan! echt heel erg goed! jammer dat ik je niet meer daarna heb kunnen spreken ofzo!
Gefeliciteerd!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:57

Citaat:
Ik ging even bij de foto's kijken van de hindernissen ik dacht Chantal te zien staan maar ik wist niet of zij het was dus ik durfde niets te zeggen..


Hihi, dat denk ik nou ook altijd. Dan zeggen ze BOKT???? WA'S DA???

maar tot nog toe nog altijd goed gegokt. Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 12:40

hahaha ja precies *LOL* Dan ga je ook gelijk zo af als je dat hebt *LOL*

Live,LOve,'ndLaugh

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:44

kicke hoor margon, wacht maar over een jaar of 2, dan heb je flinke tegenstand van mn strontvliegje Haha!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 12:56

Hou ik je aan Haha!

Maar trouwens.. ik heb geen fotograaf gezien hoor! Verward

Live,LOve,'ndLaugh

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:19

Ik heb geprobeerd jou en Barney op de foto te zetten bij hindernis 15!Maare jullie gingen zooooo VERSCHRIKKELIJK hard dat alleen Barneys billen er opstaan...Naja ook mooi .
Eecht super goed gereden hoor!Jij was een van de weinige die het tot onze hindernis haalde, veeeeel mensen gediskwalificeerd erg veel wiegeringen.
xx

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 13:30

Nou bij de afsprong ging ik toch niet zo hard of wel?? Haha!

Live,LOve,'ndLaugh

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:45

Best wel, de meeste stopte eerst ff voor die afsprong, dus telkens bijna weigeringen.Maar Barney=dappere pony, hij karoste gewoon door!:D

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 13:50

Nou ik hield barney ook wel heel veel terug hoor want ik ben bang dat ik anders over de kop vlieg als ik er te hard vannaf ga maar ik hield gewoon me been erbij, ik ging achterover zitten en toen ging ie! Ik durfde alleen niet die opsprong dus daarom nam ik maar dat steiltje ernaast Haha! *LOL*

Live,LOve,'ndLaugh

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:57

Het stijltje er naast leek mij eigenlijk nog moeilijker!Het leek iets hoger en je moest na de sprong een best scherpe bocht maken!Er waren er niet zo veel die dat hebben gedaan.
Ik hoorde dat er binnekort een cross in Ede is doe je dan weer mee???

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:08

Hey goed joh!
Had je niet verwacht he?
Wanneer is je volgende wedstrijd Tong uitsteken
Heb je nu eigenlijk een winstpunt met de cross??? Verward

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:45

Egt super Margon!!!!
Barney en Jij zijn nog steeds een super koppel

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:09

Lekker snugger om naar links te gaan inplaats van naar rechts *LOL*

Erg netjes hoor, voor een eerste cross en dan meteen foutloos OK dan!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 17:50

INkie schreef:
Heb je nu eigenlijk een winstpunt met de cross??? Verward


2! Haha!

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 17:50

Amiro schreef:
Het stijltje er naast leek mij eigenlijk nog moeilijker!Het leek iets hoger en je moest na de sprong een best scherpe bocht maken!Er waren er niet zo veel die dat hebben gedaan.
Ik hoorde dat er binnekort een cross in Ede is doe je dan weer mee???


nee want dan moet ik werken!

Live,LOve,'ndLaugh

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:51

zooooow gefeliciteerd! dat gaat lekker Tong uitsteken
Ik ben trots op je! OK dan!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, SentiBot en 4 bezoekers