Helemaal trots op pap en SuperJurga!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Helemaal trots op pap en SuperJurga!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 18:48

Pap had al een tijdje helemaal niet zoveel zin meer in mennen en de paarden. Vooral de lessen en de wedstrijden moesten we hem heensleuren. Bloos
Iets wat ik heel erg jammer vond, aangezien we er al vijf jaar lang veel tijd in stoppen en nu alles goed voor elkaar hebben.
De laatste tijd toch maar wel gelest en wat geoefend en vandaag op naar de laatste wedstrijd voorlopig.

Wonder boven wonder ging het niet eens vreselijk slecht. Velen weten wel dat ik een tijd vreselijk met Jur geworsteld heb. Eindelijk mag ik zeggen dat ze terug is op oud niveau! Als we dit weten door te zetten, komt alles goed! Ik ben dolblij dat mijn moeite nu toch beloond wordt, want ook ik zag het helemaal niet meer glimmen.

De dressuurproefjes gingen best okay. Pap wist Jur sommige stukken echt netjes nageeflijk te krijgen, iets waar we al maanden mee bezig zijn om het weer in orde te krijgen. De figuren waren best netjes en Jurrie bleef voor haar doen goed voorwaarts.

Op naar de vaardigheid. Leuk parcours, alleen vind pap het best lastig de nummers te onthouden. Ik heb stiekum wel aanwijzigingen gegeven, maar het is blijkbaar niet opgevallen. Schijnheilig Foutloos, maar net buiten de tijd. Zonde, geen barrage.

Pap is vervolgens vertrokken naar Nederland - Ierland en ik, mam en Roy hebben Jur naar huis gemend.

Roy en ik dus weer terug voor de prijsuitreiking. Vaardigheid klasse L:"Derde plaats, Hans van Roekel met Jurga!"
Roy en ik: Verward. Eeeehm oh ja, prijs ophalen *LOL*. Helemaal verbaasd dus, eerste winstpunt in de vaardigheid is binnen!

Pap vindt vaardigheid geweldig, maar is de weg weleens kwijt, maar hier mag hij wel trots op zijn!

Toen de dressuurcoupons. Tweede proef: 132 punten (Peet, mr. Roelofsen Knipoog ). Eerste proef: 151 punten Party!! !!! Een winstpunt dus! Ook zijn eerste in de dressuur.

Toen we pap belden met het resultaat was hij toch wel erg blij!


Pap, bij deze: van harte gefeliciteerd! Ik ben trots op jou en Jur, jullie kunnen het wel! OK dan! We gaan gewoon deze zomer lekker doortrainen en dan zien we in de eind van de zomer wel weer of we stoppen of niet, goed? Knipoog Je ziet dat training best wat kan doen en Jurga is helemaal op haar weg terug, dat komt met jou ook weer goed!

Ik zeg de startkaart lekker toch niet op Tong uitsteken, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken! Ik heb nog steeds vertrouwen in jullie!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:14

Hee wat goed zeg! Ze stond er vanochtend ook wel netjes bij. Dat heeft vast ook wel meegeholpen.

-

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 20:18

Hee toppie joh.. Nou paps van iloon..Goeie reden om door te gaan!! Party!! Super hoor ...

keep calm, I'm engaged!!! <3

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:09

Wat goed zeg OK dan! Gefeliciteerd!

Bij welk aantal punten heb je een winstpunt?

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 21:14

Bij 150 punten!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:21

Gefeliciteerd super prestatie en verdiend Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 11:45

Echt verdiend inderdaad, pap moest wel erg lachen toen hij thuiskwam.

Hij had zelfs een keer een 8 voor halthouden, 4 sec. stilstaan!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:47

Nou dat is toch goed
gefeliciteerd!! Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:03

Hey Super!

Gefeliciteerd OK dan!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 13:10

Op naar de volgende wedstrijd zullen we maar zeggen Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:18

Super de Super!

Ze gaat ook onwijs lekker de laatste twee weken? Lachen Ze is echt op de goede weg terug. Het was een diep dal maar ze is er weer uit.
Vrijdag met longeren zei ik nog. Ze is helemaal niet scheef meer. Ik heb vrijdag ook expres met de longeerlijnen door het bovenste oog van de singel gelongeerd omdat de leidsels ook ongeveer op die hoogte zitten.
Met longeren kreeg ik 'r er goed doorheen .

Ze loopt er gewoon goed aan nu!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:20

He dat is leuk nieuws! Ik hoop dat hij daar de stimulans uit haalt om toch door te gaan!
Paps van Iloon: Gefeliciteerd!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 16:04

Jurga is inderdaad helemaal terug, eindelijk eindelijk eindelijk! Ik hoop dat ik na mijn examens wat meer tijd voor haar vrij kan maken .

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Donnatella, Elegance_, EliseXJoelle, Koekie_186, schumiegirl, tienus63 en 6 bezoekers